جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

پالایشگاه پیروزی شاهرود تعطیل شد

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 677735
به گزارش جهان نيوز، آرمان نوشت: شنیده شد که پروژه احداث پالایشگاه نفت و گاز پیروزی در شهرستان شاهرود در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و فاز یک آن در فروردین سال ۱۳۹۵ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و همزمان با قرائت پیام رئیس جمهور از طریق ویدیوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این پروژه در سه فاز تعریف شده و ظرفیت تولید آن در هر سه فاز به یک‌هزار و ۲۵۰ تن فرآورده نفتی در روز می‌رسد. پالایشگاه نفت و گاز پیروزی پالایشگاهی صد در صد خصوصی است که با بهره‌گیری از دانش، تخصص و تجهیزات تماماً بومی کشور ساخته و راه‌اندازی شده است. مواد اولیه این واحد تولیدی، نفت خام و میعانات گازی است که خوراک ۱۳ هزار بشکه‌ای روزانه آن توسط شرکت نفت تامین می‌شود. طی سال جاری با توقف ارائه خوراک به این پالایشگاه، تولید آن متوقف و این پالایشگاه فعال خصوصی کشور به تعطیلی کشیده شده است و تمامی ۶۸۰ کارگر آن بیکار شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ازبرکات تحریمه!
Iran, Islamic Republic of
علي بركت اله وامهاي كلان به بهانه اين پالايشگاه گرفتند و بردن اونور مرز و حالا كارگران هم بگردن خزانه مردم مي افتند اسو پاس
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
علی برکت ا... !!