جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
رویترز:

بخش عمده صادرات نفت ونزوئلا متوقف شد

چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 677637
خبرگزاری رویترز روز سه شنبه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بخش عمده‌ای از صادرات شرکت دولتی نفت ونزوئلا از هفته گذشته به علت قطع برق متوقف شده است.
بخش عمده صادرات نفت ونزوئلا متوقف شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، بسیاری از ایالت‌های ونزوئلا از پنجشنبه گذشته تا به امروز در مقاطع زمانی مختلف با قطعی برق مواجه بوده‌اند.به گفته منابع رویترز، بندر سن خوزه نیز که نقطه اصلی صادرات نفت شرکت « پترولئوس دی ونزوئلا» است، در خاموشی فرو رفته و این مسئله موجب اخلال جدی در فعالیت‌های این شرکت شده است.

ترمیم زیرساخت‌های توزیع برق در این بندر هزینه‌بر بوده و نیازمند تعویض خطوط انتقال برق است.بر اساس آمار منتشر شده، هیچ تانکر نفتی از 7 مارس (16 اسفند) بندر سن خوزه را ترک نکرده است.

تنها در روز شنبه که برق بخشی از مناطق ونزوئلا به طور موقت وصل شده بود، چند محموله‌ نفتی در میان بنادر این کشورجا به جا شده است.«نیکلاس مادورو» رییس جمهوری ونزوئلا روز شنبه گفته بود که حملات سایبری، مانع تلاش‌ها برای ترمیم زیرساخت‌های توزیع برق این کشور است.

وی انگشت اتهام در این زمینه را به سمت «عوامل نفوذی» گرفت و گفت که افرادی از داخل ونزوئلا، زیرساخت‌های برق را هدف حمله قرار داده‌اند.کاراکاس، آمریکا را پشت پرده خرابکاری‌ها در این کشور می‌داند و کاخ سفید را به طرح‌ریزی کودتا در ونزوئلا متهم می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *