پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

نعل وارونه زیباکلام و حادثه تروریستی نیوزیلند

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب: 678245
تروریست استرالیایی با استفاده از اسلحه محبوب آدم‌کش‌ها یعنی AR-15، نمازگزاران نیوزیلندی را به رگبار بست. در جریان یک حمله خون‌بار در نیوزلند که بر علیه مسلمان در دو مسجد رخ داد تا به این لحظه ۵۹ تن جان خود را از دست داده و ۳۹ نفر نیز مجروح شدند. نخست وزیر نیوزیلند این حمله را «تروریستی» اعلام کرد. یک فعال رسانه‌ای در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
اين حرف ها در شأن شما نيست جناب استاد ، مگر فرانسوى ها نسبت به جناياتى كه در ايران واقع ميشه چنين رفتارى را نسبت به ما دارند ؟! وانگهى فرانسه بعد از امريكا بيشترين فشارها را به ما وارد ميكنه
Iran, Islamic Republic of
اي زيبا جيب هيچ جاي دنيا ديگه براي اختلاس گران امن نيست
Iran, Islamic Republic of
تمام غارتگران و اختلاس گران مسلمان نما لرزه بر اندامشان افتاده كانادا هم امن نيست با پول مردم بيچاره بريد انجا عشق وحال كنيد انشاالله چراغ دوم در كانادا روشن شود
Iran, Islamic Republic of
پول زلزله زده ها خوشمزه بود
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر ما هم ابراز همدردی کردیم به کشته شدم مردم عادی پاریس ولی آنقدر امثال شماها در چنین اتفاقاتی حضور پررنگ و پرسروصدایی دارید که همدردی ما دیده نشده است.
Iran, Islamic Republic of
ما برای کشته شدن هر بیگناهی در هرجای دنیا ناراحتیم اما این ناراحتی برای خوش امد غرب نیست