شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

تذکر به دولت درباره انقلاب چهارم صنعتی

يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب: 677118
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: از دولت می‌خواهم با اصلاح ساختاری که به توسعه داده به اهتمام انقلاب چهارم صنعتی که بهره گیری از انواع فناوری‌ها همانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء است، غفلت نکند که پیامد این غفلت جهان چهارمی شدن است.
تذکر به دولت درباره انقلاب چهارم صنعتی
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی گفت: نوروز در فرهنگ ما نماد صلح، آشتی و نزدیکی دل‌ها به دیدگاه‌ها است، امید آن که همه مسئولان، جناح‌ها، احزاب، اقشار، اصناف و نخبگان با زدودن زنگار و کینه‌ها از دل، در سایه همدلی و وحدت، حل مشکلات مردم و برون‌رفت از تنگناها و پیشرفت کشور را رقم بزنیم که این درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمی‌شود.

وی افزود: برای ریاست قوه قضائیه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم حضور ایشان با پی افکندن فضای تعامل، تفاهم و گفت‌وگو، حل مشکلات بر مدار قانون و به طرق مسالمت آمیز منجر به افزایش سرمایه اجتماعی، امنیت، آزادی و عدالت برای مردم و جامعه شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس تصریح کرد: از دولت می‌خواهم با اصلاح ساختاری که به توسعه داده است به اهتمام انقلاب چهارم صنعتی که بهره گیری از انواع فناوری‌ها همانند هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء است، غفلت نکند که پیامد این غفلت جهان چهارمی شدن است.

تابش از هیأت دولت خواست نسبت به مصوبه چگونگی اجرایی شدن ماده (159) قانون برنامه پنجم توسعه تجدیدنظر کند و ادامه داد: این مصوبه شرکت‌هایی که حتی بعد از سال90 در مناطق محروم دایر شده‌اند را مشمول بهره‌مندی از 20 سال معافیت مالیاتی دانسته و استان‌های صنعتی و معدنی همچون یزد را از دریافت مبالغ کلان مالیاتی از شرکت‌های صنعت و معدنی محروم کرده و توازن بودجه استان را به هم زده است.

وی خطاب به رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دستور‌العمل نحوه استفاده یک درصد فروش معادن برای جبران خسارات معادن مغایر قانون است، انتظار ابطال این مصوبه را داریم.

منبع: فارس 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
قیمت مرغ به 16 هزار و 800 تومان رسید متاسفانه دولت روحانی بی خیال است
تورم به 90 درصد رسیده اما دولت روحانی بی خیال است.
درحالی حاضر تورم درکشور به 90 درصد رسیده متاسفانه دولت برای کنتیر تورم هیچ برنامه ای ندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشف و ضبط 21 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
21 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از 982 میلیون و 980 هزار ریال در مرز دوغارون کشف و ضبط شد.

تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: این مقدار سوخت قاچاق توسط کشف و ضبط 21 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغاروننیروهای مرزبانی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور دوغارون شهرستان تایباد کشف شد.
سردار ماشاء الله جان نثار افزود: این میزان سوخت در یک هفته گذشته و در چند عملیات جداگانه در مرزهای مشترک ایران و افغانستان کشف و ضبط شد.
وی ادامه داد: در این ارتباط چند خودروی ترانزیت متوقف و تعدادی متهم با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.
سردار جان نثار خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای مشترک 2 کشور ایران و افغانستان کشف و ضبط شده است.