شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

پرسپولیس با صدرنشینی سال را تمام کرد

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 678217
دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر با برتری مردان برانکو به پایان رسید.
پرسپولیس با صدرنشینی سال را تمام کرد
به گزارش جهان نيوز، از سری رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر، تیم‌های سپیدرود رشت و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف هم رفتند که سرانجام پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و با 45 امتیاز صدرنشین شد.
 
داور: حسین زرگر
کمک ها: اسد حاج محمدی و محمدعلی پورمتقی
کارت زرد:  محمد غلامی(سپیدرود)، مهدی شریفی(پرسپولیس)، محمد نادری(پرسپولیس)
کارت قرمز:-
گل: علی علیپور(در دقیقه 10 برای پرسپولیس)، احمدنوراللهی(در دقیقه 30 برای پرسپولیس)، سیامک نعمتی(در دقیقه 40 برای پرسپولیس)، مهرداد بایرامی(در دقیقه 67 برای سپیدرود رشت)

*ترکیب سپیدرود
کوروش ملکی، میثم تهیدست، لوکا نوزادزه، ابراهیم لطفی ، امین جوادی مقدم(امین عباسی52) ، میثم فردوسی، محمد علیزاده، حسین ابراهیمی(محمد بلبلی 47)، مهرداد بایرامی ، میلاد قربانزاده و محمد غلامی(محمد نزهتی 71).
سرمربی: نادر دست نشان

*ترکیب پرسپولیس
بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی ، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن(سروش رفیعی60)، مهدی ترابی(امید عالیشاه 73)، سیامک نعمتی و علی علیپور(سعید کریمی 90+3)
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

پرسپولیس با برد امروز مقابل سپیدرود، ۴۵ امتیازی شد تا سال را با صدرنشینی به پایان برساند. از طرف دیگر رادوشوویچ دروازه‌بان پرسپولیس آمار درخشانی از خود در این تیم به جا گذاشت و هر زمان که این دروازه بان در ترکیب اصلی پرسپولیس در لیگ برتر به میدان رفت شاگردان برانکو با برد از زمین بازی بیرون آمدند.پرسپولیس امروز چهل و دومین بازی خود را در سال ۹۷ برگزار کرد و موفق شد ۲۱ برد را در کارنامه خود در این سال ثبت کند. ۷ شکست و ۱۴ تساوی هم در کارنامه شاگردان برانکو در سال ۹۷ ثبت شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *