سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱۲
۱۴۶
فرمانده سپاه:

نباید مردم به کسی که در مناظره بهتر حرافی کرد رای دهند/ این را به خصوص در همین دوره دارند می‌فهمند/ جریان اسلامی واقعی تاکنون در حاکمیت اجرایی کشور نبوده

يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 678279
اگر جریانی بخواهد ذهن مردم را از اصول انقلاب اسلامی و خاصیت‌های این حرکت و دست‌آوردهای مثبت آن به سمت سازش هدایت کند و بگوید مردم به نفع شماست که سازش کنید، قطعا سپاه مقابل آن می‌ایستد.
نباید مردم به کسی که در مناظره بهتر حرافی کرد رای دهند/ این را به خصوص در همین دوره دارند می‌فهمند/ جریان اسلامی واقعی تاکنون در حاکمیت اجرایی کشور نبوده
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی تفصیلی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نکات مختلفی پیرامون فعالیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخته است که در ادامه گزیده ای از مهمترین بخش های این مصاحبه را می‌خوانید.

سرلشکر جعفری درخصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: آنها (صهیونیست ها) رویای گسترش از نیل تا فرات را در سر داشتند و در 50 سال اخیر می خواستند این برنامه را اجرا کنند اما امروز نه‌تنها این رژیم جعلی نتوانسته ذره‌ای از خاک خود را گسترش دهد، بلکه در اطراف خود در محاصره کامل بوده و بخش عمده‌ای از خاک اشغال‌کرده را نیز از دست داده است.

وی با بیان اینکه موشک‌های حزب‌الله لبنان تمام سرزمین‌های اشغالی را تحت پوشش دارند، به مقاومت مردم فلسطین بویژه غزه اشاره کرد و افزود: این وضعیت و توانمندی که امروز در منطقه از جبهه مقاومت انقلاب اسلامی ایجاد شده، همه از موفقیت‌های بی‌نظیر انقلاب اسلامی است که خیلی هم قابل بیان نیست. یعنی بیشتر حسی است و باید حس شود.

فرمانده سپاه تصریح کرد: در یک کلام می‌توان گفت که دشمن در منطقه موفق نبوده و هر برنامه‌ای داشته و اجرا کرده، با شکست مواجه شده و نتیجه‌ ای جز پیروزی برای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در پی نداشته است. 

سرلشکر جعفری در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه در سوریه، محور اصلی مقاومت، مردم هستند، افزود: حدود 100هزار نیروی مردمی در سوریه سازمان‌دهی شده که مقابل داعش و جبهه‌النصره مقاومت می‌کنند و با معارضان سوری می‌جنگند. 

وی با اشاره به شکل‌گیری مقاومت مردمی در عراق، گفت: در این کشور  نیز  100هزار نیرو از مردم سازمان‌دهی شدند و برخی نیروهای ایرانی نیز برای انتقال تجربه‌ها رفتند تا آن‌ها را سازمان‌دهی کنند.

فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه ما هزینه زیادی برای این کار نپرداخته‌ایم، گفت: اینها در برابر تریلیون‌ها دلاری که آمریکایی‌ها علیه مقاومت به‌طور مستقیم و غیر‌مستقیم هزینه می‌کنند، چیزی نیست.

سردار جعفری در گفتگو با مجله سروش تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اصلا چنین هزینه‌هایی نمی‌کند و کمک نظامی را خود محور مقاومت از ایران مطالبه می‌کند و این وظیفه ماست که تجربه‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهیم و در بخش‌های مختلف توانمند‌سازی کنیم.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی درخصوص فعالیت‌های سیاسی گفت: سیاست متولی خاصی ندارد. دیانت ما، عین سیاست ماست. اساس انقلاب اسلامی، سیاسی است. انقلاب اسلامی متکی به مردم است و بدون حمایت مردم معنا ندارد. مردم انقلاب را دوست دارند و آن را می‌خواهند. این انقلاب اصولی دارد که همه از آن حمایت و تبعیت می‌کنند. اگر جریانی بخواهد ذهن مردم را از اصول انقلاب اسلامی و خاصیت‌های این حرکت و دست‌آوردهای مثبت آن به سمت سازش هدایت کند و بگوید مردم به نفع شماست که سازش کنید، قطعا سپاه مقابل آن می‌ایستد. باید بدانند که اگر سازش کنند، ذلت و بدبختی به بار می‌آید.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: سپاه با جریانی که با نفاق و دو‌رویی، سازش را طور دیگری تبلیغ می‌کند، مبارزه همه‌جانبه کرده و آن را افشا می‌کند. آن وقت عده‌ای به این کار می‌گویند مخالفت سیاسی سپاه و دسته‌بندی سیاسی که سپاه به آن ورود کرده! در‌حالی‌که این عین وظیفه سپاه است که با تمام جریانات فکری انحرافی که علیه انقلاب اسلامی موضع گرفته‌اند، مقابله کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه سپاه نباید در گروه‌بندی‌های سیاسی وارد شود و هرگز نشده و از حزب خاصی طرفداری نکرده است، عنوان کرد: در جریان و اهداف همراه با انقلاب، ده‌ها حزب داریم. سپاه هیچ‌وقت نمی‌تواند با یکی از این احزاب باشد و از آن حمایت کند. این کار را هم نمی‌کند، ولی با جریانات انحرافی که مخالف مسیر انقلاب اسلامی هستند و دنبال تغییر باورهای مردم‌اند، حتما مبارزه خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: جریان اسلامی واقعی با مبانی و تفکر اسلامی، تاکنون در حاکمیت اجرایی کشور نبوده و این جریان بر اجرائیات کشور حاکم نبوده است.

