پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بازدید نمایندگان مناطق کردنشین از پشت صحنه سریال «ن.خ»

يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب: 677186
جمعی از نمایندگان مناطق کردنشین با حضور در پشت صحنه سریال «ن.خ» از روند ساخت این مجموعه نوروزی بازدید کردند.
بازدید نمایندگان مناطق کردنشین از پشت صحنه سریال «ن.خ»
به گزارش جهان نيوز، جمعی از نمایندگان مناطق کردنشین بعد از ظهر امروز -یکشنبه ۱۹ اسفندماه- از  پشت صحنه سریال نوروزی «ن.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی بازدید کردند. 

بنا بر این گزارش، در این دیدار که مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال نیز حضور داشتند، بخش‌هایی از مجموعه تصویربرداری شد. 

به گزارش فارس، سریال «ن.خ» که در حال حاضر در لوکیشینی حوالی مهرآباد تصویربرداری می‌شود بناست در ایام نوروز از شبکه یک سیما پخش شود. 
پیش از این سعید آقاخانی درباره این اثر گفته بود:  این سریال فضای جدیدی دارد و بخشی از آن در کردستان می‌گذرد و کار جذابی برای نوروز مردم خواهد بود.ضمن اینکه این بار خلاف همیشه لودگی در طنزمان دیده می‌شود.

این کارگردان درباره استفاده از لهجه در این سریال نیز بیان داشت: ما وارد منطقه و فرهنگ متفاوتی شدیم که تا به حال در تلویزیون دیده نشده است. لوکیشن‌ها و خیابان‌های تهران و ارتباطات و زبان آن تکراری شده و ما سعی کردیم متفاوت عمل کنیم.

وی با اشاره به نقشی که در این سریال بازی می‌کند نیز بیان داشت: من در این سریال نقش نورالدین خانزاده کاراکتر اصلی این سریال را بازی می‌کنم که مخفف آن (ن.خ) می‌شود.

وی با اشاره به اعتراض‌های وارده بعد از پخش سریال نیز گفت: فکر نکنم اعتراضی متوجه ما باشد. خودم کرد زبان هستم و بازیگرهایمان نیز کرد هستند و به خوبی از پس آن برآمده‌ایم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *