کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محسن هاشمی:

تکلیف بودجه شهرداری باید قبل از عید مشخص شود

21 اسفند 1397 ساعت 11:53

رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه جلسات شورای شهر تهران تا پایان سال و در ارتباط با بودجه شهرداری ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: چهارشنبه هفته گذشته بودجه شهرداری برای تایید به هیئت تطبیق فرمانداری ارسال شده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، محسن هاشمی پیش از آغاز صد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته بودجه شهرداری تهران برای تایید به هیئت تطبیق فرمانداری تهران ارسال شد.

وی افزود: در همین ارتباط از اعضای شورای شهر تهران خواسته‌ام تعیین تکلیف بودجه و تایید آن از سوی هیئت تطبیق فرمانداری در روزهای پایانی سال در تهران حضور داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ شورای شهر تهران بنا دارد تکلیف بودجه را پیش از آغاز سال 98 مشخص کند و به همین دلیل جلسات خود را تا روزهای پایانی سال ادامه خواهیم داد تا بودجه 98 شهرداری تهران مشخص و برای اجرا به شهرداری ارسال شود.
وی گفت: اگر چنانچه نیاز باشد جلسه اضطراری نیز در ارتباط با بودجه 98 شهرداری تهران برگزار خواهیم کرد و اعضای شورای شهر تهران نیز موظفند در این جلسه حضور پیدا کنند.

ناهید خداکرمی در ادامه این جلسه، در تذکری به شهردار تهران گفت: از چهارشنبه آخر سال روز تا سیزده بدر این پتانسیل وجود دارد که چهره زیبای تهران را با تنوع قومی و فرهنگی آن به دنیا نشان دهیم و این کار می‌تواند در حوزه گردشگری هم ثروت‌آفرین باشد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بارها به شهردار تذکر داده‌ایم به جای اینکه سرمایه‌ای را صرف دعوت از هنرمندان ثابت کند از هنرمندان محلی استفاده کند.
وی با بیان اینکه شهرداری باید در سراهای محلی و سراهای محله طوری برنامه‌ریزی کند که جوانان و نوجوانان آماتور در حوزه‌های مختلف هم بتوانند هنرهای خود را نشان دهند و مشارکت، عمومی شود، گفت: امنیت زنان و مردان به خصوص در چهارشنبه آخر سال به خاطر کنترل‌های غیرمعمول ما باعث شده این مراسم به جای شادی‌آفرینی، آسیب‌زا شود مختل شده است.

خداکرمی افزود: به شهردار تهران تذکر می‌دهم تا مراسم نوروز را در محلات مختلف با دعوت از هنرمندان محلی برگزار کند تا مشارکت شهروندان هم افزایش یابد.


کد مطلب: 677525

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/677525/تکلیف-بودجه-شهرداری-باید-قبل-عید-مشخص-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com