جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۴

شریعتمداری این مدیران را تهدید به عزل کرد

شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 678071
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: باید همه چیز با مردم در میان گذاشته شود و هرگونه پرداختی که درهر دستگاهی انجام شد باید بصورت روشن و شفاف گفته شود.
شریعتمداری این مدیران را تهدید به عزل کرد
به گزارش جهان نيوز، دکتر محمد شریعتمداری روز جمعه در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران لرستان که درمحل اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، اظهارداشت: بی توجهی به موضوع سلامت اداری و فساد سهم مهلکی در اداره کشور است و این مهم در هر سطحی که قرار داشته باشد نوعی خیانت محسوب می شود وهیچ کسی نباید به روی فساد چشم پوشی کند.
 
وی با تاکید بر اینکه هر مدیری باید با فساد اداری در هر میزان و درجه ای با جدیت برخورد کند، افزود: نباید چهره نظام اداری کشور بخاطر نیازهای شخصی خدشه دار شود.

شریعتمداری بیان کرد: ارزیابی مدیران در این خصوص صورت می گیرد و چنانچه مدیری در این بخش بی تفاوت باشد عزل می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: باید همه چیز با مردم در میان گذاشته شود و هرگونه پرداختی که درهر دستگاهی انجام شد باید بصورت روشن و شفاف گفته شود.

وی ادامه داد: مدیران باید در خدمت رسانی و کار وقت شناس باشند چرا که مدیریت امروز کشور نیازمند مدیریتی همانند دوران جنگ تحمیلی است.

شریعتمداری تاکید کرد: افراد نا امید و بی انگیزه نمی توانند در شرایط امروز کشور گزینه مناسب مدیریتی باشند باید عرصه برای جوانان با انگیزه و امیدوار به آینده فراهم شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه استانداران در هر منطقه می توانند سیطره کاملی در امور مرتبط با زیرمجموعه های وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته باشند گفت: استانداران از این نظر که از نزدیک با مسائل و مشکلات استان خود مواجه هستند بهتر می توانند اهداف مورد نظر را پیش ببرند.

شریعتمداری با اشاره به اینکه استانهای لرستان، کرمانشاه و ایلام از نظر برخی مشکلات و آسیب های اجتماعی شباهت هایی با هم دارند، افزود: استانداران در این سه استان می توانند در حوزه مسائل اجتماعی مذاکرات منظمی داشته باشند.

وی اظهارداشت: استانداران در این سه استان می توانند سیاست های منطقه ای مشترکی بر مبنای کارهای پژوهشی، تحقیقی و علمی را دنبال کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در لرستان میانگین افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی 2 برابر میانگین کشوری است، بیان کرد: در کشور از هر یکهزار نفر 59 نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که این آمار در لرستان بصورت 90 نفر در هر هزار نفر است.

شریعتمداری اضافه کرد: با توجه به پایین بودن نرخ اشتغال، سطح دستمزد، میزان معلولیت ها و بیکاری در لرستان از استاندار درخواست می شود بصورت ویژه و جداگانه مسائل اجتماعی در استان را مورد توجه قرار دهد..

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی روز گذشته به لرستان سفر کرده است و در این سفر 2 روزه خود طرح های مختلف اشتغال زایی و رفاهی را بازدید، کلنگ زنی و یا افتتاح کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خودش یکی از عامل اصلی مشکلات بیکاری جوانان درکشوراست.
Iran, Islamic Republic of
...
علي بركت ا...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
الكي است براي دلخوشك مردم