این، مشکل اصلی ماست. تفکر جهادی و انقلابی غیر از جنگ هیچ وقت بر کشور و مدیریت اجرایی آن حاکم نبوده است.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه توسعه به سبک غربی، بی توجهی به مردم محروم و بی عدالتی را در پی خواهد داشت، گفت: آیا این موضوع در کشور ما مطالعه شده که کشاورزی یا صنعت باید محور توسعه باشد یا هر دو به اندازه هم باشند؟ با اتفاقی که در کشور رخ داده، کشاورزی نابود شده و هیچ اقدامی برای توسعه کشاورزی، حمایت از کشاورز و تولیدات کشاورزی انجام نمی‌شود و حتی ضد آن نیز انجام شده، اما برعکس، این توسعه فقط صنعتی و به سبک غربی بوده است.

وی با بیان اینکه این مشکلات تقصیر کسی نیست و مردم باید درست انتخاب کنند، تصریح کرد: مردم حواس خود را جمع کنند. به این نگاه نکنند که در مناظره تلویزیونی، هر کسی رقیب خود را بهتر شکست داد، یا بهتر حرافی کرد و با دو کلمه، رقیب خود را شکست داد، به او رای بدهند. اگر قرار باشد پیروز صحنه انتخاب حرف‌زن خوبی باشد، همه‌ی انقلاب می شود حرف. امروز هم حرف تحویل مردم می‌دهند. کسی که فقط خوب حرف می‌زند، بعد از رای آوری هم صرفا خوب حرف خواهد زد اما کسی که خوب عمل می‌کند، ممکن است در مناظره نتواند رقیب خود را شکست دهد. مردم باید تشخیص دهند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: مردم باید به سابقه عمل و کارکرد افراد نگاه کنند. این را مردم دارند می‌فهمند و تجربه کردند، به‌خصوص در همین دوره این اتفاق بیشتر از قبل رخ داد. کسانی که خیلی سیاسی نیستند، این را بیان می‌کنند. انتخاب، باید درست و دقیق باشد.

سرلشکر جعفری در پایان با بیان اینکه جبهه انقلاب و جبهه حق، کار رسانه‌ای و تبلیغی را به‌خوبی بلد نیست، اظهار داشت: جبهه انقلاب در مقایسه با جبهه مقابل، یک‌سری محدودیت‌هایی دارد. ممکن است کسی بتواند چیزی بگوید که راحت قاپ مردم را بدزدد و جور دیگری بیان کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
سردار شما به انتخاب مردم چیکار داری ؟ این حرف نشون میده که چرا این دولت با این همه مشکلات دست و پنجه نرم می کنه ، ای کاش از سردار سلیمانی یاد می گرفتیم .
Iran, Islamic Republic of
سپاه نه تنها نشان داده که حافظ انقلاب است که حافظ کشور و مردم از آسیب های خودفروشان هم هست. مردم به خاطر خودشان از سپاه حمایت می کنند.
سعید110
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت به سردار جعفری

