پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۵

رئیس جمهور یکشنبه به استان بوشهر می‌آید

جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱
کد مطلب: 678037
رئیس جمهور یکشنبه ۲۶ اسفند به استان بوشهر سفر می‌کند.
رئیس جمهور یکشنبه به استان بوشهر می‌آید
به گزارش جهان نيوز، استاندار بوشهر در نشست بررسی برنامه‌های سفر رئیس جمهور به بوشهر گفت: رئیس جمهور در پنجمین سفر خود به استان بوشهر ۲۶ اسفند وارد فرودگاه عسلویه می‌شود.

عبدالکریم گراوند افزود: نخستین برنامه حجت الاسلام حسن روحانی دیدار با مردم استان بوشهر در ورزشگاه کنگان است که ساعت ۱۰ صبح یکشنبه انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: شرکت در مراسم افتتاح دو پالایشگاه پارس جنوبی و شورای اداری استان، دو برنامه دیگر رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور ۱۶ نفر از اعضای کابینه دولت در استان حضور می‌یابند، گفت: از فردا وزرا وارد شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر می‌شوند و ضمن افتتاح طرح‌ها، مطالبات مردم و مسئولان را برای ارائه به هیات دولت بررسی می‌کنند.

گراوند آغاز اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهر‌ها و روستا‌های مختلف را یکی از برنامه‌های سفر استانی هیات دولت عنوان کرد و افزود: بخشی از این طرح‌ها در نیمه نخست سال آینده افتتاح می‌شود.

وی با تاکید بر حضور با شکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور، بیان کرد: حضور مردم استان بوشهر در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی قابل تحسین است و استقبال از رئیس جمهور ضمن امیدآفرینی، سبب ناکام گذاشتن ترفند‌های دشمنان می‌شود.

استاندار بوشهر همچنین گفت: در سفر سال ۱۳۹۳ رئیس جمهور وهیات وزیران به استان بوشهر ۱۳ طرح با اعتبار ۶۲۹ میلیارد تومان مصوب شد که ۶۷۱ میلیارد تومان تخصیص یافت.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک بوشهری از رئیس جمهور میخوام که مرحمت کنه و به استان ما نیاد

