جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۲
۳۲۸
محمود احمدی‌نژاد:

دو نفر در جمهوری‌اسلامی ‌زندگی‌شان را شفاف کرده‌اند؛ یکی امام‌خمینی بود، یکی من/ دولت را دست من بدهند، در شش ماه قیمت نفت برمی‌گردد به همان قیمت بالای صد دلار/ به‌ عنوان رئیس‌جمهور هیچ تصمیم اشتباهی نگرفته‌ام/ باطرح‌ من همه می‌توانند در ویلا زندگی کنند

يکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 676970
یک‌بار من در نامه‌هایی که نوشتم، گفته‌ام که این منابعی که تحت انحصار حکومت است اگر میان مردم به تساوی توزیع شود، دیگر فقیری در کشور نمی‌ماند.
دو نفر در جمهوری‌اسلامی ‌زندگی‌شان را شفاف کرده‌اند؛ یکی امام‌خمینی بود، یکی من/ دولت را دست من بدهند، در شش ماه قیمت نفت برمی‌گردد به همان قیمت بالای صد دلار/ به‌ عنوان رئیس‌جمهور هیچ تصمیم اشتباهی نگرفته‌ام/ باطرح‌ من همه می‌توانند در ویلا زندگی کنند
گروه سیاسی جهان نيوز: محمود احمدی‌نژاد که در سال‌های اخیر به اظهارات عجیب و غریب شناخته می‌شود، اینبار جدیدترین نظریات اقتصادی خود را نیز بیان کرده است. وی معتقد است که همه ایرانی‌ها با طرح‌های او می توانند در ویلا و جنگل زندگی کنند.

به گزارش جهان نيوز، گزیده اظهارات جدید محمود احمدی نژاد در گفتگو با شرق را در ذیل می‌خوانید:

*آدم‌هایی در کشور وجود دارند که مسئولیت به معنی اینکه طبق قانون پاسخگو باشند، ندارند اما اختیار دارند. دخالت می‌کنند، تصمیم‌گیری می‌کنند، در مراجع مختلف حضور دارند، حتی با یک تلفن تصمیمات را بالا و پایین یا متوقف می‌کنند با این حال پاسخگویی هم ندارند.

*باید دولت، ملی شود و واقعا از حالت جزیره‌ای خارج شود، یعنی یک رئیس‌جمهور باشد با 10 معاون و رئیس‌جمهور شخصا در برابر کل تصمیمات دولت، مسئول و پاسخ‌گو باشد. کشورهایی وجود دارند که دولتشان به این شکل اداره می‌شود و موفق هم هستند. در همین حال باید یک مجلس دیگر هم مثل مجلس سنا داشته باشیم که نگاهش ملی باشد. این مجلس سنا خواسته‌های منطقه‌ای و محلی را جمع کند و بر مبنای منافع و مصالح ملی، تصمیمات کلان را به نحوی اتخاذ کند که هم به خواسته‌های محلی پاسخ بدهد و هم کشور به صورت هماهنگ جلو برود. نبودِ این‌ نحوه نهادسازی موجب شده است که ما در سطح کلان نتوانیم تصمیمات بزرگ اقتصادی بگیریم.

*جریان زندگی در جامعه امروز ما مشابه جریان آب در ظروف مرتبط است؛ یعنی شما نمی‌توانید در تهران قیمت خیار را دست‌کاری کنید؛ اما در روستای مرزی قیمت خیار دست‌کاری نشود. همه تحولات انسانی و اجتماعی به هم پیوسته و هم‌زمان است. خب اینجا باید سیستم را نگاه کنیم و نقص‌های سیستمی را دربیاوریم؛ وگرنه چهار نفر را هم بگیری و اعدام کنی که اقتصاد اصلاح نمی‌شود. حالا من یک جمله‌ای را می‌خواستم بگویم؛ ولی خودم را کنترل کردم و تلویحی گفتم. بدون اینکه اصلا توضیح بدهند که مردم بفهمند اینها چه کار مشخصی کرده‌اند که خلاف قانون بوده. این خیلی مهم است. این را مردم باید بدانند که دیگر تکرار نشود. این را که چه کاری اخلال است، کسی نمی‌داند. خب حالا اینها می‌گویند مسئول این مشکلات اینها هستند. اینها را هم اعدام می‌کنند. بسیار خوب، حالا اگر با اعدام اینها مشکلات حل نشد، یقه چه کسی را باید گرفت؟  این اشکال است. من نمی‌گویم متخلفان نباید مجازات شوند. هرکس تخلفی می‌کند به‌ اندازه تخلفش باید مجازات شود و این دفاع از حقوق عمومی است؛ اما اگر ما این‌طور به جامعه القا کنیم که یک تعدادی در جامعه هستند که دارند اخلال می‌کنند و اینها را ما جمع کنیم و سپس اقتصاد درست می‌شود، حالا جمع کردید و اقتصاد درست نشد، باز می‌گویید نه! یک عده دیگرند، این چرخه باطل تا کی و کجا قرار است ادامه پیدا کند؟ یعنی تا کی و کجا در اقتصادی که کمتر از 15 درصدش در دست مردم است، مردم مقصر مشکلات اقتصادی هستند؟ انگار دولت و سیستم و نظام تصمیم‌گیری و اینها هیچ نقشی ندارند. این به نظرم خیلی بی‌انصافی است.

*من از شما سؤال می‌کنم، شما اگر بدون مجوز یک لبوفروشی باز کنید، چند نفر در روز می‌آیند سراغتان؟ حالا به نظر شما می‌شود یک مؤسسه مالی و اعتباری باز شود و هیچ مجوزی نداشته باشد و 15، 20 سال هم فعالیت کند؟ این آدرس غلط دادن و سیاسی‌کردن موضوع است؛ یعنی در واقع می‌خواهیم مسئله را حل نکنیم یا نگذاریم که مسئله اصلی دیده شود. ما دو نوع مؤسسه مالی و اعتباری خارج از شبکه بانکی داریم. اولی صندوق‌های قرض‌الحسنه هستند که از دهه 50، شهربانی و بعدها نیروی انتظامی مجوز فعالیت آنها را صادر می‌کرد و در دولت ما فعالیت آنها موکول به اخذ مجوز از بانک مرکزی شد و دومی هم تعاونی‌های اعتبار بودند که تا قبل از دولت ما وزارت تعاون مجوز فعالیت‌شان را صادر می‌کرد. مجوز فعالیت تمام این تعاونی‌های اعتبار که بعدها بحران‌ساز شدند، مربوط به قبل از سال 83 است و در دولت‌های قبل از ما صادر شدند. تا اینکه در دی سال 83  قانون تنظیم بازار غیر‌متشکل پولی در مجلس تصویب شد؛ یعنی در دولت ما حتی یک مورد هم مجوز فعالیت به این تعاونی‌های اعتبار داده نشده؛ ولی متأسفانه همین ‌الان آقای رئیس‌جمهور فحشش را به من می‌دهد.

*از روز اول من درگیر بانک‌ها بودم. من اصلا سیستم بانکی الان را قبول ندارم، حالا فرصت شد می‌گویم که این بانک یعنی چه؟ یکی از زیرساخت‌های مهم بانک است و تا زمانی که این سیستم بانک مهار نشود، امکان ندارد اقتصاد ما شکوفا شود. محال است، نه اینکه امکانش ضعیف باشد! چون این سیستم بانکی، همه مناسبات را به هم می‌زند، اابته نه مدیران بانک‌ها، این نوع نظام  بانکداری منظورم است. چه کسی می‌گوید درگیر نشدم؟ فحش نخوردم؟ چه توهین‌هایی به من شد! کنترل دست رئیس‌جمهور نبود، دیگران بودند. برای یک مؤسسه مالی اعتباری که هیئت نظارت بانک مرکزی در دوره ما تعطیلش کرد، سه تا حکم داده شد که باید برگردد!

*قوه مجریه در اصل دولت است. تمام تصمیم‌گیری‌ها باید در دولت انجام شود. ما بیاییم مدام شورا درست کنیم، مدام کمیسیون درست کنیم، قوای دیگر را هم در آن نقش بدهیم، بعد هم به دولت بگوییم تو جواب بده، من جواب چه چیزی را بدهم؟ می‌گویند سه‌تا وزیر تو آنجا هستند، می‌گویم سه‌تا وزیر را تو انتخاب کرده‌ای و آنجا گذاشته‌ای من باید جواب بدهم؟ چه کسی گفته است من باید جواب بدهم؟ وزیری که مستقل از رئیس‌جمهور است. ببینید این منطق و شیوه تصمیم‌گیری غلط است. بعد هم دائما دعوا می‌کنیم می‌گوییم آقا درستش کن!

*یک‌بار من در نامه‌هایی که نوشتم، گفته‌ام که این منابعی که تحت انحصار حکومت است اگر میان مردم به تساوی توزیع شود، دیگر فقیری در کشور نمی‌ماند.

*اصلا چه اشکالی دارد دولت بیاید اموالش را اعلام کند، نهادها اموالشان را اعلام کنند، گردش مالی‌شان را شفاف در مطبوعات منتشر کنند؟ اشکالی دارد؟ دو نفر تا امروز در جمهوری اسلامی ‌زندگی‌شان را شفاف کرده‌اند. یکی امام‌خمینی بود، که خدا رحمتشان کند، یکی هم احمدی‌نژاد بود. بیایند در روزنامه بنویسند مردم ما اینها را داریم، همه هم بدانند، بعد هم بگویند هر که اضافه جایی پیدا کرد، برای خودش. کسی نگفته است که شفاف کنیم. ابتدا نهادهای دولتی و غیردولتی شروع کنند.

*من به‌عنوان یک مهندس راه و ساختمان اصلا اعتقاد ندارم که مردم باید این‌طور زندگی کنند. چه کسی گفته شهر تهران باید 700 کیلومتر باشد و مردم بروند در طبقه سی‌ام زندگی کنند؟ چرا باید طبقه سی‌ام زندگی کنند؟ طبقه سی‌ام هزینه‌اش چهار برابر طبقه اول است. اصلا چرا باید 57 درصد ثروت کشور در تهران بچرخد وقتی فقط 11 درصد جمعیت کشور در تهران ساکن هستند؟ من هیچ‌کدام از اینها را قبول ندارم. ما سرزمین وسیعی داریم. می‌توانیم طراحی کنیم. این شهرهای ایران همگی روی همین فلات ایران شکل گرفته‌اند. ما می‌توانیم توسعه‌اش بدهیم. می‌توانیم شهرهای جدید تعریف کنیم. اصلا می‌توانیم کل سرزمین را طراحی کنیم. بگوییم هر کس در باغ خودش یک خانه بسازد، خدماتش را هم بگیرد که این خدمات هم ارزان‌تر از حالا خواهد بود. الان متوسط قیمت آپارتمان در تهران متری 10 میلیون تومان شده است. یعنی یک واحد 65متری که از نظر من زندان است 650 میلیون تومان قیمت دارد. چند دهک جامعه ما می‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند؟ بقیه چه می‌شوند؟ خب، این غلط است. ما ارزش افزوده‌ای به زمین بار کرده‌ایم، می‌گوییم چرا باز نمی‌کنید؟ می‌گویند هزینه خدمات شهری بالا می‌رود درحالی‌که کاملا برعکس است.

*در 40 سال بعد از انقلاب جهش شدید قیمت نفت تنها در دولت ما اتفاق افتاده است. قبل از دولت ما قیمت پایین بوده و بعد از دولت ما هم پایین آمده است. همین امروز دولت را دست من بدهند، در شش ماه قیمت نفت برمی‌گردد به همان قیمت بالای صد دلار. این دیگر فوت کوزه‌گری است. این هنر مدیریت بین‌الملل است. ما این همه تلاش کردیم، این طرف دنیا آن طرف دنیا، اعضای اوپک، در چندین جلسه با تک‌تکشان صحبت کردم، قیمت نفت را بالا بردیم، پولش را هم آوردیم و به مردم دادیم که بخورند. نوش جانشان، مال خودشان بوده. حالا که این چند سال این کار را نکرده‌اید، 50 دلار مابه‌التفاوت قیمت نفت به جیب چه کسی رفته؟ یعنی از جیب مردم درآورده و به جیب چه کسی ریخته‌اید؟ به‌جای آنکه جواب بدهند، طلبکاری هم می‌کنند؟ می‌گویند دولت قبل ارز را نفله کرده، کجا نفله کردیم؟ دلار به دلار آن معلوم است. تازه این ارز هم بانک مرکزی در اختیار بانک‌ها گذاشته که رئیس‌جمهور در مدیریت آن کاره‌ای نیست، اما من از آن‌هم دفاع می‌کنم. اکثر آن صرف توسعه شده است. می‌دانید چقدر نیروگاه در کشور ساخته شد؟ نیروگاه ارز نمی‌خواهد؟ کل ظرفیت تولید برق کشور 38 هزار مگاوات بوده، وقتی ما دولت را تحویل دادیم 72 هزار مگاوات تحویل دادیم، به‌علاوه 25 هزار مگاوات با متوسط 60 درصد پیشرفت. اینها را که نمی‌توان تکذیب کرد. ستاره خلیج‌فارس را مگر با نزدیک به 85 درصد پیشرفت تحویل دولت بعد ندادیم؟ پنج‌سال‌و‌نیم گذشته و 15 درصد پیشرفت داشته است.

