جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۱۰۲

پاسخ قرارگاه خاتم‌ سپاه به شبهه اندازی صدرالساداتی

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 677648
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به برخی شبهات مطرح شده در حوزه سد سازی پاسخ داده است.
پاسخ قرارگاه خاتم‌ سپاه به شبهه اندازی صدرالساداتی
به گزارش جهان نيوز، اخیراً کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که فردی با نام " سیدمهدی صدرالساداتی" در خصوص سدسازی‌ها توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) شبهات و انتقاداتی را مطرح می کند.
 
روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نسبت به بیان این انتقادات واکنش نشان داده و توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی در قالب اطلاعیه‌ای منتشر کرده است.

متن این توضیحات بدین شرح است:
"جناب آقای سیدمهدی صدرالساداتی
سلام علیکم
نظر به هجمه‌ها و جوسازی‌های جنابعالی در فضای مجازی در خصوص اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) خوب است بدانید:

۱- اگر روزگاری بسیاری از پروژه‌های کوچک و بزرگ کشور توسط بیگانگان انجام می‌شد امروز با افتخار، قرارگاه خاتم با حدود ۲۰۰ هزار نفر نیروی متعهد و متخصص به موتور محرک سازندگی کشور تبدیل شده و حاصل آن اجرای پروژه‌های بزرگی همچون پالایشگاه میعانات ستاره خلیج فارسبه عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان، فازهای ۱۵ و ۱۶، فاز ۱۳ و فازهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی با مهندسی تمام‌ایرانی است که کشور را در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید بنزین خودکفا کرده است و اگر امروز در بحبوحه تحریم‌های همه‌جانبه استکبار، صحبتی از تحریم بنزین نیست نتیجه چنین اقداماتی است.

۲- بی‌دلیل نیست که دشمنان نظام با به زبان آوردن نام قرارگاه و سپاه، از سر غیظ و غضب دندان بر هم می‌فشارند زیرا به خوبی می‌دانند که قرارگاه در دل تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده آنان، اجرای بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر خطوط انتقال نفت و گاز، اجرای بیش از ۶۳۰۰ کیلومتر خط انتقال آب، اجرای بیش از ۴۰۰ کیلومتر تونل طویل انتقال آب، اجرای بیش از ۲۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه اصلی، اجرای ۴۰۰۰ کیلومتر راه آهن، اجرای ۲۳ هزار کیلومترشبکه سراسری فیبر نوری، اجرای بیش از ۱۵۰ کیلومتر تونل راه و راه‌آهن و صدها پروژه دیگر را در کشور اجرا کرده است. این در حالی است که هر کدام از این اعداد و ارقام به تنهایی کافی است تا یک مجموعه عمرانی و صنعتی به آن فخر و مباهات کند.

۳- اگر اندکی با محیط پیمانکاری و کارفرمایی جامعه آشنا بودید می‌دانستید که قرارگاه خاتم کارفرمای پروژه‌های در دست اجرای خود نیست بلکه صرفاً پیمانکار پروژه‌هایی است که از طریق وزارتخانه‌ها، نهادها و ارگان‌های دولتی به او واگذار می‌شود و این پروژه‌ها پس از سیر مراحل تحقیقاتی و صرف ساعت‌ها مطالعه و کار کارشناسی توسط متخصصان زبده و چیره‌دست و با پشتوانه‌ای انبوه از تجربه، دانش و آینده‌پژوهی به پیمانکار واگذار می‌شود و پیمانکار نیز موظف است در تمام مراحل اجرا از خِرَد جمعی چندین گروه مشاور زبردست بهره ببرد. آنچه در این بین مایه مباهات قرارگاه می‌باشد این است که به زعم کارفرمایان، قرارگاه توانسته یک الگوی شایسته پیمانکاری از نظر «سرعت، کیفیت و هزینه پایین اجرای پروژه» در کشور ایجاد کند.

۴- شما که فعالیت سدسازی قرارگاه را زیر سوال می‌برید باید بدانید که این نهاد انقلابی مفتخر است با مدیریت جهادی خود این صنعت را که روزی در رؤیای دانش مهندسی کشور بود، بومیکند و ساخت ۶۲ سد با ظرفیت ۲۵ میلیارد مترمکعب ذخیره مخزن را در کارنامه خود ثبت نماید که این میزان آب برابر با نیمی از ظرفیت آب پشت سدهای کشور است. حال تصور کنید که با جمعیت روزافزون کشور و توسعه کشاورزی، چنین مهمی اتفاق نمی‌افتاد و یا حجم سیلاب‌های مخرب اخیر با ایجاد این سدها مهار نمی‌شد.

۵- شما که سخنان ابلهانه ترامپ را در مقصر دانستن سپاه در خشکسالی‌های اخیر، سند گفته‌های خود می‌کنید باید بدانید که قرارگاه در طول ۲۹ سال آبادانی کشور از خروج سالانه ۷میلیارد مترمکعب آب از کشور جلوگیری کرده و خود انصاف دهید آیا کسانی که با چنین امر مهمی مخالفند دشمن مردم و توسعه ایران اسلامی هستند یا دوست؟

۶- شما که سعی می‌کنید خود را مدافع عدالت اجتماعی و طرفدار توزیع عادلانه امکانات جلوه دهید باید بدانید که قرارگاه تاکنون بیش از ۳ هزار پروژه در دولت‌های مختلف و در اقصی نقاط کشور اجرا کرده است که یکی از آنها انتقال آب در سال ۹۷ به شهرهای مختلف استان خوزستان بود. این طرح ضربتی به صورت شبانه‌روزی و با صرف ساعت‌ها جوشکاری در تابستان و در دمای ۷۰ درجه داخل لوله‌های انتقال آب و به عشق مردم میهن عزیزمان صورت گرفت و علاوه بر اینکه کشور را از یک التهاب نجات داد باعث شد تا بیش از ۱۶۰۰ شهر و روستای محروم، از نعمت آب شیرین بهره‌مند شوند.

۷- شما که سپاه و قرارگاه را مسبب تشدید ریزگردها می‌دانید اگر با یک جستجوی ساده در فضای وب و یا با مشورت با یک کارشناس، در خصوص منشأ ریزگردهای کشور کسب اطلاع می‌کردید می‌دانستید که منشأ عمده این ریزگردها خارج از مرزهای کشور است و آنچه داخلی است به دلیل کمبود بارش‌های سال‌های اخیر و رشد بیابان‌زایی بوده است. البته این نکته را حتی معاندان سپاه و قرارگاه نیز می‌دانند که این دو مجموعه طی چندسال اخیر اقدامات مهمی در خصوص مهار منشأ داخلی ریزگردها انجام داده‌اند که توسعه پوشش گیاهی منطقه به وسعت ۱۷ هزار هکتار یکی از آن اقدامات است.

۸- اگر شما نمی‌دانید، نخل‌داران و باغداران خوزستان و بخصوص شهرهای آبادان و خرمشهر به خوبی می‌دانند که در بحران آب و خشکسالی اوایل سال ۹۷ که اشک از دیدگان و خون در دل‌ها جاری ساخته بود، متخصصان و کارکنان قرارگاه با تلاش شبانه‌روزی در عرض ۴۵ روز بر روی رودخانه «مارِد» بند انحرافی ایجاد کردند و از نفوذ آب شور دریا به داخل رودخانه بهمنشیر جلوگیری کردند و خنده بر لبان هموطنان آن خطه نشاندند.

۹- شما که امروز در یک سال آبی خوب، برای جلب شهرت و خوشامد عده‌ای معدود، روند سدسازی را در کشور به چالش می‌کشید اگر در سال کم بارش نیز وارد شویم با همین نیت، عدم مدیریت و مهار روان‌آب‌ها و سدهای کم کشور را مورد نکوهش قرار می‌دهید و این در حالی است که تمام دنیا و بخصوص کشورهای مهم منطقه از جمله ترکیه تحت عنوان پروژه «گاپ» خروج آب از کشور خود را به کمترین حد ممکن رسانده‌اند.

۱۰- برادر بزرگوار جناب آقای صدرالساداتی، شاید باز هم این نکته را ندانید که، قرارگاه گرچه افتخارات و رکوردهای فراوانی در کارنامه کاری خود دارد اما آنچه در این بین برای قرارگاه مایه مباهات استاجرای هزاران پروژه محرومیت‌زدایی در شعاع ۷۰ کیلومتری پروژه‌ها و از درآمد حاصل از اجرای همان پروژه‌هاست که برای نمونه می‌توان به احداث صدها کیلومتر راه روستایی، صدها دهنه پل، مدرسه، مسجد، کتابخانه، اماکن ورزشی و… در مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد.

۱۱- قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با تکیه بر توان درون‌زای کشور و در مسیر «اقتصاد مقاومتی» و حمایت از کالای ایرانی ضمن به‌کارگیری صدها پیمانکار داخلی توانسته گام مهمی در جهت ایجاد تمدن نوین اسلامی بردارد و این امر باعث شده تا این مجموعه همچون خاری در چشم و استخوانی در گلوی استکبار جهانی باشد.

جناب صدرالساداتی جنابعالی در لباس علم و تقوا قرار دارید و حرف‌های عوامانه زدن و نادیده گرفتن افتخارات فرزندان انقلاب، درخور و شایسته شما نیست. چنین صحبت‌هایی علاوه بر ایجاد دلسردی برای برادران شما در عرصه سازندگی، موجب وهن جایگاه جنابعالی و تشویش افکار عمومی خواهد شد و این یک جفای نابخشودنی است.

امروز قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) آمادگی دارد تا به منظور ارتقای سطح اطلاعات شما، زمینه بازدید جنابعالی را از اَبَرپروژه‌های خود فراهم آورد تا با حصول این امر، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی صحیحی از جانب شما در سطح جامعه صورت پذیرد و از این طریق سهمی در سازندگی کشور داشته باشید.

در پایان به این نقل قول از شهید آیت الله دکتر بهشتی اکتفا می‌کنیم که «پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند، غریبانه زندگی می‌کنند، مظلومانه شهید می‌شوند و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند.»
از آنجا که با بی‌عدالتی کامل در مورد قرارگاه صحبت کرده‌اید قضاوت را به عهده مردم شریف میهن اسلامی می‌گذاریم.
روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
جهان نیوز سانسور نکنید پاسخ صدرالساداتی هم بذارین
سعید110
Iran, Islamic Republic of
هر سدی که قرارگاه به ساخت آن ورود کرده است در مرحله ساخت بوده است. یعنی اصل کار و ضرورت انجام کار و اساساً مدیریت منابع آبی کشور در دست شرکت های دولتی است که داستان های مفصل مخصوی به خودش را هم دارد. حتی قبل از فاز صفر که فاز مطالعاتی باشد، پیمانکار نمی تواند نقشی داشته باشد. چراکه جرم محسوب می شود. در مرحله اجرا نیز قیمت مناقصه سپاه همیشه کمتر از دیگر پیمانکاران بوده است و زودتر از حد معین هم تحویل داده است. شبهه دیگر ورود سپاه به چنین عرصه هایی است. اولاً آمایش سرزمینی هزینه برقراری امنیت را به شدت کاهش خواهد داد. ثانیاً دولت به همان دلایلی که در بالا ذکر شد، از حضور در هرکجا که فرصت ها عادلانه توزیع شود، فرار می کند! و لذا خیلی کارهای ضروری مردم انقلابی زمین خواهد ماند!
مهدی
...
مهدی
چرا سانسور کردی جهان نیوز
چرا باید قرارگاه وارد کارهایی بشه که مردم ناراضی اند - چرا فکر می کنید قرارگاه یک پیمانکار معمولی هست.
Iran, Islamic Republic of
کدوم مردم ناراضی اند ایرانی های وطن فروش ساکن آلبانی؟! اون جماعت وحشی فقط از نظر غربیها ایرانی اند
چرا مخالفت با نظر خودتون رو می گین وطن فروشی ؟
ما هر چه می کشیم از این تندروهاست که وصله الکی می چسبونند
هموطن
Iran, Islamic Republic of
آقا مهدی چه خوبه که نظر خودت را بگی و به مردم نچسبونی از کجا می دونی نظر ما چیه ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
لطفا از زبان مردم حرف نزنید اگه یه جا کار اقتصادیش خوب جواب بده اونم سپاهه چون تو وضعیت بد اقتصادی داره به مستضعفان جامعه کمک میکنه
کار اقتصادی خوب !!!!
عجب!!!
سدگتوند - دریاچه ارومیه و ...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
دولت (شرکت پتروشیمی) تحقیق می کند، کجا مجتمع پتروشیمی بزند. در قالب پروژه های مختلف تحقیقات صورت می گیرد. نتایج جمع بندی می شود و شرکت دولتی پتروشیمی تصمیم به احداث می گیرد. برای احداث طراحی صورت می گیرد. تحت لیسانس مشخصی که بعضاً با لیسانس دیگر فرق می کند، مثلاً یکی راکتورش در فشار اتمسفر کار می کند، و دیگر در فشار 5 اتمسفر، یوتیلیتی ها (تأسیسات پشتیبان واحدهای اصلی) با هم فرق می کند، پس هزینه تآمین فشار و قیمت تمام شده محصول با هم فرق می کند. مقدار آب مورد نیاز هم با هم فرق می کند. حالا دست آخر سپاه اجرای طرح مصوب را در مناقصه می برد. واحد را دقیقاً طبق نقشه های مصوب می سازد. بعداً آن شهر نزدیک مجتمع که اتفاقاً خیلی خوشحال از احداث مجتمع بودند دچار کم آبی می شوند. حالا اینجا سپاه مقصر احداث مجتمع است؟ً! یا قیمت گاز تغییر می کند و دیگر محصول مزیت رقابتی ندارد> سپاه مقصر است؟!
سپاه حتی یک پیچ را هم نمی تواند طبق نظر خودش و خارج از آنچه که تصویب شده و در قرارداد مناقصه هم آمده بکار بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
مطالعات ژئوتکنیک سد ماه ها و چه بسا سال ها قبل از انجام مناقصه ایی بوده که قرارگاه خاتم در آن برنده شده است. در کیفیت اجرا و قیمت و زمان تحویل هم بهترین بوده است. سد کرخه را زد، چند سال بعد از احداث معطل کانال بود که شرکت مدیریت منابع آب از برنامه انتخاب و واگذاری به پیمانکار، عقب بود. حالا تقصیر سپاه است که کار را به موقع انجام داده؟!
Iran, Islamic Republic of
اگر سپاه نبود داعشی های داخلی وخارجی ایران را ویران می کردند. اگر دین ندارید لااقل ازاده باشید.
United States
مملکت پول و ثروت داره ، به ارتش پول میده و نیروی نظامی وظیفه اش دفاع از مردم هست . لطفا سر مردم منت نزارید ، پولش را می گیرند که مواظب باشند مثل همه دنیا ،
Iran, Islamic Republic of
الان ما از داعشی ها حرف زدیم ؟اگه سپاه نقطه ضعفی داره بهتره اون رو حذف کنه یا در برابر منتقد دلسوز جبهه بگیره
Iran, Islamic Republic of
دوستان دقت کردید بعد از در هم کوبیده شدن داعش و بر باد رفتن آرزوهای غربیها عبریها بن سلمان و انگلیسیها، حمله به سپاه ده ها برابر شده؟ فقط طرز انتقامشون خیلی عجیبه خیلی باید خرج کرده باشند!
Iran, Islamic Republic of
بنی آدم برای مشهور شدن چه کارهایی که نمیکنه این روزها نرخ عاقبت بخیری هم رفته بالا!
Iran, Islamic Republic of
...
Netherlands
صدرالساداتی یک جاهل خودنماست
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی :امریکا برای 50 سال بعد آخوند تربیت می کند......!!!
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
