سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۸

عربستان به اتباع خود در فرانسه هشدار داد

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۶
کد مطلب: 678227
سفارت عربستان در پاریس به اتباع این کشور درباره نزدیک شدن به مناطقی که اعتراضات در آن جریان دارد، هشدار داد.
عربستان به اتباع خود در فرانسه هشدار داد
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، سفارت عربستان در پاریس امروز شنبه به اتباع این کشور در فرانسه درباره نزدیک شدن به مناطقی که اعتراضات در آن جریان دارد، هشدار داد.

سفارت عربستان از عربستانی‌هایی که به فرانسه سفر می‌کنند و عربستانی‌های مقیم این کشور اروپایی خواست که از رفتن به منطقه شانزلیزه و مناطق اطراف آن با توجه به ادامه اعتراضات خودداری کنند.

این در شرایطی است که پایتخت فرانسه به ویژه خیابان شانزلیزه امروز شاهد هرج و مرج همزمان با هجدهمین تظاهرات جلیقه زردها بود.

خبرگزاری فرانسه از حمله گروهی از تظاهرات کنندگان نقاب دار با سنگ به نیروهای پلیس و حمله پلیس با گاز اشک آورو خودروهای آبپاش به تظاهرات کنندگان خبر داد. مراکز تجاری و رستوران‌ها در پاریس هدف غارت قرار گرفته اند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای خوشرو نماینده ایران در سازمان ملل در پایان ماموریت خود تابلوفرشی را که عکس رئیس فعلی سازمان ملل روی آن نقش بسته به ایشان هدیه داده است. همین رئیس سازمان ملل شاهد انواع جنایت آمریکا و عربستان و امارات و بحرین و اسرائیل در سرزمین‌های اسلامی مثل سوریه و یمن است ولی اعتراض نمی‌کند.

عربستان‌ جنایتکار، امارات‌ جنایتکار، بحرین جنایتکار، آمریکا جنایتکار‌ واسرائیل جنایتکار دریمن آدم می کشند، نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل متحد دنبال محکوم کردن ایران است.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکاردیگرازششم فروردین سال 94 تاکنون غیرنظامیان را با بمب های ساخت آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی، اسرائیل جنایتکار، کانادا جنایتکار می کشد.
27 کشور عضو اتحادیه اروپا به سرکردگی آمریکا ازسال 2001 تاکنون ازتروریسم درافغانستان وخاورمیانه همه جانیه کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند وهمچنان نیزادامه دارد.

27 کشور عضو اتحادیه اروپا به سرکردگی آمریکا ازسال 2011 تاکنون ازداعش درسوریه، عراق وخاورمیانه همه جانیه کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند وهمچنان نیزادامه دارد.

27 کشور عضو اتحادیه اروپا به سرکردگی آمریکا ازسال 2011 تاکنون ازگروه های تروریستی درسوریه، عراق وخاورمیانه همه جانیه کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند وهمچنان نیزادامه دارد.

27 کشور عضو اتحادیه اروپا به سرکردگی آمریکا ازسال ازششم فروردین سال 94 تاکنون ازائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن همه جانیه کمک، حمایت وپشتیبانی می کنند وهمچنان نیزادامه دارد.
حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع نظامیان سعودی در عسیر
Iran, Islamic Republic of
حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع نظامیان سعودی در عسیر

تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران ارتش سعودی را در گذرگاه مرزی علب بین عسیر و صعده با پنج فروند موشک بالستیک زلزال-1 هدف قرار داد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی درحمله تروریستی نیوزیلند دست داشتند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
ناآرامی‌های شدید در پاریس
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
صنعا: اسناد مشارکت اسرائیل در حملات ائتلاف سعودی به یمن را در اختیار داریم
Iran, Islamic Republic of
صنعا: اسناد مشارکت اسرائیل در حملات ائتلاف سعودی به یمن را در اختیار داریم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در سخنانی تاکید کرد : ادله و شواهدی در اختیار داریم که نشان می دهد رژیم صهیونیستی در حملات عربستان و ائتلاف سعودی به یمن مشارکت دارد.‌«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در مصاحبه ای تاکید کرد: ما به شواهدی دست پیدا کرده‌ایم که ثابت می کند رژیم صهیونیستی در تجاوزات ائتلاف سعودی علیه مردم یمن مشارکت دارد . وی افزود: ما تمامی تحرکات و اقدامات دشمن را زیر نظر داریم و نیروهای یمنی این توانایی را دارند که در آنِ واحد دهها موشک بالستیک به سمت اهداف مورد نظر خود پرتاب کنند.«یحیی سریع» در ادامه افزود: نیروهای ما آمادگی بالایی دارند و می توانند اقدامات لازم را در جبهه ساحل غربی انجام دهند.