کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۳۰۰ شبکه فارسی زبان درصدد ضربه به اقتصاد کشور

23 اسفند 1397 ساعت 19:01

معاون سازمان پدافند غیرعامل گفت: امروز دلار و تبلیغات رسانه‌ای ابزار جنگ اقتصادی شده و با راه‌اندازی 300 شبکه فارسی زبان دشمن درصدد است که اقتصاد ایران را مختل کند.


به گزارش جهان سردار غلامعلی حیدری ظهر امروز در سی و ششمین یادواره سرداران و یک‌صد شهید شهر ونک اظهار کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس به جرم دفاع از اسلام و دفاع از مظلومین و انقلاب اسلامی علیه کشور ائتلاف بین‌المللی تشکیل دادند که با دلاوری مردم و ایثار شهدا ائتلاف دشمن در هشت سال دفاع مقدس بی‌نتیجه ماند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: 80 کشور کوچک و بزرگ در جنگ هشت‌ساله مقابل ایران ایستاده بودند و کشور عراق را با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی حمایت می‌کردند ولی موفق نشدند حتی یک متر از خاک ایران را اشغال کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با جنگ ترور شخصیت‌های نظامی و تجزیه ایران به هدف خود نرسیده‌اند و در حال حاضر تحریم اقتصادی را پیشه کردند.

حیدری اظهار داشت: امروز دلار و تبلیغات رسانه‌ای ابزار جنگ اقتصادی شده و با راه‌اندازی 300 شبکه فارسی زبان دشمن درصدد است که اقتصاد ایران را مختل کند.

 معاون سازمان پدافند غیرعامل  خاطرنشان کرد: دشمنان نظام فهمیده‌اند که با عملیات نظامی نمی‌توان نظام اسلامی را نابود کنند به همین خاطر هر روز به دنبال نقشه‌های دیگر از جمله جنگ اقتصادی و فرهنگی هستند تا نظام را براندازی کنند.

وی گفت: ملت شهیدپرور ایران همان‌گونه که در دفاع مقدس و تقدیم شهدا و تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی به خصوص حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن سال 97 علی‌رغم وجود مشکلات فراوان نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه بوده و هستند و دشمنان را دوباره مأیوس کردند.

 حیدری بیان کرد: هدف و پیام شهدا حفظ انسجام نگاه درونی و تکیه بر سرمایه‌های داخلی اتحاد و همدلی بود که امروزه در برنامه‌های و مراسم بزرگداشت و یادواره شهدا باید زنده نگه داشته شود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد: حضور و پشتیبانی مردم در تمام صحنه‌های انقلاب پرشور بوده و این خود از ابتدای پیروزی تاکنون باعث شکست دشمن شده و مسؤولان هم وظیفه‌ای در برابر مردم دارند که  آن خدمت جهادی به مردم است.

منبع: فارس


کد مطلب: 677978

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/677978/۳۰۰-شبکه-فارسی-زبان-درصدد-ضربه-اقتصاد-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com