ایا او درباره ی گرانی ها هم حرف زده ؟درباره ی برجام ووعده ی انتخاباتی چی مطالبه کرده؟درباره ی بالا بودن مصرف سرانه آب هم به مردم تذکر داده؟اگر اینها را نگفته وحالا باهجمه به سپاه شروع کرده معلوم است غرض دارد
م
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز لطفا به آگهی های تبلیغاتی توجه کنید . به طور مثال " روش های سنتی رفع مو های زائد ...." متاسفانه حاوی تصویر نیمه برهنه احتمالا یک خانم است.
Iran, Islamic Republic of
امام صادق(علیه السلام): میان سلمان فارسی(رحمةالله علیه) و مردی بحثی درگرفت. آن مرد به سلمان گفت: تو كه هستی؟ تو چه هستی؟ سلمان گفت: ما هر دو در آغاز نطفه ای پلید بودیم و هر دوی ما سرانجام به مرداری گندیده تبدیل می شویم و چون روز قیامت شود و ترازوها برپا گردد كسی ترازوی اعمالش سنگین باشد او بزرگوار است و كسی ترازوی اعمالش سبك باشد او فرومایه است
خوب حالا که چی؟
Iran, Islamic Republic of
يني نفهميدي چي گفت !!؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آزردن كریمان و آزادگان
امام علی(علیه السلام) عادت فرومایگان و نادانان، آزردن كریمان و آزادگان است
فرومایه کیه؟ آزاده کیه؟
مرد باش حرفت را رک و پوست کنده بنویس چرا دوپهلو؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هنگامی‌كه شخص جاهلی با شما برخورد كرد و شما را با تندی خطاب كرد شما با سلامت و صبر و بردباری با او رفتار كنی
...
Iran, Islamic Republic of
خوب سپاه هم همین کار را کرد جوابش را با سلام !! ومنطق داده !! حالا اون هم میاد شجاعانه عذر خواهی کنه !!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این آدم رو اینقدر بزرگ نکنید
چرا بهش خطاب مستقیم نامه نوشتید!!
این آدم ها همین توی توهمات خودشون لول بخورن بهتره تا رسمیت پیدا کنن.
Iran, Islamic Republic of
توی فضای مجازی داره جریان سازی می کنه ...
Iran, Islamic Republic of
این صدرالساداتی کیه که اینجوری جوابشو میدن؟...
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام
این صدرالساداتی بالاخره ذات و مقصود اصلی خودش رو نشون داد... .
Reza
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب صدر الساداتی چند سوال ساده در خصوص سد سازی و عوارض آن مطرح کردند این بیانیه کاملا فرافکنی است و جواب سوالات را نداده.
...
Iran, Islamic Republic of
جناب صدرالساداتی می توانند به دولت سردار سازندگی اشکال نمایند که بزرگترین افتخار خود را سدسازی می دانسته!
احمد
Iran, Islamic Republic of
عزیز من قرارگاه هم جواب داده . جواب اصلی را هم اول کار داده ....
امام شهیدان : کاش من هم یک پاسدار بودم
Iran, Islamic Republic of
در پایان به این نقل قول از شهید آیت الله دکتر بهشتی اکتفا می‌کنیم که «پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند، شجاعانه می‌جنگند، غریبانه زندگی می‌کنند، مظلومانه شهید می‌شوند و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند.»
Iran, Islamic Republic of
منظور پاسدار صالح و در خدمت ميهن بوده بهرحال در هر صنفي نا خالص هم هست
یعنی ناصالحان به پروژه آبرسانی کشور خدمت کرده اند؟!
Iran, Islamic Republic of
گتوند
Iran, Islamic Republic of
در سد گتوند شركت اب نيرو كار فرما بود و اقاي فتاح عزيز كميته امداد مجري اجراي سد ولي مشاور مطالعات را درست انجام نداد و باعث شد چند درجه كارون و خليج فارس شور شود و در برخي نقاط مزارع غير قابل استفاده گردند در خوزستان
Iran, Islamic Republic of
مطالعه وجایگیری اون سد از اول هم غلط بوده که بعید است کار سپاه باشه...
حسین
Iran, Islamic Republic of
پاسخ صدرالساداتی رو چرانزاشتین؟!!!!
چه اشکالی داره مردم بخونن قضاوت کنن.... ...
طلبه قم
...
Iran, Islamic Republic of
يك جاي كار گير داره
Iran, Islamic Republic of
براي هيچ غارتي گري با هر لباسي قداست قائل نشويد اعلام كنيد دانستن حق مردم است
Iran, Islamic Republic of
فكر كنم گيرش خيلي عميق است!!!
Iran, Islamic Republic of
منظور از گير ...
Iran, Islamic Republic of
منظور حقيقت است
Iran, Islamic Republic of
...
اعرابى
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قرارگاه خاتم مایه افتخار ملت و نظام هست خدا حفظشان کند. این ها بچه های سرافراز این مملکت هستند.
امثال این آقا افرادی هستند که فقط تشنه مطرح و نامدار شدن هستند....
Iran, Islamic Republic of
سلام. من نمیدونم این بنده خدا چی گفته . این که سپاه عالی عمل کرده حرفی نیست. ولی کاش یه مطالعه ای روی بحث قنات و سیستم های این مدلی میکردن که آبهارو زیر زمین نگه میداشت بدون تبخیر و بدون به هم زدن اکوسیستم یه منطقه. کاش یه مطالعه روی آب بارون و نحوه جمع آوریش تو مناطقی میشد که هدر میرن
Iran, Islamic Republic of
...
خادم
Iran, Islamic Republic of
اي كاش ظرفيت پذيرش نقد در جامعه گسترش مي يافت ....
Iran, Islamic Republic of
صدر الساداتی بدون سند تخریب می کند