سردار سلیمانی هم تحت فرمان سردار جعفریه خواهشا یه کم فکر کنید بعد حرف بزنید
Iran, Islamic Republic of
تضعیف سپاه ، ارتش ، نیروهای انتظامی و مرزبانی ، بسیج و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی که حافظ امنیت ایران و جان ، مال و ناموس مردم هستند، خیانت به ملت و کشور است.
Canada
...
Iran, Islamic Republic of
طبق فرموده امام خمینی نیروهای مسلح از دخالت در سیاست منع شده اند
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود کشور نبود. امام خمینی
Iran, Islamic Republic of
تقریبا تمام خدمات سیاسی و سازندگی ای که دولت ها به نام خودشون افتتاح و رو نمایی می کنن پروژه های همین سپاهیه که شما مانع فعالیت تمام قدش شدید ..و بلاشک این بزرگترین خیانت شما به این سرزمین بوده
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سلام
دقیقا محل اشکال همینجاست.سپاه مال ساخت و ساز نیست سپاه قداستش خیلی بالاتر از این حرفهاستوباید از هر مادیات و سیاست پاک بماند.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
خواهشا گزینشی برخورد نکنید
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت برو فعلا صف گوشت یخی وایستا یکم بعد تو صف از مردم محترم نظراتشونو در مورد دولت شنیدی بعد بیا نظر بده در مورد این و اون
Iran, Islamic Republic of
انتخاب خود مردم بوده.حالا هم جورشو باید بکشن
امام خمینی
Iran, Islamic Republic of
باید سعی کنید جهات سیاسی در سپاه وارد نشود،که اگر افکار سیاسی وارد سپاه شود، جهات نظامی آن از بین می رود. (صحیفه امام، جلد 18، ص 45)
سپاه، پاسدار انقلاب است چطور وارد سیاست نشود؟ منع سپاه و ارتش، وارد نشدن به دسته بندی هاست نه سیاست.
Iran, Islamic Republic of
منظور سیاست های جناحی است. گروه بندی های مزخرف داخلی است
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که رای منقی دادند یعنی به نظر امام رای منفی دادند
Iran, Islamic Republic of
عشق من امام خمینی همه چی را پیش بینی کرده بود
Iran, Islamic Republic of
حافظان انقلاب فقط و فقط مردمند.اینقدر بین مردم و سپاه با این جملات نسنجیده فاصله نیندازید.تا مادامی که مردم در صحنه باشند انقلاب به حیات خویش ادامه خواهد داد.وای به روزی که مردم در صحنه نباشند آنگاه سپاه چگونه قادر خواهد بود از انقلاب محافظت کند؟
Iran, Islamic Republic of
سپاه مردمی است
Iran, Islamic Republic of
.....
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
بله قطعا سپاه مردمی است و باید مردمی باقی بماند .غیر از این باشد یک روز هم دوام نمی آورد.
Iran, Islamic Republic of
سردارفرموده ايد: "جریان اسلامی واقعی تاکنون در حاکمیت اجرایی کشور نبوده"، ممکنه بفرماييد پس موضوع معجزه هزاره سوم چه بود؟ ممکنه درمورد حمايتهاي کاملا آشکارو پنهان نهادهاي خاص از معجزه هزاره سوم بفرماييد که آيا تمام بودجه هاي صرف شده براي جريان غيراسلامي بوده است؟ راستي نظرتان در مورد نوار سردارمشفق چيست؟
Iran, Islamic Republic of
تقریبا از 60 نظر دوستان اکثرشان را خواندم .ببینید کسانیکه میگن باید بصورت محکم با فساد و رانت و تبعیض و زد و بند واقازادگی و وووبرخورد جدی بشه و متولی ان هم دستگاه های امنیتی و قوه قضائیه و دیوان محسبات و بازرسی و نظام ووو هستند چطور به یک باره دم از مدافعان رای مردم و اینکه دوست داشتیم رای دادیم و به شما ربطی نداره و حمایت از دولت و سیاسی کاری و دخالت سپاه و هکذا میزنید .
اگر رای مردم باعث این وضع اشفته است که هست اینقدر شرف داشته باشید و از رای خودتان به دولت حمایت کنید و ما هم با شما از این دولت مطالبه بحق خواهیم کرد و دیگر نگویید تقصیر نظام و رهبر و.سپاه است.و اگر هم باید برخورد بشه با مفسدین و متولیان برخورد را حمایت کنید که غیر از این جماعت فاسدو طبقه الیگارشی و متنفذ و اشرافی قطعا در مرحله بعدی همه اقشار چپ و راست مردم را به صلابه میکشند.مطمئن باشید
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز احساساتی نشو وجوگیر هم نشو
تو کشور ما هر کسی باید نسبت به منسب خود مسئولیت پذیر و جوابگو باشد....
Iran, Islamic Republic of
كسي كه سپاه را وارد تجارت كرد ... كسي نبود بجز رفسنجاني
France
اقای محترم سپاه یک نهاد نظامی هست و پول بودجه همین مردم کار می کنه ، سپاه نباید در مسائل سیاسی و اقتصادی وارد بشه .
Iran, Islamic Republic of
جناب برو تحقیق کن ارتش امریکا واحد فنی و مهندسی داره و دذ خود امریکت و هم خارج امریکا فعالیت اقتصادی داره. نمیشه که از توان نیروی نظامی استفاده در زمان صلح استفاده نکرد و به هدر داد. در کشور هزاران پروژه نا تمام داریم چرا فقط گیر دادن به دوتا پروژه سپاه؟ نزدیک 50 درصد از طرح های عمرانی را سپاه ساخته و اگر سپاه نساخته بود کس دیگری هم نبود که بسازه. بخش خصوصی در کشور ما هم افتاد دست یک سری که با واردات و رانت پول باد آوره کسب کردند. و به جای سرمایه گذاری در تولید کارخانه را میخرند و تعطیل میکنند و به اسمش وام میگیرند و واردات انجام میشود
