کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد

خدمات جدید برای 5 هزار مجهول‌الهویه در کشور

25 اسفند 1397 ساعت 15:59

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به شناسایی حدود 5 هزار مجهول‌الهویه در کشور گفت:‌این افراد برای دریافت خدمات بیمه‌ای بستری به سازمان بیمه سلامت معرفی می‌شوند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، وحید قبادی‌دانا در مراسم تفاهم‌نامه پوشش بیمه پایه سلامت برای خدمات بستری افراد مجهول‌‌الهویه با سازمان بیمه سلامت ایران، گفت: حدود 5 هزار فرد مجهول‌الهویه در کشور شناسایی شده‌اند که از طریق این تفاهم‌نامه از پوشش بیمه بستری برخوردار می‌شوند.

وی افزود: صدور معرفی‌نامه برای خدمات بستری به فرد مجهول‌الهویه حداکثر در طول سه ماه از زمان اولین مراجعه برای دریافت خدمات انجام خواهد گرفت و پس از اتمام سه ماه از صدور معرفی‌نامه اول تداوم خدمات صرفا بر اساس مدارک هویتی فرد که توسط مراجع قانونی صادر می‌شود و طبق روال معمول سایر افراد انجام خواهد گرفت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: در صورتی که به هر طبقی هویت واقعی فرد اثبات و مشخص شود فرد  دارای هویت است معرفی‌نامه صادره از سوی سازمان ابطال و پوشش بیمه در چارچوب ضوابط مربوطه انجام خواهد گرفت.

قبادی‌دانا گفت:‌ارائه تعهدات مورد نظر از طریق این تفاهم‌نامه صرفا در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی و حداکثر تا سقف 90 درصد تعرفه‌های دولتی مصوب است.


کد مطلب: 678204

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678204/خدمات-جدید-5-هزار-مجهول-الهویه-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com