شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

سفر روحانی به عراق، «گام دوم مقاومت»

سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب: 677611
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت:‌ گام دوم مقاومت با سفر آقای روحانی به عراق برداشته شد و مقاومت نیز فصل جدیدی از خود را آغاز خواهد کرد.
سفر روحانی به عراق، «گام دوم مقاومت»
به گزارش جهان نيوز، حسین کنعانی‌مقدم کارشناس مسائل بین‌الملل، ضمن با اهمیت خواندن سفر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به کشور عراق اظهار داشت: استقبال خوب و پرشور مردم عراق از رئیس جمهور ایران برخلاف سفر دونالدترامپ رئیس جمهور عراق که شبانه و با چراغ خاموش وارد عراق شد و آنجا را ترک کرد نشان از پیروزی سیاست‌های‌ جمهوری اسلامی ایران در منطقه دارد.

وی افزود: توافقی که در سفر آقای روحانی به عراق صورت گرفته موانع بسیاری را در سفرهای زیارتی زائران ایرانی و اقتصاد بین دو کشور برداشت و باید آماده افق جدیدی در مناسبات ایران و عراق باشیم.

این کارشناس مسائل بین‌الملل معتقد است که گام دوم مقاومت با سفر آقای روحانی به عراق برداشته شد و مقاومت نیز فصل جدیدی از خود را آغاز خواهد کرد  آن همکاری در ساختار حکومت‌ها خواهد کرد.

کنعانی‌مقدم تصریح کرد: مقاومت نشان داد که همواره پیروز است و مانع از توسعه‌طلبی آمریکایی‌ها برای شکل‌گیری مناطق آزاد و پرواز ممنوع در عراق شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *