کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه روزنامه اصلاح‌طلب:

برخی هنوز در سال ۸۸ زندگی می‌کنند/ به فکر مردم باشید!

21 اسفند 1397 ساعت 12:40

نکته دیگری که در این گزارش به آن پرداخته شده را می توان طلبکاری بانیان وضع ناگوار موجود از دیگران و انتقاد مدعیانه از افراد معترض به این دیدار دانست.


گروه سیاسی جهان نیوز: روزنامه اصلاح طلب آرمان در واکنش به انتقاد برخی اصولگرایان مجلس به دیدار اعضای فراکسیون امید با سید محمد خاتمی، از سران فتنه سال 88 نوشته است: «حدود 10 سال از اتفاقات سال 88 می‌گذرد اما گویی برخی هنوز در همان فضا زندگی می‌کنند و با تحت فشار قرار دادن اصلاح‌طلبان هر روز موضوعات تکراری که مربوط به 10 سال گذشته بوده است را مطرح کرده و تصورشان آن است که با این روش می‌توانند در میان مردم برای خود جایگاهی ایجاد کنند اما مانند همیشه این تصورات با هیچ راهی جز آنکه اشتباهات خود را پذیرا باشند نمی‌توانند اعتماد مردم را نسبت به خود جلب کنند».

در بخش دیگری از گزارش آرمان آمده است: «برخی نهادهای قدرت کرسی دارند و از این کرسی به جای عبور مردم از شرایط سخت تنها به دنبال تسویه حساب‌های سیاسی با رئیس دولت اصلاحات هستند».

به گزارش جهان نیوز، این موضع آرمان به خودی خود جالب است چرا که علی رغم میل اصلاح طلبان به فراموشی فتنه سنگین سال 88 و نقش آفرینی خاتمی در آن فتنه پیچیده، مردم انقلابی به هیچ وجه خیانت سران فتنه و اعوان آنان را در کاهش اعتبار و اعتمادزدایی از نظام اسلامی، از دست دادن جان ده ها جوان، خسارات چند صد میلیاردی، تحریم ها و... فراموش نخواهند کرد. این موضوع وقتی جالب تر می شود که بارها توسط نزدیکان خاتمی به این مطلب اذعان شده است که خاتمی معتقد است در سال 88 تقلبی رخ نداده و آخرین نفری هم که این موضوع را بار دیگر تکرار کرد، محمدعلی وکیلی، نماینده اصلاح طلب مجلس و مدیر مسئول روزنامه ابتکار بود. با این حال خاتمی بعد از گذشت حدود 10 سال هنوز حاضر نشده است این اعتقادش در جلسات خصوصی را به صورت علنی برای مردم اعتراف کند و بگوید که «تقلب» اسم رمز فتنه 88 بود.

نکته دیگری که در این گزارش به آن پرداخته شده را می توان طلبکاری بانیان وضع ناگوار موجود از دیگران و انتقاد مدعیانه از افراد معترض به این دیدار دانست که از آنها خواسته شده تا جای اعتراض به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند! این قلب واقعیت هم در نوع خود جالب است که این رسانه اصلاح طلب تلاش دارد از کنار پاسخگویی برای «تکرار می کنم» ها و ترغیب مردم برای رای چشم بسته به روحانی، فراکسیون امید و شورای شهر اصلاح طلب به آرامی و بی صدا عبور کند.


کد مطلب: 677537

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/677537/برخی-هنوز-سال-۸۸-زندگی-می-کنند-فکر-مردم-باشید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com