*الان پنج، شش سال است متوسط قیمت نفت به 55 دلار رسیده است. در هر بشکه 50 دلار از جیب مردم ایران رفته، کجا رفته؟ به نفع چه کسی؟ به نظر من آمریکا باید خیلی از ماجرا پرت باشد که بخواهد با این شرایطی که در این چند سال بر اداره کشور حاکم شده، در ایران براندازی کند. آمریکا روزی 12میلیون بشکه نفت وارد می‌کند، 12میلیون ضرب‌ در 50 دلار می‌شود سالی 220 میلیارد دلار سود! دیگر چه می‌خواهد؟ اما آمریکایی‌ها همین را نمی‌فهمند! بالاخره این هنر ما بود که قیمت نفت را به صد دلار رساندیم، با همه همسایه‌ها هم رفیق بودیم، هیچ همسایه‌ای هم حتی یک بار به ما جسارت نکرد.

*جرم آقای خاوری چیست؟  قانون اساسی ما می‌گوید جرم باید در دادگاه صالحه اثبات شود وگرنه نمی‌توانید کسی را متهم کنید. آیا دادگاه صالحی برای ایشان برگزار شده؟ ایشان چطور از کشور خارج شد؟ ینها که می‌گویم، مستند است و اسنادش پیش من است. ایشان پرونده‌ای در خوزستان داشت. حکم جلبش هم صادر شده بود. از تهران به خوزستان گفتند پرونده را به تهران بفرستید. پرونده را به تهران آوردند، بعد مجوز دادند و از کشور خارج شد! مسائل زیادی پشت این موضوع وجود دارد. فردی در همین پرونده اعدام شد. دو سؤال. این فرد خودش تنها بود یا در سیستم پشتیبان داشت؟ مه‌آفرید پشتیبانش چه کسانی بودند؟

*برای من سؤال است. خاوری چطور از کشور خارج شد؟ مقامات در این سطح برای خروج از کشور باید اجازه بگیرند، چرا ممنوع‌الخروجش نکردند؟ بیایید دادگاهش را علنی منتشر کنید تا مشخص شود چه کسانی در ایران پشتیبانش بودند. فقط خاوری بوده؟ رشوه گرفته؟ چقدر گرفته، از چه کسی گرفته؟ یک کار سیاسی در قالب یک کار قضائی. سؤال دوم. این فرد که اعدام شده اموالش در این هفت، هشت سال دست کی بوده؟ به این سؤالات جواب بدهند خیلی چیزها روشن می‌شود. این فرد که اعدام شده، اگر بدهی داشته، بدهی‌اش را بردارید، آنچه باقی می‌ماند، مال چه کسی است؟ مال ورثه‌ اوست. پولش در حساب چه کسانی بوده؟ به چه کسی داده‌اند؟ بیایند این را شفاف بگویند. اصلا بگویند جرمش چه بوده. ما که نمی‌دانیم. بگویید جرمش چه بوده تا حداقل بقیه یاد بگیرند این کار را نکنند. مداوما می‌گویند خاوری خاوری خاوری. خاوری یک مدیر بود. من شخصا خاوری را آدم بدی نمی‌دانستم اما موافق مدیرعاملی او نبودم ولی در این مورد رئیس‌جمهور تصمیم‌گیر نیست.  به همین دلیل که می‌دانستم او را قربانی خواهند کرد یا به دلیل مسائل دیگری اتهاماتی به او می‌زنند. درباره ایشان مواردی مطرح شده بود که می‌دانستم روزی این موارد را علیه‌اش مطرح می‌کنند. فرض کنید یک نفر آمده و یک گزارش منفی درباره فردی داده. شما می‌دانید که این فرد مخالفانی دارد که یک روز این گزارش را علم خواهند کرد و اذیتش می‌کنند، بنابراین می‌گویید تا این گزارش هست، این فرد نباشد، برود این گزارش را درست کند، بعدا برگردد. ولی وزیر اقتصاد نظرش این بود که قوی‌ترین فرد از نظر بانکداری در ایران همین خاوری است و واقعا هم همین‌طور بود، یعنی به بانکداری تجاری کاملا مسلط و نفر اول ایران بود. اما سؤال این است که چرا اصرار شد پرونده‌اش از خوزستان به تهران بیاید و چرا ممنوع‌الخروجش نکردند. بابک زنجانی هم همین‌طور است. در سال 89 در برنامه پنجم اختیار رئیس‌جمهور برای عزل و نصب رئیس بانک مرکزی و اعضای شورای پول و اعتبار، سلب شد. من اعتراض کردم. رهبری این موضوع را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داد. مجمع این را تا سه سال پیش نگه داشت و در دولت آقای روحانی تصویب کرد. بنابراین آن زمان رئیس‌جمهور اختیاری در زمینه عزل و نصب رئیس بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار نداشت. کار دومی که مجلس تحت عنوان طرح صیانت از مخازن نفتی انجام داد، این بود که شورایی درست کرد که همه اختیارات رئیس‌جمهور درباره نفت را به آن شورا سپرد که باز هم از هر سه قوه در آن عضویت داشتند. دو، سه نفر از دولت مثل وزیر نفت و اقتصاد هم عضو آن بودند. حالا کشور تحریم شده و در فروش نفت اتفاقاتی افتاده، این چه ربطی به رئیس‌جمهور دارد؟ تازه اگر این هم نبود، هیچ وقت رئیس‌جمهور مطلع نمی‌شد که نفت را به چه کسی فروخته‌اند، چون وزارت نفت قانون و تیم و ساختار مشخصی برای این کار دارد. همین آقای روحانی هم نمی‌داند نفت را به چه کسی می‌فروشند مگر اینکه کنجکاوی کند و برود سؤال کند. به لحاظ اداری چرخه فروش نفت از مسیر رئیس‌جمهور نمی‌گذرد.

