چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

كشف كارگاه غير مجاز سوسيس خوک در بومهن

يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 677171
مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس از کشف یک کارگاه غير مجاز سوسيس و كالباس خوک در بومهن خبر داد و گفت: ١٠٠ كيلوگرم از محصولات كارگاه جهت پيگيری پرونده به دادسرای شهرستان ارسال شد.
كشف كارگاه غير مجاز سوسيس خوک در بومهن
به گزارش جهان نيوز، شهربانو محمودی مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس در خصوص کشف کارگاه تولید سوسیس و کالباس غیرمجاز در شهرستان پردیس اظهار داشت: پیرو شکایت واصله از سامانه نظارت و مدیریت ارتباطات مردمی وزارت بهداشت (١٩٠) کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و اداره دامپزشکی پس از اخذ دستور قضایی و حکم ورود به محل توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس، ظهر امروز وارد منزل مسکونی واقع در بومهن شدند.

وی گفت: پس از ورود به این منزل با محل تولید سوسیس و کالباس و بسته‌بندی آن در محلی با شرایط کاملاً غیربهداشتی مواجه شدیم.

مسؤول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان پردیس افزود: همچنین بنا بر اظهار متصدی از گوشت گراز(خوک وحشی) در تهیه محصول استفاده شده و درنهایت ضمن معدوم کردن ١٠٠ کیلوگرم از محصولات کارگاه، جهت پیگیری پرونده به دادسرای شهرستان ارسال شد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشف برنج قاچاق در دلیجان
۲۴ تن برنج خارجی قاچاق از یک انبار محلی در دلیجان کشف شد.

تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دلیجان گفت: پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان و با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت موفق به کشف یک انبار کالای قاچاق در دلیجان شد.

سعیدی افزود: شخصی که هیچگونه کسب و پیشه‌ای در اصناف و مشاغل نداشت در انبار کارگاهی خارج از شهر خود مقدار ۲۴ تن برنج هندی را انبار کرده بود.

وی تصریح کرد: ان شاالله با صدور حکم مقتضی، برنج توقیفی فوق در چرخه مصرفی شهرستان دلیجان توزیع می‌شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دلیجان در پایان گفت: شهروندان به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه هدفمند با عرضه کالای قاچاق، همواره از خريد کالاهای قاچاق خودداري كرده و هر جا مشاهده کردند که کالایی دپو یا انبار شده است به سامانه ۱۳۵ تعزیرات مشخصات کالا یا انبار را اطلاع بدهند.

شهرستان دلیجان استان مرکزی، در مسیر راه اصلی استان‌های جنوبی و شرقی با استان‌های شمالی و مرکزی واقع‌ شده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
شهرضا
کشف بیش از ۲۰۰کیلوگرم تریاک
بیش از ۲۰۰کیلوگرم تریاک در شهرضا کشف و جمع آوری شد.

تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲

فرمانده انتظامي شهرستان دهاقان گفت: در بازرسي ماموران مبارزه با موادمخدر استان از یک دستگاه خودرو سمند در محور دهاقان- شهرضا 202کيلوگرم ترياک و 14گرم شیره کشف و ضبط شد.

سرهنگ اسماعیل پریشانی با بیان اینکه راننده متخلف این خودرو قصد انتقال این محموله افیونی از جنوب کشور به اصفهان را داشت افزود:پرونده وی برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

شهرضا در 70کیلومتری جنوب غربی مرکز اصفهان واقع است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دبیرستاد مبارزه با مواد مخدر استان
کشف و ضبط بیش از ۵ تن مواد مخدر
از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵ تن مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.

تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

مرکز کهگیلویه و بویراحمد،دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در نشست این ستاد گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال‌های قبل در نوع خود بی نظیر بوده است.کشف و ضبط بیش از ۵ تن مواد مخدر
ناصر رضایی با بیان اینکه عمده مواد مخدر از نوع تریاک بوده است افزود: افزایش تعداد ایستگاه‌های ایست و بازرسی و گشت‌های پلیسی در محور‌های مواصلاتی استان از عمده دلایل افزایش کشفیات مواد مخدر است.
وی از جمع‌آوری ۲۹ معتاد متجاهر خبر داد و و اضافه کرد: این تعداد برای جلوگیری از اشاعه اعتیاد در جامعه به کمپ‌های بازپروری ۸۰ روزه انتقال داده شدند.