کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جمهور یکشنبه به استان بوشهر می‌آید

24 اسفند 1397 ساعت 23:31

رئیس جمهور یکشنبه ۲۶ اسفند به استان بوشهر سفر می‌کند.


به گزارش جهان نیوز، استاندار بوشهر در نشست بررسی برنامه‌های سفر رئیس جمهور به بوشهر گفت: رئیس جمهور در پنجمین سفر خود به استان بوشهر ۲۶ اسفند وارد فرودگاه عسلویه می‌شود.

عبدالکریم گراوند افزود: نخستین برنامه حجت الاسلام حسن روحانی دیدار با مردم استان بوشهر در ورزشگاه کنگان است که ساعت ۱۰ صبح یکشنبه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: شرکت در مراسم افتتاح دو پالایشگاه پارس جنوبی و شورای اداری استان، دو برنامه دیگر رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور ۱۶ نفر از اعضای کابینه دولت در استان حضور می‌یابند، گفت: از فردا وزرا وارد شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر می‌شوند و ضمن افتتاح طرح‌ها، مطالبات مردم و مسئولان را برای ارائه به هیات دولت بررسی می‌کنند.

گراوند آغاز اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهر‌ها و روستا‌های مختلف را یکی از برنامه‌های سفر استانی هیات دولت عنوان کرد و افزود: بخشی از این طرح‌ها در نیمه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر حضور با شکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور، بیان کرد: حضور مردم استان بوشهر در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی قابل تحسین است و استقبال از رئیس جمهور ضمن امیدآفرینی، سبب ناکام گذاشتن ترفند‌های دشمنان می‌شود.

استاندار بوشهر همچنین گفت: در سفر سال ۱۳۹۳ رئیس جمهور وهیات وزیران به استان بوشهر ۱۳ طرح با اعتبار ۶۲۹ میلیارد تومان مصوب شد که ۶۷۱ میلیارد تومان تخصیص یافت.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 678037

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/678037/رئیس-جمهور-یکشنبه-استان-بوشهر-می-آید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com