کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر راه و شهرسازی:

پلیس به رانندگان متخلف اجازه رانندگی ندهد

25 اسفند 1397 ساعت 15:39

وزیر راه و شهرسازی گفت: پلیس نباید به افرادی که با بی احتیاطی در حین رانندگی موجب بروز حادثه برای خود و دیگران می شوند و به خصوص ایام نوروز را به کام همه تلخ می کنند، اجازه رانندگی بدهد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایرنا، محمد سلامی روز شنبه در حاشیه نشست شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر خوب و ایمن حق همه مردم است، افزود: در این ارتباط و با هدف کاهش تصادفات و حوادث مختلف رانندگی، نقاط حادثه خیز جاده های کشور با بررسی و مطالعات انجام گرفته اشکارسازی شده و هم اکنون در این نقاط نصب علائم هشداردهنده، بنر و تابلوهای خاص راهنمایی و رانندگی در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: نصب اینگونه تابلوها و علائم هشداردهنده موجب می شود تا رانندگان قبل از رسیدن به نقطه حادثه خیز پیشگیری کرده و با کنترل هرچه بیشتر خودروی خود مانع از بروز هرگونه حوادث شوند.

سلامی با بیان اینکه پیشگیری در امر رانندگی یکی از موثرترین عواملی است که مانع ایجاد حادثه شده و در نهایت موجب کاهش تصادفات خواهد شد، اظهار داشت: تعمیر و راه اندازی مجدد برخی دوربین های کنترل سرعت در سطح جاده ها، ایجاد روشنایی در نقاط حادثه خیز و تاریک جاده ای و خط کشی سطح جاده ها از دیگر اقداماتی است که در کاهش تصادفات نقش بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش 7/7 درصدی تصادفات جاده های فرعی نیز گفت: پلیس باید با توجه و کنترل هر چه بیشتر به جاده های فرعی نیز مانع از افزایش تصادفات رانندگی شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این خصوص استانداران و فرمانداران باید به منظور کنترل هر چه بیشتر و کاهش تصادفات رانندگی نشست های تخصصی شوراهای ترافیک را مستمر برگزار کرده و بر عملکرد دستگاه ها نظارت داشته باشند.

وی اظهار داشت: امیدوارم همه کسانی که رانندگی می کنند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص در ایام شلوغ عید نوروز در جاده ها مانع از بروز حوادث شده و روزهای شادی را برای خود و دیگران رقم بزنند.


کد مطلب: 678200

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678200/پلیس-رانندگان-متخلف-اجازه-رانندگی-ندهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com