شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۸

حکم محکومیت سلمان خدادادی صادر شد؟

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 677946
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با رد صدور حکم محکومیت برای نماینده ملگان۳ گفت: اگر حکمی برای سلمان خدادادی صادر شود از آن‌ مرجع به اطلاع ما خواهد رسید اما تا سه شنبه هفته جاری هیچ مطلبی در این خصوص به ما گزارش نشده است.
حکم محکومیت سلمان خدادادی صادر شد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدجواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره اخبار منتشره  درباره صدور حکم برای سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: بنده به عنوان سخنگوی این هیات چنین خبری را تکذیب می کنم.

وی افزود: تا سه شنبه این هفته چنین موردی به دست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است.سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ضمن اینکه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با توجه به اختیاراتی که دارد نمی تواند حکم تعلیق را صادر کند.

وی در ادامه عنوان کرد: اگر حکمی برای یک نماینده صادر شود از آن‌ مرجع به اطلاع ما خواهد رسید، اگر چنین موضوعی بود به ما اطلاع داده می‌شد اما تا سه شنبه هفته جاری هیچ مطلبی در این خصوص به ما گزارش نشده است.

جمالی نوبندگانی ادامه داد: با توجه به این که پنجشنبه و جمعه روزهای پایانی هفته و تقریباً تعطیل هستند بعید می دانم که طی این دو روز حکمی صادر و یا در رابطه با این پرونده کاری انجام شود و در این دو روز قطعا کسی پاسخگو نیست و با این اخبار فقط آبروی فرد را می‌برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
11ماه 22 روز ازسال گذشته است دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری برای حل گرانی ها و مشکلات اقتصادی مردم و... نکردند متاسفانه تاکنون اقدامی دراین زمینه صورت نگرفته است شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت اگر در شفاف‌سازی صادق است متن و چگونگی عقد قراردادهای ناکام با توتال و رنو فرانسه را منتشر کند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
به مسئولان اجرایی عرض می‌کنم سزاوار نیست که این ملت نجیب و انقلابی با این همه استقامت و پایداری در 4 دهه از ریشه دوانیدن انقلاب به خاطر عملکرد چند خودفروخته نفوذی وقت خود را در صف مرغ و گوشت و... سپری کنند! مردم ولی‌نعمتند. مسئولان اگر کفران نعمت کنند به عذاب الهی دچار می‌شوند!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت مرغ کیلویی 6 هزار تومان سال قبل را به 17 هزار تومان رساند! این نشانه یک بی‌تدبیری بی‌سابقه است که افتخار آن نصیب دولت دوازدهم شده است!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وقتی قیمت بعضی اجناس 150 برابر گران شده با 20 درصد افزایش حقوق‌های زیر 3 میلیون تومان چگونه می‌توان زندگی کرد؟ خود دولتمردان چند روز از ماه را نمی‌توانند با این حقوق اندک ما زندگی کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور در ابتدای سال 97 اعلام کرد سال 97 سال رونق اقتصادی است؟! این چه نوع رونقی بود که بسیاری از مردم قادر به خرید شب عید خود نیستند؟!
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
با این تورم افسار گسیخته قیمت‌ها وام 5 میلیونی چه دردی از بازنشستگان دوا می‌کند. لطفا این را هم به به ژن‌های خوب بدهید. ما با چوب ‌شبانی گذران عمر می‌کنیم!
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
در سفر آقای رئیس‌جمهور به عراق چندین قرارداد و توافق اقتصادی با این کشور برادر، هم کیش و همسایه بسته شد. به این مسئله فکر می‌کنیم که چرا دولت آقای روحانی در سال‌های گذشته با رویکرد به غرب و عدم توجه به ظرفیت‌های اقتصادی منطقه این همه خسارت به کشور وارد کرد؟ دیدیم که آن همه عقد قرارداد با غربی‌ها به نتیجه نرسید.