Iran, Islamic Republic of
درود سردار
Iran, Islamic Republic of
چطور روحانی و مشاور نام آشنای اون هر روز یه نیش و کنایه ای به بقیه می زنن مشکلی نیست!؟
Iran, Islamic Republic of
این نظرمردمه به کی رای بدهند نمیشه ایرادگرفت
آقای جعفری بهتره مشکلات را ریشه ای تحلیل کنه
Iran, Islamic Republic of
به ۹:۲۹
راس میگی نمیشه ایراد گرفت.ولی از نظام میشه ایراد گرفت.مردم هر گندی بزنن گناهی ندارن تقصیرا همش مال احمدی نژاده.تخصص شما افسادی ها مغلطه کردنه.
Iran, Islamic Republic of
ازکجا فهمیدی من افسادطلبم دانشمند؟!
یک فضایی برای خودتون درست کردید و از دل مردم خبرندارید
Iran, Islamic Republic of
به ۱۳:۵۱
قرار هم نیس من از دل شما خبر داشته باشم.هرکسی رو از رو حرفاش میشناسن.این یه اصل عقلانیه.
Iran, Islamic Republic of
عجب؟!
خب کجای حرف ایراد داره مشخص کن بحث کنیم
از پاسخ فرارنکن!
گفتم یک فضایی برای خودتون ساختید و مردم رو به هیچ میگیرید
اگربه کاندیدای موردنظرشمارای دادند مردم خوبند و درغیراینصورت بدهستند
هیچ فرقی با اصحاب فتنه ندارید بعضی ازشماها که مردم رو فقط وقتی قبول دارند که به مثلا اصلاح طلبان رای بدن
Iran, Islamic Republic of
منظورت چیه میگی هیچ میگیرید؟
اون موقع مردم هیچ میگرن که انتخابات نباشه.
ما هیچ فضایی رو درست نکردیم.حرف ما اینه که مردم موقع رای دادن چشاشونو وا کنن.لجبازی نکنن عملکرد قبلی کاندیدا رو بسنجن به شایعات توجه نکنن علاوه بر آزادی لااقل یه کم هم به فکر بقیه مسائل کشور باشن.
خب الان اینها شد فضا سازی؟؟
Iran, Islamic Republic of
منظورهمین فضایی هست که الان درست کردی توی بخش نظرات
خیلی راحت به نظرمخالفت تهمت میزنی!
این یعنی فضاسازی که هیچکس نتونه نظربده چون شما و بعضی امثال شما مخالفید و سرکوب می کنید
گرفتی چی شد؟
Iran, Islamic Republic of
من فضاسازی نمیکنم.شما تحمل حرف مخالف رو داشته باشین.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تو قبل از اینکه به مردم تعیین تکلیف کنی اول باید چشمهای خودت و باز کنی....
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزاتفاقا برعکس برداشت شما من افسادطلب نیستم و به کاندیدای مورد انتقادشماهم رای ندادم و در ذیل نظرات میتونی نظرمو راجع به قالیباف بخونی
این درست نیست که هرکسی حرفی برخلاف نظرما داشت انگ بزنیم چون اگر ادعای مسلمانی داریم باید پاسخ این تهمت ها رو بدیم
تحلیل ریشه ای یعنی اینکه بررسی بشه چرا مردم بقول شماها انتخاب غلط میکنند؟ واقعا چرا؟!
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی : سپاه پاسدار انقلاب است . در همه ابعادسیاسی و نظامی و...
Iran, Islamic Republic of
سپاه اسمش مشخص کننده ماموریتشه
"سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"
پس باید پاسدار انقلاب باشد به تمام معنا و در تمام ابعاد آن
هر آفتی که انقلاب را تهدید کند سپاه باید ورود کند چه سیاسی باشد چه نظامی چه اقتصادی و فرهنگی و ...
لذا سپاه نمی تواند در برابر توطئه های سیاسی بر علیه انقلاب بی تفاوت باشد . چون پاسدار انقلاب است
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت به سردار.حرف حق رو باید قبول کرد نه اینکه جلوش گارد گرفت و مغلطه کرد.
Iran, Islamic Republic of
استاد!! سردار درست ریشه را داره تحلیل می کنه. ریشه، انتخاب غلط مردمه.
انتخاب سازش کاری با گرگ بهتر از این نمیشه.
Iran, Islamic Republic of
مردم بهانه هستند برای هردوجناح
دعوای اصلی سرقدرته اینو بفهم!
Iran, Islamic Republic of
سر خزانه است و كسب دلار فراوان انقلاب و ارمانش كيليوي چند
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
اگرمردم شخص موردنظر شما را انتخاب کردند خوب هستند و درغیر اینصورت بد؟!
پس مردمسالاری ادعایی کجارفت؟
مثلا همون اصلاح طلبان که انتخاب مردم رو درمورد احمدی نژاد قبول نداشتند و برخلاف ادعای خودشان به رای مردم تمکین نکردند شماها هم قرینه همونا هستید!
Iran, Islamic Republic of
درست گفتی قرینه آنها هستیم یعنی کاملا برعکس.
مردم سالاری دینی نمیگه رای مردم درسته، میگه رای مردم تعیین کننده است.
اصلاح طلبان شعار مردم سالاری میدهند اما رای مردم را قبول نکردند با اختلاف زیاد.
اصول گرایان رای مردم را قبول کردند اگر چه غلط می دانستند. و اختلاف آن به یک میلیون هم نمیرسید.
این یعنی همان مردم سالاری که اصلاح طلبان شعارش را می دهند.
Iran, Islamic Republic of
اگر شما و بعضی دیگر مدعی هستند انتخاب مردم غلطه بررسی ریشه ای این نیست که نفی کنند بلکه بگردند آسیب شناسی کنند چرا مردم به اونا رای ندادند و به دیگری رای دادند؟
چرا واقعیت را قبول نمی کنیم که اصولگرایان خودشان باعث و بانی حذف قالیباف از 2 دوره ریاست جمهوری شدند؟
کی از جلیلی حمایت کرد تا رای قالیباف شکسته بشه؟
ولایتی چرا مثل حدادعادل کنارنرفت تا هم جلیلی بسوزه هم قالیباف؟
قالیباف هم بی نقص نبود اما حداقل یک مدیراجرایی بودو کاربلدبود و خیلی بهترازاینا میتونست مملکتو اداره کنه چون امتحانشو پس داده بود

دیگراینکه شما حتما دیدید خیلیا میگن به این رای دادیم تا فلانی رای نیاره!......... راستی چرا هیچکس اینو تحلیل نمیکنه؟
Iran, Islamic Republic of
همه این موارد بی تاثیر نیست اما انتخاب دویاره روحانی هیچ دلیل درستی بجز لج بازی و تحت تاثیر جو سازی و رقیب هراسی نداشت.
همین که شما میگی عده ای گفتند به فلانی رای دادم که آن یکی رای نیاره یعنی رای دادن از روی احساسات و لج بازی. یعنی رای غلط.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر نظر مردمه شما چه کاره هستی دوست عزیز؟ خود مردم می شنوند ممکن است به حرف فرمانده گوش کنند یا نکنند و نیازی به اجازه از شما نیست
Iran, Islamic Republic of
میشه گفت شما چکاره هستی!
Iran, Islamic Republic of
چون انتخاب سازش نظر همه مردم نیست حتی نظر همه کسانیکه به رئیس جمهور رای دادند هم نیست چون آنها به وعده هایی رای دادند که هیچکدام محقق نشد و بر مبنای ادعاهایی رای دادند که بسیاری از آن صحت نداشت مثل دور کردن سایه جنک.
Iran, Islamic Republic of
عزیزدل برادر اینو بررسی کن چرا مردم به اینا رای میدن؟!
Iran, Islamic Republic of
به ۱۳:۵۶
درسته انتخاب مردمه.ولی بحث اینجاس که اگه خوب انتخاب کنن میگن کار خودمونه اگه شخص نالایقی رو انتخاب کنن میگن تقصیر نظامه.از این جهت به نوعی ربط پیدا میکنه.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
تویی که میگی شما چکاره هستی حتما اگرسرکار بری صدای همه رو خفه میکنی!
نظردادن دیگران به شما چه ربطی داره؟ اینجا خودش ادمین داره
M.sh
Iran, Islamic Republic of
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که از اسمش پیداست وظیفه اصلی ان پاسداری از انقلاب اسلامی هست و حرف های سردار عزیز هم کاملا منطقی. تو از چی سوختی که داری چرت و پرت میگی!؟ سردار سلیمانی عزیز هم عضوی از همین سپاهه. پس سعی نکن سردار سلیمانی رو سوای این مجموعه بدونی. شیر فهم شد!؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله حرف دهنتو بفهم . سپاه حق نداره وارد دسته بندى هاى سياسى شه، اين فرمايش امام خمينيه و جناب سردار هم اگه راست ميگه و راه امام خمينى رو قبول داره نبايد به انتخاب مردم گير بده بقول اون بزرگمرد به تو چه مربوطه كه ملت به كى راى دادند ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
«تکرار می کنم» شما می تواند با انتخاب مردم کار داشته باشد اما سپاه که در قانون اساسی وظیفه نگاهداری از انقلاب بر عهده این نهاد گذاشته شده نباید نقطه نظرات فرمانده اش درباره سیاست بیان شود!!!!؟؟؟؟/
مشکلات کشور از بی عرضگی داخلی و سنگ اندازی خارجی ناشی می شود!مخصوصا از آن جایی که شما با سرورش وارد وب شده ای!!!!
Iran, Islamic Republic of
انقلاب را دادند دست نا اهلان تو كار ديگران دخالت ميكنند
حامد
Iran, Islamic Republic of
شما معلوم نیست داری چی می گی دوست عزیز. سردار حرف روشنی زده. دولت ها همیشه دست کسانی بوده که فقط دنبال رسیدن به قدرت بوده اند نه خدمت. امروز هم دست همین هاست. هزار هزار میلیاردی پول دارند اون وقت با فرافکنی از مسئولیت شانه خالی می کنند.
در مناظره می گویند در 100 روز مشکلات رو حل می کنیم سالی یک میلیون شغل درست می کنیم تورم رو صفر می کنیم اما وقتی به قدرت می رسند تورم 60 درصد می شه و مشکلات 100 برابر می شه بیکاری هم بیشتر می شه. چون نه کار بلدند و نه اگر بلد بودند کار می کردند.
Iran, Islamic Republic of
به جناب جعفری عرض می کنم شما بگو به کی رای میدی چون من به مخالفش رای میدم
نظامی حق ندارد در سیاست دخالت کند
Iran, Islamic Republic of
نه بابا
Iran, Islamic Republic of
به شما ربطی نداره مردم به کی رای میدن
هنوز داغ حمایت های سال 84 و 88 شما از احمدی نژاد تازه است
Iran, Islamic Republic of
شماهم مثل همونا از مردم سالاری فقط شعارشو میدید
مردم به احمدی رای دادند بد بود و باید تهمت تقلب زد و حالا به روحانی رای میدن خوبن؟!
هردو طرزفکر پدر مردمسالاری و کشورو درآورده
Iran, Islamic Republic of
تو چی میگی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سردار بیاین و واسه سال 1400 خودتون کاندید بیارین تا ببینیم جریان انقلابی شما میتونه حاکم بشه یا نه.
France
...
Iran, Islamic Republic of
نظامیان حق دخالت در مسائل سیاسی رو ندارن
Iran, Islamic Republic of
به ۲۰:۱
ینی گوشت کیلویی ۳۰۰ تومن هم واستون زیادیه!!!
وکالت ما مردم مال کسی است که برامون کار کنه ..مال سپاه سازندگی عزیز
Iran, Islamic Republic of
8:53
یعنی خدا وکیلی شما بفرما که خودت تنها بودی یا کسی هم کمکت کرد !
اصلا به شما چه که سردار چی میگه
اصلا ما مردم ایشون و مجموعه ایشون که تقریبا همه خدماتی که این دولت به نام خودش ثبت کرده رو همین سپاه انجام داده
ما به ایشون وکالت میدیم که بجای مایی که حرفمون شنیده نمیشه حرف بزنن
شما هم برو و دست از سر مردم بردار که دیگه مردم طاقت حرفای بی ربط شماهارو ندارن
Iran, Islamic Republic of
چرا چرت میگی؟
اغلب همین چهار قلم موفقیت دولت هم توسط همین بچه های سپاه بوده!
چقدر بی اساس و بی پایه میشه راحت حرف زد....
United Kingdom
خودخواهانه و بسیار بد و غیر منطقی
سردار عین واقعیت رو گفته
Iran, Islamic Republic of
توی انتخابات بسیاری از حرف هایی که زدند شد پر از فریب بود
الان که اون حرف ها پخش میشه شبیه برنامه های طنز می مونه!
Iran, Islamic Republic of
نظامیان سیاست را به سیاستمداران واگذارند و در سیاست دخالت نکنند
سیاستمدار نشون بده ببینیم؟
هر چه داریم از صدقه سر همین سرهنگهاست اگه دولت و بانک هم دست اینها باشه مشکل در اونجا هم حل میشه.
Iran, Islamic Republic of
این دوره عهد کردم اگه یک سرباز وظیفه کاندید بشه بهش رای میدم اما به کسی که است دکتر یدک بکشه رای نمیدم


