جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران پرید!

سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 677445
انتخاب زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید یکی از گزینه‌های جانشینی کارلوس کی روش پرید و مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید به فکر گزینه‌های دیگر باشند!
یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال ایران پرید!
به گزارش جهان نيوز، پس از آنکه کارلوس کی روش نتوانست تیم ملی فوتبال ایران را به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برساند و از این تیم جدا شد، مازیار ناظمی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش گزینه‌های جانشینی وی را اعلام کرد.

یکی از افرادی که مازیار ناظمی از آن نام برده بود، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بود که عنوان شد مذاکراتی هم به صورت غیرمستقیم با وی انجام شده و برای حضور در ایران آماده هستند.

حالا با انتخاب زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید یکی از گزینه‌های جانشینی کارلوس کی روش پرید و مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال باید به فکر گزینه‌های دیگر باشند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمودرضا
Iran, Islamic Republic of
در مراسم معارفه زیدان میشد ، یه فضای غم آلودی رو که ناشی از دست دادن فرصت هدایت تیم ملی ایران بود، رو چهره زیدان حس کرد.
احمد
Iran, Islamic Republic of
نپرید از صف خارج شد