*مگر می‌شود با دو هزار کارمند 150 میلیون هکتار منابع طبیعی و محیط زیست و جنگل را حفاظت کرد؟ خب اینها را باید به مردم داد و گفت طبق این قانون بهره‌برداری کنید و حفاظتش هم برعهده شماست. هر 10 هکتار را به یک خانواده بدهیم، بگوییم بلوطش را جمع کن و بفروش، درخت هم بکار، گاو هم بگیر زیرش بچرد، حل می‌شود دیگر. لردی زندگی می‌کنند و بیشتر از من استاد دانشگاه درآمد خواهند داشت. 16،15 میلیون تن بلوط در حال نابودی است و بعد ما خوراک دام از خارج وارد می‌کنیم. وقتی دو میلیون خانواده را به این جنگل فرستادیم خودش بهترین مراقبت است. کمااینکه ایرانی‌ها چندهزارسال در جنگل بودند. آیا جنگل را از بین بردند؟

*شما می‌دانید مساحت کل شهرها و روستاهای کشور چقدر است؟  کلا یک میلیون هکتار است. شما از این 180 میلیون هکتار، پنج میلیون هکتار مراتع درجه چهار را به این مساحت مسکونی اضافه کنید. به همه زمین می‌رسد. همه در باغ ویلا زندگی می‌کنند. چرا باید همه در آپارتمان‌ها زندگی کنند. مردم می‌توانند با 50 درصد این سرمایه ویلا بسازند و 50 درصدش را صرف اقتصاد کنند. معادن هم هستند. معادنی که درش بسته است، نه به این معنی که استفاده نمی‌شود، بلکه به این معنی که اطلاعاتی نداریم، چون جامعه به آن حساس نشده است. جامعه به ارز و سکه حساس شده اما به معدن و زمین حساس نشده است. این همه زمین، اجازه بدهید فعالیت کشاورزی شود.

* چه اشکالی دارد هر ماه یک رفراندوم برگزار شود. الان که خیلی راحت شده، نرم‌افزارهای پیام‌رسان و سیستم‌های ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی آمده‌اند، هرکدام از مردم در اقصی‌نقاط کشور هم یک موبایل دارند، موضوع را در تلویزیون اعلام می‌کنید، یک کد حق رأی هم به هر نفر می‌دهید، می‌گویید در ساعت فلان رأی‌گیری می‌کنیم. یک ساعت بعد هم نتیجه‌اش معلوم می‌شود. اینجا تکنولوژی در خدمت انتخابات و رفراندوم است، خب چرا استفاده نکنیم.

