جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

اصلی ترین گزینه جایگزینی رئیسی در مشهد

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 677734
به گزارش جهان نيوز، سایت تابناک با اشاره به انتخاب تولیت آستان قدس رضوی به عنوان رئیس قوه قضائیه نوشته: شنیده‌های پیش از این حاکی از آن بود، به احتمال فراوان، تولیت جدید آستان قدس رضوی تا پایان سال ۹۷ معرفی نخواهد شد. آنچنان که برخی خبرها حکایت داشت، این موضوع به درخواست شخص حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی صورت گرفته است.

بر اساس این خبر، گفته می‌شود رئیسی تا سفر رهبر انقلاب به مشهد مقدس و سخنرانی روز اول فروردین ایشان در جایگاه تولیت آستان قدس رضوی حاضر خواهد بود و پس از آن احتمالاً این جایگاه را به حجت‌الاسلام احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر رهبر انقلاب واگذار خواهد کرد.

احمد مروی حکم خود را به عنوان تولیت جدید آستان قدس رضوی ۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ رسماً دریافت خواهد کرد. آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد هم به تسنیم گفته: گزینه‌هایی برای تولیت آستان قدس رضوی مطرح هستند که رهبری فرمودند در سفر نوروزی به مشهد مشخص خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
) سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
ترجمه:
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
Iran, Islamic Republic of
...