سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
سردار مهماندار خبر داد

برپایی ۲۰ غرفه‌ نوروزی در تفرجگاه‌های تهران

يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 677160
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از راه‌اندازی ۲۰ غرفه نوروزی و توزیع اقلام آموزشی-فرهنگی مرتبط با ترافیک برای شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت خبر داد.
برپایی ۲۰ غرفه‌ نوروزی در تفرجگاه‌های تهران
 به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از راه‌اندازی بیست غرفه نوروزی و توزیع اقلام آموزشی-فرهنگی مرتبط با ترافیک برای شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی پایتخت خبر داد.

سردار مهماندار با اشاره به این اقدام پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با همکاری سایر سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط با ترافیک در تهران به تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی-آموزشی در مبادی ورودی شهر تهران و تفرجگاه‌ها اقدام می‌کند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام اینکه در توزیع این بسته‌ها میان مردم افسران آموزش مناطق نقش پررنگی دارند، اظهار داشت: افسران آموزش مناطق پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن ادای احترام به رانندگان و مراجعه کنندگان غرفه‌های مذکور آموزش‌های قوانین ترافیکی لازم را در اختیار شهروندان و مسافران گرامی تهران قرار خواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *