جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جدال علی‌اکبری با حریف آمریکایی برای قهرمانی

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 678092
امیر علی‌اکبری نفر اول جدول مدعیان قهرمانی سنگین‌وزن سازمان ACA امشب در سن‌پترزبورگ روسیه به مصاف شلتون گریوس ۳۳ ساله آمریکایی می‌رود.
جدال علی‌اکبری با حریف آمریکایی برای قهرمانی
به گزارش جهان نيوز، شلتون ملقب به گورکن با رکورد حرفه‌ای ۹ پیروزی و ۳ شکست در اولین مبارزه ACA رودرروی مدعی شماره یک قهرمانی خواهد ایستاد که برای رسیدن به کمربند قهرمانی هیچ سدی را پیش رویش نمی‌بیند و بدون شک او شب سختی برابر امیر علی‌اکبری دارد. علی‌اکبری درباره این بازی می‌گوید‌: «برای این مسابقه تمرینات سختی داشتم و خدا را شکر که بیشتر از همیشه آماده هستم. تمام تلاشم این است که با یک مبارزه خوب و تماشاگرپسند عیدی خوبی به هموطنانم بدهم.»
 
او حریف آمریکایی را آنالیز کرده‌: «گریوز ۶ سال پیش برای اولین بار پا به قفس گذاشت و تا به حال ۱۲ بار در مسابقات حرفه‌ای MMA شرکت کرده که حاصلش ۹ برد و سه شکست رکورد حرفه‌ای او از سال ۲۰۱۲ تا به امروز است. او هفت بازی آخرش را برده و در واقع پنج سال است که نباخته، اما من می‌خواهم اولین باختش را رقم بزنم و امیدوارم با دعای خیر مردم روسفید برگردم.»

علی‌اکبری به بازی آخر اشاره می‌کند‌: «این آخرین مبارزه من در سازمان ACA است. بعد از بازی درباره تمدید قراردادم با مسئولان ACA صحبت می‌کنم. البته از سازمان‌های بلاتور و یو‌اف‌سی پیشنهاداتی دارم که باید بررسی و بهترین را انتخاب کنم.»

منبع: خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *