کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این روند برای استقلال فایده‌ای ندارد!

25 اسفند 1397 ساعت 10:55

نتایجی که تیم استقلال در دور رفت لیگ برتر گرفت خوب نبود و قیاس هفته‌های باقیمانده تا پایان دور برگشت با دور رفت شرایط بدی برای این تیم نمایان می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، بررسی دیدارهایی که استقلال در دور رفت لیگ برتر پس از مصاف با نفت مسجد سلیمان داشت نشان می‌دهد اگر این تیم بخواهد در دور برگشت باز هم با همان روند پیشروی کرده و نتایجی مشابه با ۹ هفته باقیمانده تا پایان فصل (اردیبهشت) را تکرار کند حتی نباید به کسب سهمیه هم امیدوار باشد.
 

به گزارش مشرق، استقلال در هفته‌های هفتم تا پانزدهم دور رفت با کسب ۴ برد، ۴ تساوی و یک باخت تنها ۱۶ امتیاز کسب کرد که اگر در دور برگشت نیز به همین تعداد امتیاز بسنده کند قطعاً روزهای سختی در پیش خواهد داشت و باید قید سهمیه آسیایی را هم بزند.

این تیم تا پایان هفته بیست و یکم لیگ برتر در رده سوم جدول رده بندی پشت سر پرسپولیس و سپاهان است. با این تفاوت که در دور برگشت باید با هر دو این تیم‌ها مصاف بدهد.

نتایج مسابقات استقلال در هفته‌های هفتم تا پانزدهم به ترتیب زیر است:

هفته ۷: نساجی ۰-۰ استقلال
هفته ۸: استقلال ۰-۰ پرسپولیس
هفته ۹: سایپا ۱-۲ استقلال
هفته ۱۰: استقلال ۰-۱ سپاهان
هفته ۱۱: ماشین سازی ۰-۰ استقلال
هفته ۱۲: استقلال ۰-۰ پدیده
هفته ۱۳: استقلال خوزستان ۰-۱ استقلال
هفته ۱۴: استقلال ۳-۰ صنعت نفت آبادان
هفته ۱۵: سپیدرود رشت ۰-۵ استقلال

شفر باید توجه داشته باشد از این تعداد مسابقه ۳ مصاف رودرروی سه مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر پرسپولیس، سپاهان و پدیده است. استقلال در هر سه مسابقه مهمان است. استقلال در دور رفت مقابل پرسپولیس و پدیده نتایج مشابه ۰-۰ گرفت و به سپاهان هم ۰-۱ باخت! شفر اگر بخواهد از ۹ امتیاز این سه دیدار به ۲ امتیاز بسنده کرده و در ردپای دور رفتش قدم بردارد عواقب خوشی در انتظار کادر فنی اش نیست.

منبع: مشرق


کد مطلب: 678126

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678126/این-روند-استقلال-فایده-ای-ندارد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com