فعلا نظامی های ما ثابت کردن با شعورترین سیاست مداران دنیا هستن
Iran, Islamic Republic of
خودخواه آن کسانی هستند که وقتی گروهشان رای نمی آورد میریزند اموال مردم را آتش می زنند نه سپاه که با جان و دل به این دولت کمک میکنه اما اون هر جا کم میاره یک لگد بهش میزنه دستاورد هاش را به اسم خودش در می آورد و بر علیهش جو سازی میکنه...
منطق اصولا یعنی شما و رای تان. فتنه 88 این را فهمیدیم تکرارتان را هم پارسال دیدیم نیاز نیست دوباره تکرار کنید
United States
لطفاواسه مردم بایدونبایدنزاریددددد
خودتون میبریدومیدوزیدبعد مردم بایدیانبایدجواب بدن
سعید110
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
داداش گلم شاید شما بخاید خودتو توی چاه بندازی به دیگران چه ربطی داره؟ چرا باید حداقل، تاکید میکنم حداقل 16 میلیون نفری که به روحانی رای ندادند تو تبعات فاجعه بار اقتصادی و سیاسی آن سهیم باشند؟ باور کن هموطن ما همه اتفاقات امروز را از ابتدا پیش بینی می کردم در عین اینکه علم غیب هم نداشتیم لذا اصلا و ابدا نباید در مشکلات امروز سهیم باشیم. واقعا چرا؟
Iran, Islamic Republic of
لطفا شما از مردم حرف نزن
مردم رو با عزت فرستادید صف گوشت
شما از مردم فریبی خودتون حرف بزن
Iran, Islamic Republic of
احسنت به عزیز جعفری
مناسفانه تا بوده و بوده عقل مردم به چشمشونه
مال همینه همیشه ضعیف ترین وزیر ، وزیر آموزش و پرورشه تا معلم نتونه آدم سازی کنه و عاقل واقعی به جامعه تحویل بده
علی
Netherlands
...
دوستان
Iran, Islamic Republic of
...
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.حرف سردار جعفری کاملا درسته.احسنت
شمه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما از تلاش های بین المللی سپاه و نیروی قدس برای عقب راندن دشمن سپاسگزاریم اما نکته ای را که به ان توجه نمیشود مدت زمان این استراتژی و تاثیرات ان بر جامعه و پیشرفت کشور است...
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
برخي از مسئولين و بزرگان اين روزها بخاطر اينكه فرد مورد نظرشان در انتخابات راي نياورده به خود اجازه ميدهند مستقيم يا غير مستقيم انتخاب مردم را زير سوال ببرند.در حالي كه اين روش خطرناك در تخطئه انتخاب مردم همه چيز را زير سوال ميبرد.
1- همين مردم در گذشته خيلي افراد و خيلي چيزها را انتخاب كرده كه آنها نيز مورد سوال است و بايد تخطئه شود؟
2- با اين روش كه شما پيش گرفته ايدحتي خود اين انقلاب و جمهوري اسلامي كه انتخاب همين مردم بوده نيز زير سوال نيست؟
3- آيا رياست جمهوري آقايان شهيد رجايي و سايرين زير سوال نيست؟
يا فقط همين اتخاب آقاي روحاني زير سوال است؟
رضا
Iran, Islamic Republic of
خدا خيرت بده آقا رسول مشهدى، حرف اخر رو زدى دوستان نبايد راه كج برن ! درود بر شما و همه مشهدى هاى عاقل
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده سردار حرف دل ما رو زدی

