پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

عکس/ توزیع اسباب بازی همراه با عکس صدام

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 677645
کانال تلگرامی دلنوشته های یک عراقی نوشت:چند نفر بعثی در حین توزیع (بسته های شیرینی واسباب بازی همراه با عکس صدام حسین) برای کودکان در یکی از شهرهای جنوب عراق دستگیر شدند... بعثی ها فکر کردند مردم جنایت های وحشیانه صدام فراموش کردند... البته وظیفه رسانه های عراقی وآموزش وپرورش وبویژه خانواده ها برای شناساندن حزب بعث به نوجوانان بالاخص فرزندان شهدا وزندانیان وتبعیدشدگان دوران رژیم صدام
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ابو علی
Iran, Islamic Republic of
صدام رو ولش کن جهان نیوز رو بچسب ، برادر برای پول درآوردن به هر راهی دست زدن درست نیست به خصوص از سایت هایی مثل شما که دم از انقلاب می زنید، این چه تصویریه که برای تبلیغات رفع موهای زائد گذاشتید ، لطفا اصلاح کنید.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آیت الله مکارم شیرازی فرمودند با این که خوردن گوشت گوسفند سفارش شده، در برخی موارد می تواند حرام باشد. در مورد رفع موهای زائد هم قضیه همین گونه است در برخی موارد که فقط برخی ها می توانند تشخیص بدهند نشان دادن برخی از تصاویر اشکالی ندارد.
بنابراین روشهای قدیمی رفع موهای زائد را فراموش کنید.