کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ظرفیت‌های فوق‌العاده عتبات نوروزی اعلام شد

21 اسفند 1397 ساعت 12:28

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت از فراهم شدن ظرفیت فوق العاده عتبات نوروزی برای متقاضیانی که در پیش ثبت نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند خبرداد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، مرتضی آقایی درباره آخرین برنامه ریزی ها برای عتبات نوروزی توضیح داد: طبق وعده ای که سازمان حج و زیارت انجام داده بود، امکان ثبت نام و تشرف برای متقاضیانی که در پیش ثبت نام عتبات نوروزی شرکت نکرده بودند، فراهم شده است.

وی افزود: با تلاشهای دستاندرکاران ذیربط و فراهم آمدن ظرفیتهای فوقالعاده، ثبتنام و اعزام کسانی که موفق به نامنویسی نشده بودند مهیا شده است و این عزیزان میتوانند هرچه سریع‌تر به کاروانها و دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه داشته باشند.

سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: پیشبینیها حکایت از افزایش 15 درصدی سفرهای هوایی عتبات و 11 درصدی سفرهای زمینی عتبات میکرد اما با تمهیدات اندیشیده شده علی‌رغم افزایش سفرها و افزایش هزینه خدمات در ایام نوروز، خوشبختانه این افزایش در سفرهای هوایی به کمتر از 5 درصد و در سفرهای زمینی به کمتر از 3 درصد رسید.

آقایی با بیان اینکه سفرهای عتبات نوروزی از تاریخ 24 اسفند ماه تا 9 فروردین ماه انجام میگیرد گفت: افرادی که تمایل دارند در تاریخهای بعد از ایام نوروزی و در ایام ماه مبارک رجب و شعبان به سفرهای اعتاب مقدسه مشرف شوند نیز میتوانند به دفاتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت یا سامانه atabatorg.haj.ir مراجعه داشته باشند.


کد مطلب: 677532

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/677532/ظرفیت-های-فوق-العاده-عتبات-نوروزی-اعلام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com