نقد کردن پایه و اساس مستند و مدبرانه دارد
حسن
Iran, Islamic Republic of
... به نظر من بهترین جواب برای این فرد بی ت.جهی و سکوت بود
Iran, Islamic Republic of
عدم پاسخگویی حمل به صحت گفتار صدرالساداتی میشد و به ضرر انقلاب بود
Iran, Islamic Republic of
مدت ها در فضای مجازی مطالب صدرالساداتی رو دنبال می کردم ولی به این نتیجه رسیدم یا واقعا مرض و غرضی خاص دارد یا صرفا دنبال مطرح کردن خودش در جامعه و صرفا کسب شهرت است ....
Iran, Islamic Republic of
...
سروش
Iran, Islamic Republic of
آقای صدرالساداتی برادر مومن عیب مومن در در جمع فریاد نمی زند بلکه عیب دشمن را در جمع فریاد می زند، خدا همه را هدایت کند نرسد روزی که بلندگو و وسیله ای دست دشمن شویم.
Iran, Islamic Republic of
...
سید نورالدین آل علی
Netherlands
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام وخسته نباشید این آقاکی هست ودرچه جایگاهی قراردارد که هرازگاه باسخنان دشمن شادکن دل دلسوزان مملکت رابدردمی آورد...
Iran, Islamic Republic of
این جماعت اولا می خواهند حرفی برای مطرح شدن خودشان زده باشند .
دوم اینکه بعضی با تاسی از استکبار که سپاه را سد مستحکمی در برابر امیال شیطانی خود می دانند و به سپاه حمله می کنند اینها از محبوبیت و اقتدار سپاه ناراحتند و هجمه و ایرادشان به سپاه از روی غرض و عقده می باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
این آقا ... فقط میخاد خودی نشان دهد و خود را مردمی جلوه دهد....
Iran, Islamic Republic of
اين اقا نشان داد شجاعت بيان دارد من راست و دروغش را نمي دانم ولي از ادمهاي شجاع خوشم مياد از طرفي غير ممكن در ايران وجود ندارد
...
...
آقامجتبی
Iran, Islamic Republic of
ساده نباش عزیز اگر پشت من و تو هم به جایی گرم بود شجاعتمان را بروز میدادیم!؟ مصاحبه های قبلیش رو بخون خوذش گفته چون با برخی افراد نسبت داره خیلی گیر بهش نمیدن البته کاری به کارش نداشته باشن بهتره تا دچار توهم نشه یه مرتبه قهرمان سازی ازش نکنن
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همين كه از تقدس خارج نموده و طرح موضوع كرد ه شجاعت ميخواد و با مستندات لازم از ادعاي وي باطل شود
شجاعت یعنی مقابله با دشمن قوی نه کوبیدن دوست که دلخواه دشمن است
مرتضی
Denmark
یه نظر نوشته بودم با نام مرتضی
توهینی هم نکردم..
چرا درج نشد>؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دوست داره دیده بشه نکنه کلک می خوایی بری مجلس و کاندیدا شدی
Iran, Islamic Republic of
به احمدی نژاد ها دخیل ببند شاید حاجت روا شد
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی به هر کسی می زنی بزن اما قرارگاه سازندگی سپاه برای هر کسی که آب نداشته برای تو یکی که نون داشته
Iran, Islamic Republic of
اگر ویزا دوست داری اول خود خلع لباسی کن و بعد مثل برخی آقایون در خارج بتونی زندگی کنی
Iran, Islamic Republic of
روحانی از این نوعش که سید هم باشه نوبره به خدا خجالت هم خوب چیزیه
Iran, Islamic Republic of
با دیدن چهره این آقا واقعا شوکه شدم خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر سپاه دلاور و مظلوم، خار چشم معاندان داخلی و خارجی نظام.
افتخار
Australia
جواب سپاه مدلل و با سند است و ادعای صدر السادات فقط ادعا. ...
Iran, Islamic Republic of
علی القائده قرارگاه سازندگی از گروههای گوناگون مهندسی و کارشناسی کشور و پیمانکاران جزء استفاده می کند و این یعنی اشتغال و توان استفاده از نیروی کار. طبعا جایگاه پیمانکار امر اجراست و کارفرمایی و تامین هزینه به عهده اجزای دولت و غیر از دولت است.
Iran, Islamic Republic of
جهان جان واسه اینکه نشون بدی منصف و حرفه ای هستی لطفا جوابیه صدر الساداتی را هم بزار برادر
Iran, Islamic Republic of
البته بنظر من پاسخ کامل و جامعی داده تشد میتوانست بهتر جواب داد
Iran, Islamic Republic of
در دوره ای وزمانی قرارگرفته ایم که خیلی باید مواظب نفوذ و تخریب نهادهای انقلابی باشیم.
علی
Netherlands
منصفانه باید گفت که سپاه هر چند که حافظ انقلاب و یک ارگان نظامی است.
و هم اکنون هم درگیر در مرزها و فرامرزها است و ماهانه شهید و زخمی میدهد.
در کمک به دولتها و احداثات مورد نیاز مردم در همه نقاط آبی و خاکی سراسر ایران و نیازهای مناطق محروم در خط اول است.