ما که حرف میزنیم اینجا که جهان نقطه چین مون می کنه
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بده سردار حرف دل ما رو زدی

ما که حرف میزنیم اینجا که جهان نقطه چین مون می کنه
نافعی
Iran, Islamic Republic of
جناب عزیز خان
اتفاقا چیزی که ما از همه نامزدها دیدیم جز حرافی نبود. فقط یکی قشنگ تر حرافی کرد یکی ناشیانه تر
مردم هم قطعا از مقامات بهتر میفهمند به شرطی که اجازه بدهند چهره های جوانتر و مصمم تر وارد عرصه شوند نه اینکه گلچینی از حرافان را تایید کنند و عمل گرایان را رد صلاحیت
همین آقای قالیباف در سن کمتر از 20 سالگی فرمانده لشکر بوده. خود رهبر انقلاب در 43 سالگی رئیس جمهور بوده. میرحسین در 40 سالگی نخست وزیر دوران جنگ بوده. خود سرداران سپاه مثل شما در چند سالگی فرماندهی میکردند. محسن رضایی در 27 سالگی فرمانده کل سپاه بوده اما حالا چی شده
پس لطفا اجازه بدهید جوانهای به درد بخور (ونه جوان های بادمجان دور قاب چین حراف و بی خاصیت و فرصت طلب) به عرصه وارد شوند و کشور را از ورطه دربیاورند
Iran, Islamic Republic of
ورود نظامیان به عرصه سیاست منجر به بروز مفاسدی می گردد که حضرت امام ره به آنها گوشزد کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
سپاه و فرماندهان سپاه همیشه جان بر کف بودند
و. کاملا درست گفته سردار جعفری
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت. سخن بسیار درست و به جایی بود.
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب جعفری با این همه سفارش رهبر معظم وخواست مردم، اینکه جناب جعفری در اظهارات شعاری خویش ، خود را درمقابل سفارشات رهبری ورأی مردم وعلی الخصوص درمقابل دولت منتخب مردم قرار دهد بعید است.
این حرفها وتعییین تکلیف به مردم به دور از تکلیف و وظیفه سردار است.
از مردم خوردن و درمقابل مردم قرار گرفتن به دور از شأن وجایگاه و وظیفه ایشان است.
ثانیا سردار جان شما قیم مردم نیستی که به مردم تعیین تکلیف کنی اگر خیلی آدم خوبی هستی فقط به وظائف محوله خود خوب عمل کنید وخودتان را از مردم و رهبری بالا دست نگیرید.
ثالثا این گونه حرف زدنها بیانگر یک سری رفتارهای پاپیچانه به دولت منتخب مردم از سوی شماها هست که برای اهداف خاصی هم باید باشد وگرنه یک سپاهی متعهد به نظام وانقلاب مردمی باید فقط وفقط در راستای اهداف انقلاب ودست آوردهای آن ونظر رهبری ومردم حرکت کند. وگرنه ایجاد دوگانگی و کش مکش ونفاق از فرماندهی سپاه اسلام بعید وزشت است.
Iran, Islamic Republic of
بازم سفره انقلاب پر بركت است ...
Iran, Islamic Republic of
راي اختياري است و مخفي جانم ايشون پيشنهاد كرده ولي چون نظامي است دوستان برداشت مينمايند دستور داده
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزيز ببينيد آمريكا دست نشانده اسراييل و صهيونيست و آژانس بين المللي يهود ايپك هستش ،يهوديها در فكر تسخير تمام دنيا هستند و با وجود احاطه و كنترل امريك و اروپا بدنبال طراحي فروپاشي اقتصاد اين ابرقدرتها و به زير چتر كشيدنشان هستند و لذا نگاهشان حتي به امريكا و اروپا تاكتيكي و ابزاري براي رسيدن به اهداف توسعه طلبانه و نژاد پرستانه اشان ايجاد امپراطوري يهود در سراسر جهان هست ....و اما هدف از اين چند سطر توجه داشته باشيد با تفاسير فوق امريكا و اروپا هيچ استقلالي براي سلزش با ايران و بطور كل اسلام در جهان ندارند اينها ابزار و وسيله و حكومتهايشان دست نشانده و گوش بفرمان آژانس بين المللي يهود ايپك هستند كه با اين حال بايد خيال همه را راحت كرد كه حتي اگر ما بخواهيم سازشي در كار نخواهد بود و مردم بايد بدانند كه صهيونيست بدنبال حكومت بر بشر و ايجاد امپراطوري جهاني است سرود ملي اسراييل غاصب همه اش جنگ خونريزي و كشتار است و با افتخار در سرود مليشان ميگويند كه نيزه هايمان را در سينه هاي دشمنانمان فرو خواهيم كرد ....فرانسيس فوكوياما انديشمند ساختگي و اجاره اي صهيونيست و نيروي وابسته به سيستم امنيتي ايالات متحده امريكا براي پله هاي بعدي تقابل و كشتار ملتها نظريه سازي هاي غلط و شيعه هراسي و اسلام هراسي عملا شيعه و اسلام را دشمن سرسخت يهود جلوه داده است و با اين كار اذهان جهاني را براي اجماع بر جنگ با اسلام و به خصوص شيعه اماده كرده است ...ضمن احترام به نظر سردار لشگر عزيز جعفري از دلاوران سرافراز سپاه هميشه پيروز اسلام به نظرم دكترين سياسي كشور بايد به سمتي هدايت شود كه مردم كشورمان متوجه شوند انچه دارد اتفاق مي افتد ناسازگاري ما نيست بلكه جنگ طلبي توسعه گري و خباثت صهيونيست ها جامعه بشري و از جمله كشورمان را تهديد ميكند و اينها در هر صورت در مرحله اول بدنبال تحقق انديشه از نيل تا فرات هستند كه تئودر هرتزل نظريه پرداز پيدايش غده سرطاني در كتابش به آن اشاره كرده و صهيونيست طي قرن اخير در حال اجراي برنامه هاي هرتزل هستند و در اينده و ادامه ان فوكوياما ......
سخن دقیق و با انصاف زده شود
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جریان اسلامی واقعی در حاکمیت اجرایی بوده زمان دکتر احمدی نژاد
چرا با این حرف ها می خواهید همه را تخطئه کنید؟!؟!
چقدر پیشرفت در زمان دکتر اتفاق افتاد؟!؟
چرا نمی خواهید ببینید؟
این طرز نگاه شما باعث دلزدگی از سپاه میشه
سردار!
نظر رهبری در مورد دولت های نهم و دهم (دولت های دکتر احمدی نژاد) را دوباره مطالعه کنید.
Iran, Islamic Republic of
سلام
امام خميني ره
ميزان راي ملت است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سرلشکرعزیرماتشخیص دادیم وبه فردحراف رای ندادیم حالاهم چوب عدم تشخیص بقیه را می خوریم امید است که مردم ما هر روز بهترازدیروز از بن بست فقرفرهنگی خارج شوندتاتصمیم غلط نگیرند
علی
Iran, Islamic Republic of
نظامیان همیشه کشور را در حال جنگ می خواهند!!!
Iraq
اگر سپاه موشک و جنگنده نساخته بود و کشور را قوی نکرده بود تا الآن چندین جنگ به ما تحمیل شده بود ،حتی بحرین هم برای ما تعیین تکلیف می کرد ، اما الآن رئیس جمهور به عراق رفت و میوه جبهه مقاومت را چید و نه بر جام بی فرجام
کی می خواهید بفهمید اگر ضعیف باشیم توسط مستکبرین خورده می شویم ؟ تاکی انتخاب غلط و سازشکاری و خسارت و صف های گوشت و....
فری
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اگر میگفتند به کسی رای دهند که برنامه و زمان بندی اجرای آن را می پسندند بسیار بهتر بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
فعلا که عقل اکثریت در چشمشان است وگرنه این حال و روز مملکت نبود
بزرگ ترین سیاست مداران نظامی ها هستن
Iran, Islamic Republic of
سپاه از ابتدا سیاسی نظامی بود

