کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهانگیری:

توانستیم سال ۹۷ را با موفقیت به پایان برسانیم!

21 اسفند 1397 ساعت 6:02

با وجود سختی های معیشتی که بر مردم تحمیل شد، توانستیم سال جاری را نیز با موفقیت به پایان برسانیم


گروه سیاسی جهان نیوز: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اشاره به مشکلات و دشواری های اقتصادی سال ۹۷ گفت: آمریکایی ها فشار سنگینی را در سال جاری به منظور فروپاشی اقتصاد کشور بر بخش های اصلی اقتصاد نظیر بخش نفت و حمل و نقل وارد کردند اما به فضل الهی این اتفاق رخ نداد و ما توانستیم با برنامه ریزی و تلاش و ایستادگی مردم فشارها را پشت سر بگذاریم.

به گزارش جهان نیوز، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به مشکلات و دشواری های اقتصادی سال ۹۷ گفت: آمریکایی ها فشار سنگینی را در سال جاری به منظور فروپاشی اقتصاد کشور بر بخش های اصلی اقتصاد نظیر بخش نفت و حمل و نقل وارد کردند اما به فضل الهی این اتفاق رخ نداد و ما توانستیم با برنامه ریزی و تلاش و ایستادگی مردم فشارها را پشت سر بگذاریم.

 با وجود سختی های معیشتی که بر مردم تحمیل شد، توانستیم سال جاری را نیز با موفقیت به پایان برسانیم

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه مردم در سال جاری با مسایل و گرفتاری های جدی مواجه شدند، خاطرنشان کرد: با وجود سختی های معیشتی که بر مردم تحمیل شد، توانستیم سال جاری را نیز با موفقیت به پایان برسانیم و امیدوارم با تلاش و همت مسئولین بتوانیم مشکلات مردم را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

جهانگیری همچنین با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دولت بتواند در سال ۹۸ وضعیت اقتصادی کشور را بهبود بخشد، از اعضای شورای اقتصاد و اعضای اقتصادی دولت که بار اصلی مدیریت فضای دشوار کنونی بر دوش آنان است، قدردانی کرد.


کد مطلب: 677404

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/677404/توانستیم-سال-۹۷-موفقیت-پایان-برسانیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com