جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

«فساد» پاشنه آشیل اقتصاد است/ باید سال ۹۸ را به سال شکست ترامپ تبدیل کنیم

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹
کد مطلب: 677837
دبیر شورای عالی امنیت ملی، اقتصاد را یک مقوله امنیت ملی و پاشنه آشیل آن را فساد ذکر کرد و افزود: مبارزه جدی و همه جانبه با فساد از اولویت‌های جدی نظام است.
باید سال ۹۸ را به سال شکست ترامپ تبدیل کنیم
به گزارش جهان نيوز، امیر دریابان علی شمخانی امشب در جلسه شورای اداری استان آذربایجان‌ غربی، ناکام‌سازی دشمن را راهبرد جمهوری اسلامی ایران در جنگ اقتصادی دانست و تاکید کرد: ظرفیت‌های بی‌شمار کشور چنین قابلیت را برای مسؤولان و مردم فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دست‌ک می از جنگ نظامی ندارد بلکه از پیچیدگی بیشتری هم برخوردار است، تصرف قلوب مردم، تضعیف معیشت مردم و شکاف ملت و دولت را از اهداف جنگ اقتصادی دشمن برشمرد.

باید سال ۹۸ را به سال شکست ترامپ و سیاست‌های ضد بشری او تبدیل کنیم
دبیر شورای عالی امنیت ملی، اقتصاد را یک مقوله امنیت ملی و پاشنه آشیل آن را «فساد» ذکر کرد و افزود: مبارزه جدی و همه جانبه با فساد از اولویت‌های جدی نظام است.

شمخانی افزود: همراهی با مردم به طوری که احساس کنند ما خادم واقعی آنان هستیم، باید همواره دغدغه ما باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: کاری که شهید باکری در دوران مسؤولیت خود در شهرداری ارومیه کرد و در دفاع مقدس با خط‌شکنی و شهادت به شایستگی انجام داد، باید برای ما الگو باشد.

وی خطاب به مسؤولان استان اظهار کرد: عملکرد مثبت اقتصادی آذربایجان‌ غربی به ویژه در بخش صادرات نشان می‌دهد اگر اراده و برنامه داشته باشید، قادر هستید بر مشکلات فائق شده و پیشرفت و تعالی استانتان را رقم بزنید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: باید با تمرکز بر افزایش تاب‌آوری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق برخورد هوشیارانه و مقاومت فعال، ابتدای سال ۹۸ را به سال مایوس‌سازی ترامپ و انتهای سال ۹۸ را به شکست وی و سیاست‌های ضدبشری او تبدیل کنیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم، اگر ما اعتمادمان به خدا باشد نه کدخدا خدا ما را نصرت خواهد کرد و گردن امثال ترامپ را خواهد شکست امثال ترامپ قدرت و شوکتشان را از انسانهایی دارند که ضعیف النفسند و به کدخدا توجه میکنند و الا ترامپ به خودی خود نابود میشود نمونه اش اینکه هواپیمایی سقوط میکند ولی برای ترامپ فاجعه ای است یکی از شرکت‌هایی که آبروی آمریکاست یعنی بوئینگ حداقل 15 در صد از سهامش سقوط میکند یعنی بیش از 40 میلیارد دلار و این فاجعه به همین جا ختم نمیشود اینها هدایای خداست که در کاسه ترامپ گذاشته و از این بد بیاری ها ترامپ فراوان خواهد داشت بعد از این.
سلام
Denmark
حضرت جبرئیل سلام