پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سردار آزمون بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 677936
شماره هفت زنیت با ادامه گلزنی های خود برای صدرنشین روسیه توانست رکورد جدیدی از خود در تاریخ باشگاه به ثبت برساند.
سردار آزمون بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
به گزارش جهان نيوز، سردار آزمون در آخرین روزهای نقل و انتقالات ژانویه 2019 با قراردادی 12 میلیون یورویی از روبین کازان راهی سن پطرزبورگ شد تا با برتن کردن پیراهن شماره 7 این باشگاه یاد و خاطره ستاره های بزرگی همچون هالک برزیلی، آندری آرشاوین و ... را برای طرفداران این تیم زنده کند.

مدت زمان زیادی طول نکشید تا ستاره ایرانی به چهره محبوب طرفداران تبدیل شود. در کنار دلربایی از طرفداران زنیت، سردار توانست رکورد جاودانه ای نیز در مدت زمان کمتر از یک ماه در این باشگاه ثبت کند تا به اولین مهاجم خارجی تبدیل شود که در 5 بازی ابتدایی با پیراهن زنیت پنج بار گلزنی کرده باشد.

اما این رکورد سوای از جاودانه شدن نام ستاره ایرانی در آسمان سن پطرزبورگ باعث شد تا آزمون با سبقت گرفتن از تمام ستاره های حاضر در لیگ برتر روسیه به عنوان بهترین بازیکن این رقابت ها معرفی و در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان فصل 2019-2018 قرار بگیرد. گلزنی های متوالی و نمایش درخشان در جمع شاگردان سرگئی سماک باعث شد تا سردار با میانگین امتیاز بهتر از همه رقبا نفر اول این جدول لقب بگیرد.
 

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *