پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

نقض مجدد حریم هوایی لبنان از سوی صهیونیستها

دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 677376
جنگنده های رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را مجددا نقض کردند.
نقض مجدد حریم هوایی لبنان از سوی صهیونیستها
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، منابع لبنانی از نقض مجدد حریم هوایی این کشور از سوی صهیونیست‌ها خبر دادند.

این منابع بیان کردند: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند و بر فراز مزارع شبعا به پرواز درآمدند. همچنین هواپیماهای این رژیم بر فراز مناطق العرقوب تا بقاع شرقی و غربی به پرواز درآمدند.

شایان ذکر است که قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت که پس از پایان جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی با لبنان در سال ۲۰۰۶ صادر و تصویب شد، رژیم صهیونیستی را از اقدامات خصمانه ضد لبنان بر حذر می‌دارد، اما این رژیم بی‌اعتنا به این قطعنامه همواره حریم هوایی، زمینی و دریایی لبنان را نقض می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سفر نماینده سازمان ملل به غزه
سفر نماینده سازمان ملل به غزه
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 21:02
رسانه‌های فلسطینی از ورود نیکلای ملادینوف نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه در نوار غزه از راه گذرگاه بیت حانون خبر دادند.

به نقل از پایگاه خبری شهاب، نیکلای ملادینوف ظهر امروز از طریق گذرگاه بیت حانون/ایرز وارد غزه شد که ساعاتی پس از سفر محمد العمادی سفیر قطر صورت گرفته است.

براساس این گزارش؛ محمد العمادی سفیر کشور قطر یکشنبه شب از همین گذرگاه وارد نوار غزه شد تا چهارمین کمک مالی این کشور را به مبلغ یکصد دلار آمریکایی برای هر خانواده نیازمند فلسطینی در نوار غزه پرداخت کند.55 هزار خانواده نیازمند فلسطینی در نوار غزه از این کمک استفاده خواهند کرد.‎

از سوی دیگر، حماس خاطر نشان کرده بود که هفته جاری شاهد فعالیت چشمگیر در چارچوب تلاش های انجام شده برای پایان دادن به محاصره نوار غزه خواهد بود.