ما نیروهای سپاه را تکریم میکنیم و انها را دوست داریم و به حرف ترامپ و بیگانه گوش نمیدهیم.

سپاه و قرارگاه سازندگی باید ایران را بسازد .
بسازید و به حرف دشمن خارجی و دوست دشمن خارجی که در داخل مزخرف میگوید هرگز گوش نکنید.
اول موشک بسازید و مماس با آن ایران را.
شیر مادرانتان حلالتان باد.
Iran, Islamic Republic of
اصلااین بابا کی هس؟
حیف قرارگاه که وقتش صرف جواب دادن به این ها بشه
Iran, Islamic Republic of
تو چه كار دارى كى هست ؟! حرف رو بشنو و دليل رو نگاه كن
United Arab Emirates
آسیدمهدی شهرت در توهین و انکار واقعیت و تخطئه کارآمدی نیروهای حزب الله ممکن هست اما مشروع نیست.
تاریخ این نمونه آدمآ را زیاد درحافظه دارد اما عاقبتشان همچو ابولهب شده. مراقب خودت باش. ماه رجب ماه استغفار و جبران استت.ما هم شماها را دعا میکنیم
غزل
Iran, Islamic Republic of
چرا جواب صدرالساداتی رو نمی ذارید؟
رسانه ی غیر حرفه ای 👎
سینا
قرارگاه خاتم خط مقدم اقتصاد مقاومتی و خودکفایی کشور است و نقش اساسی در بی اثر کردن تحریم هاست این را لازم نیست در اینترنت و شبکه های اجتماعی جستجو کنید بلکه باید از مردم محرومی بپرسید که قرارگاه لبخند شادمانی بر لب آنها نشانده هر صدایی که در تخریب این ظرفیت کشور بلند شود شک نکنید از گلوی دشمن است
ملت
Iran, Islamic Republic of
....