*شما یک موقعی می‌گویید آیا ضعف داری؟ می‌گویم من ضعف زیاد دارم اما تصمیمات دولتم اشتباه نبوده است. باید مشخصا بگویید کدامش اشتباه بوده است. ممکن است ضعف‌هایی داشته باشم اما هیچ‌کدام از تصمیمات دولت اشتباه نبوده است. یکی را اسم ببرید. به‌عنوان رئیس‌جمهور هیچ تصمیم اشتباهی نگرفته‌ام. یک مورد نمی‌توانند مثال بزنند که تصمیم اشتباهی به‌عنوان رئیس‌جمهور گرفته باشم، ولی اگر بحث ضعف باشد من ضعف‌های زیادی دارم. بارها هم گفته‌ام که ضعیف‌ترین و پراشتباه‌ترین هستم اما تصمیم اشتباهی به‌عنوان رئیس‌جمهور نگرفته‌ام. علت هم دارد. به این دلیل که برای هر تصمیم ملی صدها ساعت وقت می‌گذاشتم. ساعت‌ها موافق و مخالف بحث می‌کردند و بیشترین سؤال در جلسات کارشناسی را هم می‌پرسیدم، علتش هم این است که من باور دارم تا وقتی لزوم و درستی انجام کاری برایم قطعی نشده، نباید جلو بروم. این را همه می‌دانند. من این را اجرائی کردم. بحث را مطرح می‌کردیم می‌گفتیم شما اقتصاددانان بزرگ کشور هستید، من هم به شما احترام می‌گذارم، اما برای اینکه این را اجرا کنم باید توضیح بدهید و قانع بشوم که این کار درست است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایششششش راست میگه..توانش رو هم داره
Iran, Islamic Republic of
توووووووووووهم......
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز نظرات فیلتر نکن....رسانه باش...
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز از محبوبیت احمدی نژاد میترسد
Iran, Islamic Republic of
پس از آنکه دعوت به تجمع دکتر احمدی نژاد محبوب در مرداد ماه، مهرماه و دی ماه با استقبال نامرئی میلیون ها ایرانی روبرو شد،امروز ۱۹ اسفند هم میلیون ها ایرانی به درخواست تجمع نامرئی دکتر احمدی نژاد لبیک گفتند و روبرو مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و از حضور نامرئی دکتر احمدی نژاد و دوستان او بهره بردند و حماسه آفریدند و محبوب بودن دکتر و نفوذ وی در میان مردم را به رخ جهانیان کشیدند...
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجا که میسوزه. تو از مزدوران غارتگران هستی
Iran, Islamic Republic of
ایران در دوره احمدی نژاد به بهشت غارتگران و مفسدان تبدیل شد!
بخشی از بودجه فرهنگی کشور در دوره احمدی نژاد در اختیار پدر عروس قرار گرفت تا برای تیم رسانه ای پدر داماد هزینه کند!
پیدا کنید غارتگران و حامیان غارتگران را و پیدا کنید مزدوران را!
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
الان بهشت کیه بنظر شما ؟؟؟؟
گوشت کیلویی 140 تومن هم تقصیر احمدی نژاده؟حالا خدا میدونه چه رانت هایی پشت واردات گوشت هست
Iran, Islamic Republic of
کجا گفتن دعوت به تجمع؟؟ 🤔
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد مرحله اول طرح بزرگ ویلاسازی مسکن مهر را با ساختن خوابگاه های بیابانی آپارتمانی اجرا کردند و مرحله دوم به عهده مردم است که در بیابانهای وسیع اطراف خوابگاه های بیابانی خود به درختکاری بویژه بلوط و پرورش مرغ و خروس و گاو و گوسفند بپردازند و پس از کار روزانه در خوابگاه های تنگ و باریک خود به استراحت بپردازند و از یارانه یک میلیون تومانی که قرار است در آینده ی نزدیک از سوی دولت بهار به حساب آنها واریز شود،بهره کافی و وافی را ببرند و...
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجا
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
13:57
کل ادبت تکرار همین ادبیات سخیف است؟
اگر شما هم می خواهید" تکرار بکنید"لااقل موجه وموقر!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ادبیات سخیف بهتر از حرفهای دروغ شماست که به ملت تحویل میدهید
Iran, Islamic Republic of
ادبیات فاخر هنر والای دکتر احمدی نژاد است که طرفداران وی به ایشان تاسی می جویند و دروغ هم در دستگاه بهاریت در گرانبهایی است...
Iran, Islamic Republic of
حتما در وسط شهر ها زمین خالی بوده و یا اینکه عده ای از صاحبان منازل گفته اند بیا خانه ما را خراب کن و در جای آنها مسکن مهر بساز و دولت احمدی نژاد اینکار نکرده است . 4000000 مسکن باید در جایی ساخته شوند که زمین باشد . وسط شهر ها که اینقدر زمین نبوده است . حالا شما می فرمایید مسکن بیابانی .
در ضمن در دولت فعلی دولت شعار فریب و دولت حامی اشرافیگران مگر یک مسکن برای مردم بینوا ساخته شد .
Iran, Islamic Republic of
اخوی اشکال نداره من سر پناه می خواهم حتی اگر در بیابان باشه فهمیدی یا...
Iran, Islamic Republic of
تمام پروژه های مسکن مهر در محدوده شهرها هستند حرف بدون سند نزن
Iran, Islamic Republic of
مسکن مهر مشهد....گلبهار 40 کیلومتری مشهد ....بینالود 55 کیلومتری مشهد.......نیمی از واحدها خالی از سکنه ...تشریف بیاورید ببینید ...
Iran, Islamic Republic of
هر چه میخواهد دل تنگت بگو مهم نظر اکثریت ملت است
Iran, Islamic Republic of
این دوتایی که اسم بردید قبل از ریاست جمهوری او ایجاد شده بود ما توی کتاب جغرافیای استانی مون می خوندیم.خخخخ
Iran, Islamic Republic of
شما بروید در همان واحدهایی که متقاضی ندارد یا نیمه کاره رها شده،ساکن شوید و لذت ببرید!
Iran, Islamic Republic of
اونش دیگه به خودمون ربط داره مگه شما قیم مردمید
سرباز
Iran, Islamic Republic of
من یه واحد از یه مسکن اجتماعی میخام. کجا باید برم
Iran, Islamic Republic of
بانک مسکن
Iran, Islamic Republic of
اون که ورشکست شده
Iran, Islamic Republic of
ورشکسته سیاسی محمود احمدی نژاد شده که مضحکه خاص و عام شده!
Iran, Islamic Republic of
اگه ورشکسته است پس چرا ازش میترسید
Iran, Islamic Republic of
کسی که می خواهد ۲ میلیون خانواده را به جنگل بفرستد تا بلوط جمع کنند و گاو چرانی کنند،ترس ندارد بلکه خنده دارد!
خدایا! این بمب طنز و خنده را از ما مگیر!
Iran, Islamic Republic of
دختری یا پسر؟
:)
ایرج
Romania
خودتو مسخره نکن !
ایرج
Romania
درود بر دکتر راحمدی نژاد
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
:)
Iran, Islamic Republic of
بخدا حاضرم برم اون بیبونی که برام خونه ساخت بنشینم...کدوم بیبون .... تخم لق رو مردک اخوندی مفتخور شکست دهنتون چشم بسنه تکرار میکنید...مسکن مهر افتخار محمود بود.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این همون محموده که اصولگراها حلوا حواش میکردن... :)
حال فعلی
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها اگر کسی رو حلوا حلوا هم می کردن از هر وقت، طرف منحرف بشه و از صراط مستقیم انقلاب کمی خارج بشه مثل مرد دست از طرفداریش بر میدارن!
Iran, Islamic Republic of
پس بصیرت کجا رفته؟ نمیتونستید پیش بینی کنیدش؟ یا پیش بینی بقیه رو قبول کنید؟
حجت
مگر نمی دانی انسان تغییر می کنه یه روز خوبه یه روز بده زبیر از طرفداران دو اتشه حضرت علی است اما در جمل به جنگ امیر المومنین امد
Iran, Islamic Republic of
معجزه هزاره سومی که هاله نور می بیند و یارانه را پول امام زمان می داند که از طرق خودش به مردم اهدا می شود،این سخنان عجیب نیست!
Iran, Islamic Republic of
اصلا عجیب نیست
Iran, Islamic Republic of
عجیبتر از دم کدخدا رو دیدن و چند برابر شدن تحریمها عجیب تر از نابودی صنعت هسته ای و تورم لحظه ای ؟ بی شناسنامه خوندن مخالفا و برداشتن سایه جنگ خیالی جالب تر از همه آمادگی برای پذیرش توبه کدخدا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هرچی هست الان از مدار حق خارج شده
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
حق احمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
حق محمود!؟
Iran, Islamic Republic of
مگه حق را تو باید مشخص کنی حق اکثریت ملت هستند
Iran, Islamic Republic of
اکثریت ملت حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها اینقدر شهادمت دارن که با کسی که از معیار اصولگرایی(التزام به ولایت مطلقه فقیه) فاصله گرفت باهاش مرزبندی کنند؛ نه مثل شماها که متعصبانه از فتنه گرا حمایت میکنین.
Iran, Islamic Republic of
...
United States
۸ سال بودی چیکار کردی .تو هم مثل همه اونهای دیگه .
Iran, Islamic Republic of
کور بودی ندیدی چه کرد
Iran, Islamic Republic of
چرا دیدیم که چکار کرد اگر شما خود را به کوری نزنی برو مطالعه کن و آمارهای اقتصادی سال 84 با 92 را مقایسه کن ببین ایشان چکار کرده
نرخ تورم
رشد اقتصادی
قیمتها
فساد
و صدها شاخص اقتصادی که نشان میدهد کشور 8 سال به عقب برگشته
Iran, Islamic Republic of
بنده دارای مدرک تحصیلی دکتری استاد دانشگاه و کارمند دولت هستم در بطن جامعه و بین مردم البته نه مردم شمال تهران زندگی میکنم همین الان بیش از هشتاد درصد مردم خواهان رییس جمهور شدن احمدی نژاد هستند رای با اکثریت است شما قیم مردم نیستید .
Iran, Islamic Republic of
جناب دارای مدرک دکتری دانشگاه؛ ۸۰ درصد را چگونه حساب کردید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با نظرسنجی میدانی از مردم
Iran, Islamic Republic of
نظرسنجی علمی و دانشگاهی خود را با جزییات و جامعه آماری منتشر کنید تا همه مستفیض شویم!
Iran, Islamic Republic of
آنهایی که باید بدانند میدانند و شما خود را به نفهمی زدید
Iran, Islamic Republic of
استاد دانشگاه و جناب فهمیده! نظرسنجی بهاری خود را چرا منتشر نکردید؟؟؟
رفته اید گل بچینید؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تو نیازی نیست چیزی بدانی بهتر به کار خود برسی
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد استاد دانشگاه است و شما هم استاد دانشگاه هستید!؟
خوش به حال آن دانشگاه و دانشجویانی که شما دو عزیز اساتید آن هستید!؟
نظرات ۸۰ درصدی شما و نظرات فضایی و کارنامه اجرایی و پرونده های قضایی دکتر احمدی نژاد و دوستان، شادی بخش هر محفلی است!؟
Iran, Islamic Republic of
شما بینشتون در همین حد به همین دلیل خواسته اکثریت ملت را نمیبینید چون در توهم هستید
Iran, Islamic Republic of
ما در توهم هستیم یا کسی که در مصاحبه با شرق می گوید هیچ تصمیم اشتباهی نگرفته است؟؟؟
ما در توهم هستیم یا کسی که پس از آخر شدن لیست دولت بهار در سال ۹۲،می ترسد لیست انتخاباتی برای مجلس و شورا ارائه دهد و خود و طرفدارانش می گویند محبوب است؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اگه از محبوبیت دکتر احمدی نژاد نمیترسید و فکر میکنید طرفدار نداره خوببزارید کاندید بشه تا مشخص بشه
Iran, Islamic Republic of
به دکتر بگید نترسه و سال آینده لیست بده برای انتخابات مجلس،نهایت اینکه مثل سال ۹۲ لیست دولت بهارش از آخر اول بشه!...
تایید صلاحیت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از کامنتهای همین سایت هم مشخصه بیش از هستاد درصد مردم حامی احمدی نژاد هستند .برای اینکه روشن بشید یه نظرسنجی سراسری برگزار کنید.
Iran, Islamic Republic of
تو همین سایت هم ۸۰ درصد نیست،وای به حال سایت های دیگه و کل کشور!
Iran, Islamic Republic of
یه زحمت به خودت بده برو توی سطح جامعه یه نظرسنجی کن تا جا بیافته برات
Iran, Islamic Republic of
همه از محمود احمدی نژاد به عنوان پدر تحریم های ایران یاد می کنند!
Iran, Islamic Republic of
از طرف خودت صحبت کن نه همه .همه مردم همان هایی هستند که هر جا احمدی نژاد میرود به استقبالش میروند
Iran, Islamic Republic of
از نمایش های جناب خان بیشتر از نمایش های محمود خان استقبال می شود...
Iran, Islamic Republic of
تو نظرتو برا خودت نگه داری بهتره
United States
...
Iran, Islamic Republic of
چرا دیدم ویلا و جنگل که بهمون نداد هیچی قیمت خونه رو هم تقریبا 5 برابر کرد
Iran, Islamic Republic of
توی عالم هپروت زندگی میکنی
Iran, Islamic Republic of
چند برابر کردن قیمت همه چیز از نان و پنیر و گوشت تا خانه و زمین و سوخت و رشد اقتصادی منفی ۵.۴ تا ۶.۸ و اشتغال خالص تقریبا صفر با بیشترین درآمدهای تاریخ ایران از کارهای بزرگ دکتر احمدی نژاد است که کشور را تحویل روحانی داد...
ایجاد شکاف و اختلاف در داخل و گسترش و نهادینه کردن فساد در کشور وتنش آفرینی در خارج و تحریم های گسترده ی جهانی علیه ایران با همراهی روسیه و چین با امریکا،اسراییل و اروپا که به سقوط آزاد اقتصادی ایران انجامید که مردم را هنوز از آن خلاصی نیست و... بخشی از حماسه ی جاودانه دکتر احمدی نژاد در راستای سیاست تعجیل در ظهور بود که به رجعت چاوز هم می انجامید...
حزب الهی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدی نژاد .نود درصد مردم ایران خواهان رییس جمهور شدن احمدی نژاد هستند
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
این آمار رو تنهائی کشف کردی؟
Iran, Islamic Republic of
شما سکوت کنی بهتره. دکتر احمدی نژاد محبوب قلوب انسانهای آزاده و بزرگوار است.
Iran, Islamic Republic of
یه سری به کوچه و بازار بزن تا بفهمی اگه بین مردم باشی میفهمی البته نه مردم شمال تهران
Iran, Islamic Republic of
مردم ،پدر تحریم های ایران،دکتر احمدی نژاد،را به خوبی می شناسند
Iran, Islamic Republic of
پدر تحریمها شما باندهای قدرت و ثروت و مزدوران شما هستند
Iran, Islamic Republic of
لطفا آبروی مازندرانی ها را نبر. روساییان شریف مازنی اکثرا طرفدار احمدی نژاد هستن
Iran, Islamic Republic of
از تایید کنندگان کامنت هم مشخصه
Iran, Islamic Republic of
از ۸۰ درصد استاد دانشگاه در بالا رسیدیم به ۹۰ درصد در اینجا و کمی پایین برویم از ۱۰۰ درصد هم عبور می کنیم و به چند ۱۰۰ درصد می رسیم!
همه ی جن و انس ساکن ایران و جهان حامی دکتر احمدی نژاد هستند و این از معجزات معجزه هزاره سوم است!
Iran, Islamic Republic of
شک نداشته باشید احمدی نژاد محبوبترین چهره ایران است
Iran, Islamic Republic of
محبوبیت احمدی نژاد را در بست نشینی و دعوت به تجمع ها و امروز که پشه ها هم در محل تجمع پر نمی زدند،دیدیم!
Iran, Islamic Republic of
خوب شما اینطور فکر میکنید مهم نیست اگه فکر میکنید احمدی نژاد طرفدار نداره بزارند کاندید بشه تا رای نیاره .
Iran, Islamic Republic of
واقعا درست گفته اگه میگید احمدی نژاد طرفدار نداره پس چرا از کاندید شدنش میترسید
Iran, Islamic Republic of
کسانی احمدی نژاد را رد صلاحیت کردند که بیشترین حمایت ها را از احمدی نژاد کردند،چرا؟
Iran, Islamic Republic of
چون منافع شخصی آنها را تامین نکرد
Iran, Islamic Republic of
لابد منافع شخصی آنها را تأمین نکرد تا منافع شخصی مفسدان و غارتگران را تامین کند!
Iran, Islamic Republic of
تو آب بریز همون جات
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ما از کاندیدا شدن دکتر برای ریاست جمهوری استقبال می کنیم تا شاید بتواند رای ۵ میلیونی خود در سال ۸۴ را تکرار کند!
دکتر باید از ترس مرگ خودکشی نکند و برای انتخابات مجلس لیست ارائه کند حتا اگر مثل سال ۹۲ لیست او از آخر اول شود!
