جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

توزیع ۳۰ هزار تن مرغ از فردا با قیمت جدید

جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 678006
یک مقام مسئول با اشاره به خریداری ٣٠ هزارتن مرغ از کشورهای برزیل و ترکیه گفت: اولین محموله مرغ وارداتی طی دو روز آینده وارد کشور می شود.
توزیع ۳۰ هزار تن مرغ از فردا با قیمت جدید
به گزارش جهان نيوز، رضا کریمی، امروز در حاشیه ترخیص 50 هزار رأس گوسفند وارداتی که از طریق کشتی برای تنظیم بازار وارد کشور شده‌اند، در جمع خبرنگاران بیان کرد: ‌در راستای کاهش قیمت مرغ از فردا ‌ 30 هزار تن مرغ منجمد از کشور ترکیه و برزیل وارد کشور شده و از طریق گمرک شهریار و بازرگان ترخیص می‌شود.

مدیرکل بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام گفت: مرغ منجمد وارداتی به قیمت کیلویی 10800 تومان برای مصرف‌کننده در سراسر کشور عرضه می‌شود.

به گفته وی، عرضه مرغ 10800 تومانی از دو روز پیش برای تنظیم بازار آغاز شده است.

وی گفت: 30 هزار تن مرغ وارداتی به دو منظور تأمین ذخایر استراتژیک و همچنین تنظیم قیمت برای مصرف‌کننده در بازار در سراسر کشور عرضه می‌شود.

به گفته کریمی،‌ اولین کشتی حامل 50 هزار رأس گوسفند زنده از کشور رومانی وارد چابهار شده از نیمه شب گذشته در حال تخلیه است.

وی گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز در چند روز باقیمانده به سال جاری دو فروند کشتی دیگر هر کدام به ظرفیت 20 هزار رأس گوسفند وارد کشور شده و برای توزیع در شهرهای مختلف ارسال می‌شود.
 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
تولید کنندگان داخلی باید تعطیل شوند به مردم ایران اهانت و خیانت کردند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
در راستای نابود سازی صنعت دامپروری کشور
مرغ از ترکیه چند خریدید ؟
چرا موقعی که مرغ در ایران زیاد هست هیچ کاری برای مرغدار نمیکنید؟ بد بخت کردید همه را !!!
چرا سویا و نهاده و سایر نهاد ها وارد نمیشود ؟؟؟
فقط تا میبینید کم شد میروید از برزیل و ترکیه میخرید و ای موقعی که باید کمک دامداری خودتان کنید و روستای کار ایجاد کنید بیچاره اش میکنید
به جای این کار دلار را بیاورید پایین !!!
چر اینقدر با سطح پایین کار میکنید.
احمد
Iran, Islamic Republic of
به جای وارد گوسفند جلوی خارجات را بگیرید.
Greece
اخه اون کشور ها چکارمی کنن که ۳۰هزار تن فقط میتونن به کشور ما صادر کنن ولی ما با همه ادعا به این وضع افتادیم واقعا متاسفم از این مدیریت
Iran, Islamic Republic of
...ض