سپاه صرفا نظامی نیست بنابراین حق دخالت در امور سیاسی را دارد

و بهتر است بدانید سیاسی ترین افراد در جهان نظامی ها هستن

سیاست گوشه ای از پازل مدیریت نظامی است و بدون آن هرگز یک فرمانده قادر به پیروزی و مدیریت امنیت کشور نخواهد بود

در آمریکا هم سیاست مداران از ارتش خط می گیرن و عملا مجری سیاست های ارتش هستن
United Kingdom
....
Iran, Islamic Republic of
منم پیشنهادمی کنم آقای جعفری وسپاه ازاین موضع کوتاه بیایند تا
آقایونی که زبان مذاکره راخوب بلدند وتاحالاهم بخاطر شوق خدمت ، یک لحظه خواب برچشمانشان نرفته،بتونند باقیمانده این مملکت وچهارتا موشک ته انبارها راهم بعنوان دسر بعد برجام تحویل درندگان غرب وشرق وآمریکا بدن وخیال خودشون از بابت اسلام وانقلاب وتفکر شیعه راحت کنن.
خاک برسراین همه ذلت وخواری وترس.
Iran, Islamic Republic of
سرداردرست ميفرماييد مردم دارند فهمانيده ميشوند (ميفهمند!!) که کار دست قرارگاههاست و دولت تدارکاتچي اي بيش نيست
Iran, Islamic Republic of
بوسیله سپاه فهمانیده بشم بهتره تا بوسیله تکرار خاتمی که رسما داعش در انتخابات بیانیه داد و ازش حمایت کرد

این داعش بود که آمد و گفت به اصلاح طلب ها رای بدین باور نداری یه سرچ کن توی نت ویدئوی حرفاشون هست
ح.ر.ق1362
Iran, Islamic Republic of
...
ح.ر.ق۱۳۶۲
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
محمد جواد
Iran, Islamic Republic of
واقعا همين طور است كه سردار عزيز بيان كردند ...
Iran, Islamic Republic of
درود برسپاه دلاور و مظلوم. پروژه ها از سپاه، هجمه ها به سپاه، علی برکت ا... با روحانی.
United States
تا زمانی که مردم الگو از سلبرتیهای دو ریالی بیسواد میگیرند، متاسفانه میدان برای کاندیدهای حراف و بدون عمل باز هست....
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
در انتخاباتهای پیش رو قطعا بار دیگر جبهه اصلاحات با قدرت پیروز خواهد شد و اصولگرایان را کنار خواهد زد.
Iran, Islamic Republic of
مردم وکیل ووصی نمی خواهند وخودشان با قوه تشخیص خود ، می دانند چه کسی را انتخاب کنند
Iran, Islamic Republic of
به ۲۱:۳
اونم چه تشخیصی!!!
ینی گوشت ۴۰۰ هزاری هم واستون کمه.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه مشکلات جاری ناشی از تفکری است که منافع را بر خدا ترجیح داد و البته نه خدا دارد و نتیجه اش هم مشخص شد کسانی که تفکرات هاشمی رفسنجانی را به تفکرات اسلام ناب و امام خمینی و رهبر ترجیح دادند این وضعیت فعلی کشور نتیجه همین تفکر است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
توهم هروقت حرف زدی مردم یه شلاق خوردند
Iran, Islamic Republic of
احسنت انشاالله دیگه مردم فریب حرافی ها در انتخابات نخورند اگر.درس عبرت نگیرند
کاسه همان کاسه وآش همان آش میشود
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
رضا
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سردار عزیز
ایوالله قربانی دهنت جان منی که جان کلام را گفتی و‌الله درست میگه بالله درست می گه انشالله دیگه حواس همه جمع است گول این جریان های دروغگو را نخورند.
Iran, Islamic Republic of
...
دلارام
Iran, Islamic Republic of
....