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات که میسوزه
Iran, Islamic Republic of
کاندیدا شد،اما متاسفانه ردصلاحیت شد و آب از آب تکون نخورد و آرا باطله احمدی نژاد ریخته شده در صندوق ها هم بسیار اندک بود.
Iran, Islamic Republic of
اگه نمیترسید چرا نگذاشتید کاندید بشه
Iran, Islamic Republic of
حامیان احمدی نژاد،احمدی نژاد را رد صلاحیت کردند،از بس سومدیریت داشت یا از بس پرونده داشت و یا هردو!
خـــــــــــــــــــدا جای حق نشسته
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
آخر نه مثل اول
Iran, Islamic Republic of
خدمت، خدمت، خدمت------ انحراف، انحراف،انحراف------
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینائیکه الان تو جنگل ویلا دارند سر تصدق دولت آقای احمدی نژاد بوده؟
Iran, Islamic Republic of
محمود احمدی نژاد درباره خاوری گفت: مداوما می‌گویند خاوری خاوری خاوری. خاوری یک مدیر بود. من شخصا خاوری را آدم بدی نمی‌دانستم .........
Iran, Islamic Republic of
چرا نشد.دیگر از او نباید شنید .با ید دید چه کرده است .کو ویلا پس از هشت سال.
اصغر
Iran, Islamic Republic of
تورم 50درصدی زمان این آقابود
Iran, Islamic Republic of
بله زمان ایشان بود ولی با برنامه مثلث شوم آمریکا انگلیس و رژیم جعلی و منافقان و تشنگان قدرت و ثروت و شکست خوردگان داخلی.....
اکبر
Iran, Islamic Republic of
...
مهدی
Australia
باسلام
آقای اصغرخان حالا که تورم که غوغا میکنه دلار بالای 13000توان گوشت کیلوئی 150000 تومان پسته کیلوئی 260000 تومان پس خودتان قضاوت
کنید. تازه هیچ وقت دردولت گذشته آنچه که شما گفته اید نبوده .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
الان اوضاع عالیه به خاطر انتخاب امثال جنابعالی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United Arab Emirates
زمان روحانی تورم 200 درصد شده
Iran, Islamic Republic of
سیصد درصد چون همه قیمتها سه برابر شده
اکبر
Iran, Islamic Republic of
رکورد دار تورم بعد از انقلاب دولت هاشمی رفسنجانی بود.
Iran, Islamic Republic of
اصغر اقا الان تورم چقده؟؟؟؟گوشت۱۲۰
Iran, Islamic Republic of
رکورد افزایش قیمت گوشت در دست احمدی نژاد است که از ۵۰۰۰ تومان به ۳۰۰۰۰ تومان رسید،یعنی ۶ برابر!
Iran, Islamic Republic of
آمار از خودت در نیار کجا گوست ۵۰۰۰ تومان بود شد ۳۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
اونی که گفت احمدی گوشت رو از پنج هزار به سی هزار رسوند
معلومه اول دوره ی احمدی نژاد داشته گوشت مردار می خورده ارزون بهش انداخته بودن
Iran, Islamic Republic of
اصغر جان تا حالا تو غار بودی گوشت کیلویی 5000بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یک سری به سایت بانک مرکزی بخش آمار و داده ها و آمار های اقتصادی بزنید،متوسط قیمت خرده فروشی از سال ۸۶ منتشر شده که قیمت گوشت در سال ۸۶ حدود ۶۰۰۰ تومان است!
قیمت گوشت در سال ۸۴ حدود ۵۰۰۰ تومان بوده که در دوره احمدی نژاد ۶ برابر شده و به حدود ۳۰۰۰۰ تومان رسیده است!
Iran, Islamic Republic of
مردم خودشان میدانند نیازی به آمارهای دروغین بانک مرکزی نیست بانک مرکزی همین الان هم تورم را بیست درصد اعلام میکند آیا تورم بیست درصد است یا سیصد درصد
Iran, Islamic Republic of
رسوایی های احمدی نژاد در جهش قیمت ها و ۶ برابر کردن قیمت گوشت و... با انکار برطرف نمی شود،بیشتر می شود!
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجا
Iran, Islamic Republic of
...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
تجربه ثابت کرده که مصاحبه هات ارزش خوندن نداره ولی تیتر مصاحبت رو که خوندم دلم نیامد چیزی ننویسم.
آقای احمدی نژاد این کشور همون کشوریه که شما به خاک سیاه نشوندیش و ما همون مردمیم که زیر بار گرونی و بی غیرتی شما کمرمون خم شد .
...
Iran, Islamic Republic of
نظر ت كه با بي انصافي نوشته شده ارزش پاسخ دادن نداره.آقامصطفي
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
بسوز
Iran, Islamic Republic of
مصطفی، از بین اسمت و خودت و نظرت، فقط اولی ارزشمنده
Iran, Islamic Republic of
خدا بگم چکارت نکنه محمود هروقت دهن باز میکنی باید شیر اب بازکنی برا یه عده ای. درود بر احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار آریایی محمود خان
Iran, Islamic Republic of
چی شد این اقای هاله نور قرار بود بقایی و مشایی را بگیرن همه چی را بریزه رو و افشاگری کنه ؟ اینهم مثل همه حرفهای دیگه اش دروغ بود ؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...آقای احمدی نژاد امثال جهان نیوز تو را بزک کرده جلوه می دهد اما با یک روخوانی از جملاتت همه چیز معلوم می شود.
Romania
نوكرتيم حاج محمود
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت مرد حق حرف حق میزنه کم نظیره دکتر عدالتجو کاری ساده زیست کوبنده دزدان وخاینین چپ وراست..
Iran, Islamic Republic of
حتما بقایی مشاییی.... علی آبادی..... زنجانی -رحیمی..... توی دولت قاجار دزدی می گردند....حالا یادمان رفته احدینژاد عدالتخواه؟؟؟؟؟...اخر حافظه مرغ از شما هم بیشتر است...........
سدرا مصاحب
Iran, Islamic Republic of
خدا رو شکر که بعد از گذشت کمتر از 5 سال دوست و دوشمن به محبوبیت و توانمندی های فرزند ملت منجمله جهان نیوز اذعان پیدا کرده است.
Iran, Islamic Republic of
خداوند يارو نگهدارت برسد روزي كه مردم يك ندا سر دهند بجان هرچي مرده احمدي بر ميگرده بسيار نزديك است مردم از دغل بازان غارتگر خسته شده اند
Iran, Islamic Republic of
شما که اینقدر خوبی پس چرا تو 8 سال خودت ویلا ندادی؟ کنار دریا ندادی؟!
Iran, Islamic Republic of
او فرزند ملت است
تغییر ساختاری
Iran, Islamic Republic of
چون همون کسانی که در اظهارتش اشاره کرد، خارج از دولت نسخه دولت و تصمیماتش را می پیچیدند!
اول تغییرات ساختاری لازم است و بعد اقدام و عمل و الا بازی همین است!
از طرفی متاسفانه افکار عمومی با مدیران دزد و غارتگر و غربگرا بهتر کنا رمیان تا مدیران ساده زیست و خدمتگزار و پاکدست.
افکار عمومی ما دروغ های آرام بخش را راحتر از حقیقتهای تلخ می پذیرند! و صد البته این افکار عمومی به راحتی فریب می خورد و آنچه خود داشت از بیگانه تمنا می کرد!
بیگانه تر از دولت غربگرای روحانی وجود ندارد حتی دولت بازرگان با وجود امثال امیر عباس انتظام جاسوس، مثل دولت روحانی رفتار و عمل نکرد!
البته مردم ما بابت عدم حمایتشون از مدیران پاکدست و درستکار و متعهد که روزی خدمتگزارشون بوده اند، حتما و قطعا مورد ابتلای خدا قرار میگیرند.حالا این ابتلا یا در لباس نقمت است یا نعمت و امروز به نظر ابتلایشون در لباس نقمت اقتصادی تا سر حد ناله است.
حال باید دید آیا مردم پشیمان از روحانی باز فریب بازی افکار عمومی او و دارو دسته اش برای انتخابات مجلس پیشرو و دیگر انتخابات و تصمیمات را می خوردند که اگر خوردند، حتما و قطعا نقمتهای بعدی دردناکتر است که مگر خدا فریاد رسی کند.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
زمین های دویست و سیصدمتره با عنوان خودسازها داد که تو اون موقع داشتی تو پازل چپ و راست ی قل دو قل بازی می کردی و کولی میدادی بهشون!!!
Iran, Islamic Republic of
دکتر زمان خودش رفته بود گل بچینه،فرصت نکرد این کارا رو انجام بده!
مالک
Iran, Islamic Republic of
تنها رئیس جمهور ساده زیست بعد از رجایی.


