کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دولت نظاره‌گر گرانی‌هاست، ناظر نیست

20 اسفند 1397 ساعت 13:40

یک نماینده مجلس گفت: مشکلات معیشتیِ امروز، ناشی از ضعف نظارت است و متأسفانه دولت به جای نظارت، فقط نظاره‌گر است.


به گزارش جهان نیوز، حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 20 اسفند) پارلمان، در تذکری شفاهی خطاب به دولتمردان و اعضای تیم اقتصادی دولت، گفت: مشکلات معیشتیِ امروز، ناشی از ضعف نظارت است و متأسفانه دولت به جای نظارت، فقط نظاره‌گر است.

وی به گرانی افسارگسیخته مواد غذایی پرمصرف در سبد غذایی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: از مصادیق آن، رشد 47 درصدی مواد غذایی است و گرانی امروز، یک کابوس شده و رشد سرطانی قیمت‌ها به مراتب فراتر از نرخ تورم است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس اضافه کرد: طبق فرموده آیت‌الله نوری‌همدانی، مردم چقدر باید صبر کنند تا مشکلات معیشتی‌شان حل شود، پس اگر بی‌کفایتی وجود دارد، باید با آن برخورد شود و آن‌ها که به ناحق پُست‌هایی را مصادره کرده‌اند، باید عزل شوند.

بهرام‌نیا با اشاره به مصوبه اخیر شورای شهر تهران برای مجوز ساخت و ساز به 62 باغ تهران، تصریح کرد: این اقدام برخلاف تذکر رهبر انقلاب است که دغدغه حفظ باغات و تعادل زیست‌محیطی کلانشهرها را دارند، بنابراین با توجه به اینکه مصوبات شوراها باید به تائید نماینده دولت در شهرستان که فرماندار است برسد، به دولت و وزارت کشور تذکر می‌دهم مراقب اقدامات شورای شهر باشند، در غیر این صورت در قبال تخریب باغات مسئول هستند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اعطای نشان ذوالفقار، بالاترین نشان نظامی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا به اسوه مقاومت، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 677362

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/677362/دولت-نظاره-گر-گرانی-هاست-ناظر-نیست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com