جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

به بچه‌های گروه جهادی گفتند، مگر بقالی باز کردید؟!

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 678073
مسئولان به ما می‌گویند که بقالی باز کرده‌اید! درست می‌گویند قصد داریم برای آخرت خود کاسبی کنیم، آن‌ها دست‌های پینه بسته و چهره‌های آفتاب سوخته بچه‌های گروه جهادی را ندیده‌اند.
به بچه‌های گروه جهادی گفتند، مگر بقالی باز کردید؟!
به گزارش جهان نيوز، گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان چندین سال است در جهت محرومیت زدایی و انجام فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم جنوب استان کرمان فعالیت‌های جهادی داشته و قرار است که در ایام نوروز ۹۸ در منطقه جازموریان فعالیت جهادی داشته باشند؛ اما متاسفانه بعضی مسئولان دولتی منطقه با بهانه‌های متعدد برای این گروه جهادی سنگ اندازی می‌کنند.
 
ریاحی، مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در این رابطه به خبرنگار ما می‌گوید: گروه جهادی ما برای اسکان جهادگران نیاز به یک مدرسه شبانه روزی در منطقه دارند؛ اما مسئولین آموزش و پروش منطقه این مدرسه را که سه سال قبل در اختیار گروه جهادی ما بوده است در اختیار ما قرار نمی‌دهند و بهانه‌های متعددی را ذکر می‌کنند.

مسئولین چهره‌ آفتاب سوخته و دست‌ پینه بسته بچه‌های گروه جهادی را ندیدند؟/ به بچه‌های گروه جهادی گفتند مگر بقالی باز کرده‌اید!
 
ریاحی می‌افزاید: بعد از سنگ اندازی و گرفتن مجوز مسئولین به ما می‌گویند که برای در اختیار گذاشتن مدرسه  باید هزینه کنیم که ما هزینه‌ای را قبول کردیم، اما با سنگ اندازی و زیاد کردن هزینه  بیشتر به آن‌ها گفتیم که این هزینه برای ما مقدور نیست؛ اما متاسفانه یکی از مسئولین خطاب به گروه جهادی گفتند که مگر بقالی باز کرده اید؟ 

مسئولان می‌گویند که بقالی باز کرده‌اید!
مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان ادامه می دهد: مسئولان می‌گویند که بقالی باز کرده‌اید! درست می‌گویند قصد داریم برای آخرت خود کاسبی کنیم، آن‌ها دست‌های پینه بسته و چهره‌های آفتاب سوخته بچه‌های گروه جهادی را ندیده‌اند و صبحت‌های آن‌ها باعث رنجش خاطر بچه‌ها شد.
 
مسئولین چهره‌ آفتاب سوخته و دست‌ پینه بسته بچه‌های گروه جهادی را ندیدند؟/ به بچه‌های گروه جهادی گفتند مگر بقالی باز کرده‌اید!
 
وی می گوید: با وجود این سنگ اندازی مسئولین دور جدید اردو‌های جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد کرمان قرار است نوروز ۹۸  در منطقه جازموریان برگزار شود، جازموریان را به عنوان منطقه هدف جدید فعالیت‌های جهادی انتخاب شده و برنامه ریزی بلند مدت چندساله برای این منطقه در نظر گرفته است.

برنامه بلندمدت حول محور اشتغال زایی و کارآفرینی
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در رابطه با فعالیت‌هایشان می‌گوی: برگزاری برنامه بلندمدت حول محور اشتغال زایی و کارآفرینی تمرکز ویژه‌ای از طرف گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گذاشته علاوه بر این برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، پزشکی و آموزشی هم در دستور کار این گروه جهادی قرار دارد.
 
مسئولین چهره‌ آفتاب سوخته و دست‌ پینه بسته بچه‌های گروه جهادی را ندیدند؟/ به بچه‌های گروه جهادی گفتند مگر بقالی باز کرده‌اید!
 
ریاحی با تأکید بر اشتغالزایی و محرومیت زدایی در این منطقه خاطرنشان می کند: با توجه به ظرفیت های منطقه جازموریان این منطقه مستعد برای کشاورزی است و قصد داریم در این رابطه فعالیت داشته باشیم؛ همچنین در بخش صنایع دستی و کارآفرینی از جمله پته دورزی در این منطقه اشتغال زایی کنیم و برای فروش محصولات هم بازارچه ای راه اندازی کنیم.
 
دانشجوهای این گروه جهادی بدون توجه به گفته‌های مسئولان به فعالیت‌هایشان در منطقه جازموریان ادامه خواهند داد و امید است مسئولین با توجه به تاکید فراوان مقام معظم رهبری پیرامون حمایت از گرو‌های جهادی، خارج از هرگونه تعصب از گروه‌های جهادی حمایت کنند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ديگه اين نمايش كاريها جواب نميده
Iran, Islamic Republic of
مسئولین جمهوری اسلامی پتانسیل بالایی در براندازی دارند

مردم جلوشون رو نگیرند فورا کشور رو به سقوط میکشونن
Iran, Islamic Republic of
الان يك ضربه كلنگ بر كاخ هاي لواسانات بر تمام كارهاي شما ارجح است
Iran, Islamic Republic of
احسنت