دولت اینجا چه کار کرده که میخواید بیاد؟
Iran, Islamic Republic of
می آید یا می رود ؟
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مشکلات اقتصادی مردم را رها کردند فقط حرف می زنند و شعار می دهند.
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
تولیدکنندگان داخلی مانند آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی ثابت کردند که دشمنان درجه یک نظام جمهوری اسلامی و دشمنان درجه ملت ایران هستند.
تولید کنندگان داخلی با هماهنگی، همدستی و همکاری دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان عامل اصلی افزایش قیمت ها کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه وتولید داخلی و مشکلات اقتصادی مردم و کشور هستند.
عذرخواهی به تنهایی چاره‌ساز نیست!
Iran, Islamic Republic of
عذرخواهی به تنهایی چاره‌ساز نیست!
با تشکر از عذرخواهی معاون اول رئیس جمهوری از ملت به دلیل گرانی‌های اخیر، ایکاش دولت محترم در کنار این قبیل رفتارها حقوق کارمندان و بازنشستگان را هم به اندازه‌ای افزایش دهد که گرانی‌ها را جبران کند. چرا که عذرخواهی به تنهایی فایده‌ای ندارد و مشکلی را از حقوق‌بگیران حل نمی‌کند!
محتکران به عنوان مفسد اقتصادی محاکمه شوند.
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی حل مشکلات اقتصادی مردم، کشور و... چه شد؟
گرانی گوشت، مرغ، میوه و کالا های تولید داخلی هیچ ربطی به دلار و تحریم ندارد/ دولت، دولمتردان، مسئولان ونمایندگان مقصراصلی هستند.
دولت باید حقوق کارمندان، کارگران وبازنشستگان را متناسب با تورم افزایش دهد، نه 10 درصد.
تورم به 80 درصد رسیده اما دولت روحانی هنوز بی خیال است.
درحال حاضرتورم درکشوربه 80 درصد رسیده متاسفانه دولت روحانی کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد.
چرا دولت روحانی با مشکلات اقتصادی مقابله نمی کند؟
مسئولان نظارتی چه پاسخی دربرابراینکونه اغزایش قیمت ها دارند؟ چرا مسئولان نظارتی تاکنون سکوت کرده اند.
باید برخورد قاطع با افزایش قیمت ها در سراسرکشور انجام شود/ ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست.
چرا تعزیرات با گران فروشان، کم فروشان ومحتکران قاطع برخورد نمی کند؟
چرا دستگاه های نظارتی دراین رابطه ساکت هستند؟
باید برخورد قاطع با افزایش قیمت ها در کشور انجام شود.
برخود با مفسدان اقتصادی خواسته همه مردم!
محتکران به عنوان مفسد اقتصادی محاکمه شوند.
بابائی
Romania
شکر کیلویی 3هزارتومان 8هزارتومان شده و هرکس اجناس خود را به قیمت دلخواه می‌فروشد. بنویسید پس دولت چه‌کاره است و دولتمردان چه می‌کنند؟!
بابائی
Romania
آیا در این بازار افسار گسیخته قیمت‌ها (تورم،گرانی، رها‌کردن‌بازار، گوشت،مرغ و...) دولت تدبیر و نمایندگانی که به جای دغدغه مردم و حل این مشکلات به امور سیاسی و کسب رأی و دیدار با فتنه‌گران مسبب همه مشکلات اهتمام دارند، خردشدن استخوان قشر ضعیف جامعه را حس می‌کنند؟!
بابائی
Romania
میلیاردها دلار توسط آمریکا در منطقه غرب آسیا خرج شد تا به زعم خودشان خاورمیانه‌ای جدید متولد شود اما نتیجه‌اش به سفرهای پنهانی مقامات آمریکایی به کشورهای منطقه غرب آسیا ختم شد. در مقابل، اکنون این ایران اسلامی است که به برکت خون شهدای مدافع حرم شاهد تحکیم پیوندهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با عراق این سرزمین اهل بیت (ع) است.
بابائی
Romania
چرا در کشور سامانه 124 پاسخگو نیست. پس به کجا باید گرانفروشی را اعلام کنیم؟! هر چه تماس می‌گیریم کسی گوشی را برنمی‌دارد؟!
اعتراض
Romania
در دولت نهم ودهم برخلاف این دولت واقعا به قشر بازنشسته توجه ویژه شد. فکر نمی‌کردیم در دولت‌های بعد تا این حد مورد بی‌توجهی دولتمردان قرار بگیریم.
دولت به خواست‌هاي برحق مردم توجه كند
Romania
دولت به خواست‌هاي برحق مردم توجه كند
درست است كه مردم با توجه به جنگ اقتصادي دولت ترامپ عليه ايران تا مي‌توانند تورم و گراني‌ها را تحمل مي‌كنند و به همراهي با دولت مي‌پردازند، اما اين دليل نمي‌شود كه دولت به خواست‌هاي برحق مردم بي‌اعتنا باشد و براي حل مشكلات معيشتي آنان، چاره‌ اساسي نينديشد. در شرايط حاضر ملت‌ تمامي مشكلات و تنگناهاي اقتصادي را به پاي دولت و در مواردي روحانيت مي‌نويسد و از اينرو ايشان نبايد اجازه دهند مشتي محتكر و مفسد زالوصفت اقتصادي به جان ملت بيفتند و مردم را در تنگنا بگذارند.
بابائی
United Arab Emirates
مدعیان حقوق بشر جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار عامل کشتار مردم بی گناه درسراسر جهان هستند؛ آن وقت ایران را به نقض حقوق بشر محکوم می‌کنند.
روحانی و ظریف هم سکوت کرده اند؟
حسین
Iran, Islamic Republic of
....
بزرگ مرد کوچک
هرسال میان شهرما 4 تا پالایشگاه قدیمی رو دوباره افتتاح می کنند . کلی بنر و هتل و هواپیمای اختصاصی و .. کلی چیز دیگه الکی الکی حیف میشه