جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

دو فوتی در انفجار خط لوله گاز در اهواز

پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 677933
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز با بیان اینکه دقایقی پیش لوله‌های گاز در مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر دچار انفجار و حریق شد، گفت: تاکنون در این حادثه 2 نفر جان باخته‌اند.
دو فوتی در انفجار خط لوله گاز در اهواز
به گزارش جهان نیور به نقل از العالم، علی تراب‌پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز اظهار کرد: دقایقی پیش لوله‌های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر بعد از پلیس راه دچار انفجار و حریق شدند که در این حادثه یک دستگاه اتوبوس، یک دستگاه خودروی سمند و یک دستگاه نیسان پیکاپ دچار آتش‌سوزی شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز تصریح کرد: تاکنون در این حادثه 2 نفر کشته شدند و از تعداد مصدومان فعلا آماری در دست نیست.

وی گفت: با توجه به آتش‌سوزی احتمال افزایش کشته شده‌ها و مصدومان وجود دارد. نیروهای آتش‌نشانی در محل در حال انجام عملیات هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
توقیف ۲۴هزار لیتر گازوییل قاچاق در شرق استان اصفهان
بیش از ۲۴هزار لیتر گازوییل قاچاق در نایین کشف و ضبط شد.

تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: در بازرسی ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه کامیون تانکر دار، این میزان سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.
سرهنگ صادق کاظم زاده با بیان اینکه راننده متخلف این خودرو قصد انتقال این میزان سوخت تحت پوشش مشتقات نفتی و پلمب جعلی به مرزهای شرقی کشور را داشت افزود: در این خصوص راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر ملی کشور را به تاراج می برند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
شهرستان نایین در 145کیلومتری شرق مرکز استان اصفهان واقع شده است.