شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۴

۲۰ مظنون در قتل خاشقجی تحت پیگرد اینترپل

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 677990
پلیس بین‌الملل برای ۲۰ تبعه سعودی مظنون به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی قرار تعقیب صادر کرد.
۲۰ مظنون در قتل خاشقجی تحت پیگرد اینترپل
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه ترکیه‌ای صباح، پلیس بین‌الملل روز پنج‌شنبه به درخواست مقامات ترکیه برای ۲۰ تبعه سعودی مظنون به دست داشتن در قتل فجیع جمال خاشقجی در کنسولگری عربستان در استانبول قرار تعقیب صادر کرده است.

جمال خاشقجی، سردبیر سابق روزنامه الوطن و ستون‌نویس هفته‌نامه آمریکایی واشنگتن‌پست، در اکتبر ۲۰۱۸ به‌منظور انجام امورات اداری وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد و در آنجا به‌قتل رسید. پس از گذشت چند ماه از این جنایت هنوز هم بسیاری از ابعاد آن مبهم مانده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بدترن پرونده حقوق بشری جهان متعلق به عربستان جنایتکار است، آمریکا، کشورهای اروپایی و سازمان های بین الملللی پشتیبانی ناقض حقوق بشر عربستان در سراسر جهان هستند.
مایه ننگ و شرم انسانیت! تصویر تکاندهنده از دخترک یمنی که چند روز پیش در روزنامه چاپ کرده بودید مایه ننگ و شرم انسانیت است. من به عنوان یک انسان خجالت کشیدم، رژیم آل سعود کی می خواهد دست از این حملات وحشیانه علیه مردم بی دفاع یمن بردارد؟ چرا سازمان های جهانی بر ضد این اعمال ددمنشانه موضع نمی گیرند؟ این کشور که مهد اسلام است آبروی چهرة رحمانی دین خدا را برده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
شورای امنیت سازمان ملل بر جنایات عربستان و متحدانش در یمن سرپوش می گذارد.
که کمیته سوم محمع عمومی سازمان ملل متحد بر جنایات عربستان سعودی و متحدانش در یمن سرپوش می گذارد. ‎‎