پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری واریز شد

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 677791
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق اسفندماه بازنشستگان این صندوق در آخرین ساعت‌های شب گذشته (سه شنبه) به حسابشان واریز شد.
حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری واریز شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، جمشید تقی زاده با اعلام این خبر افزود: با تلاش‌های انجام شده و با همکاری سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و خزانه کل، خوشبختانه حقوق ماه اسفند تمامی بازنشستگان کشوری در آخرین ساعت‌های شب گذشته (سه شنبه) به حساب این افراد واریز و قابل برداشت شده است.

وی با تبریک پیشاپیش سال جدید به همه بازنشستگان این صندوق و آرزوی سالی خوش برای همه مردم ایران، تاکید کرد: خداوند را شاکریم که با وجود همه مشکلات اقتصادی و کمبود منابع دولت، حقوق بازنشستگان در تمام ۱۲ ماه امسال زودتر از موعد و بین ۲۴ تا ۲۶ هرماه پرداخت شد. 

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی، وی گفت: تمام تلاش و هدف مجموعه صندوق بازنشستگی تزریق امید و آرامش به جامعه تحت پوشش است و امیدواریم در سال جدید هم بتوانیم با افزایش متناسب حقوق ها و همچنین نهایی شدن لایحه مدیریت خدمات کشوری بخش مهم دغدغه و انتظار به حق بازنشستگان فرهیخته‌مان را پاسخ دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اعتراض
Iran, Islamic Republic of
مسئولان سازمان تامین اجتماعی همیشه به وعده های خود عمل نمی کنند.
قرار بود عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی 2 اسفند ماه تا 10 اسفند ما 97 واریز کنند ولی متاسفانه خبری نیست چرا؟!