از نارمک برخواست و به همانجا برگشت.

تنها رئیس جمهور بدون دفتر چند میلیاردی و

تنها رئیس جمهور بدون خونه چند ده میلیاردی.


تو فرزند این مردم بی بضاعتی.

هرچقدر تخریبت کنند در دلها جا داری.

ای انتقام گیرنده تمام تبعیضها
Iran, Islamic Republic of
او بهترین و محبوبترین شخصیت ایران است
Iran, Islamic Republic of
بدون تأسیس ده ها روزنامه و سایت و حتی حزب و گروه و باند و بدون ایجاد رانت برای خانواده ی خود را فراموش کردی برادر عزیزم
Iran, Islamic Republic of
تنها رییس دولتی که رحیمی،بقایی،آریا،خاوری،زنجانی،مظلومین،باقری درمنی،شیخ الاسلامی و... را تقدیم ایران کرد!
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
فعالیت آریا مظلومین و زنجانی و باقری درمنی و زنجانی و شیخ الاسلامی و رحیمی از دهه 70 شروع شده بود .
Iran, Islamic Republic of
اینها که گفتی یاران غریق استخر فرح بودند
شما دیگه ساکت
Iran, Islamic Republic of
اگر بخاطر لجبازی ها و انحراف احمدی نژاد در دولت دومش نبود امروز گرفتار روحانی و دولت تبخیر امیدش نبودیم!
شما اگه بیل زن بودی آقای احمدی نژاد ، تو دولت خودت بیل میزدی!
Iran, Islamic Republic of
البته دوره ایشان از سه دوره هاشمی وخاتمی وروحانی وضعیت اقتصادی مردم بهتر بود شاید هم رفاه مناسب مردم باعث شد که یکی مثل روحانی نصیب شود.
Iran, Islamic Republic of
نه دادا نفت 120 دلار گرفت باد هوا کرد توی 60 کیلومتری شهرا وسط بیابان بدون امکانات مسکن ساخت الان بعد از ده سال نصف آن ساختمان ها خالی است.........
Iran, Islamic Republic of
لطفا به آمارها نگاه کن بعد ادعا کن اگر راست میگویی جدولی درست کن و آمارهای سال 84 را با 92 مقایسه کن
حقیقت طلب
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
این اقا دچار توهم است...
Iran, Islamic Republic of
اب بریز اونجات
محمد
Iran, Islamic Republic of
تاریخ پر است از امثال احمدی نژاد .
یک قاعده کلی در نظام اسلام وجود دارد ، هر کس از امام و ولی خود به عناوین مختلف دور شد ضایع گشت .
...
Iran, Islamic Republic of
برو پی کارت
محمد
Iran, Islamic Republic of
قران می گه باهم تعاون و همکاری داشته باشید و تقوا پیشه کنید اما متاسفانه الان اونایی که مسولیت داشتن و دارن حرف خدارو گذاشتن کنار و می خوان با چراغ جادوی مشکل حل کنند
آقای دکتر شما کار خوب داشتی و کار بدم داشتی اما مشکل اکثر شماها اینکه فکر می کنید زیاد می دونید و متاسفانه اکثرتون خیلی کم می دونید چون تقوا رعایت نمیکنید...
Iran, Islamic Republic of
عجب خالی می بنده . پول شما در جیب مشاء ماست
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد سیاستمداری که که قلیل را به کثیر داد مردم را داد دو نفر را گرفت که الان در زندان هستند
Iran, Islamic Republic of
بچسب به خاندان لاریجانی
رر
Switzerland
كشور را دوباره دست ايشان بدهند براي هميشه كشور به اشغال داني تاريخ خواهد رفت! بابا از جون ملت چه مي خواهي برو با توپ پلاستيكي تو محله ها گل كوچك بازي كن بچه ها را سر گرم كن!؟
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
وضعیت قبل احمدی نژاد و وضعیت فعلی کشور هم نوش جون جنابعالی و همفکرانتون و متأسفانه ما هم باید به پای مغزفندقی هایی چون شما بسوزیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از پیروزیش مطمئن بود که لیست نداد!!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بازی می کنه هر دفعه با یکی و یک موضوع یک بار با دوستاش یکبار با مردم یک بار با غرب و و...
Iran, Islamic Republic of
بپا با تو بازی نکنه
Iran, Islamic Republic of
دو سال آخر عین اصلاح طلبان رفتار کرد و پراید از 6 میلیون شد 20 میلیون
علی
Iran, Islamic Republic of
دوسال اخر با گرای تحریم چپ و کوته نظری راست جانش افتادند تا خرابش کنند و قذرت بگیرند و شد وضع فعلی
Iran, Islamic Republic of
زنده با محمود خان
علی
Germany
دو سال آخر از 9 به 15، چرا ترمز می برید تا به احمدی نژاد می رسید؟!
Iran, Islamic Republic of
شما به زندگیت برسید لطفا
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای احمدی نژاد خواهشمندیم برگرد. سمت ولایت فقیه تا مثل روزهای که امام خامنه ای عزیز ار شما راضی بود مردم مظلوم با قدرت از شما حمابت کنند
داداش کجا ولایت فقیه راضی بود؟!
Iran, Islamic Republic of
اصلا احمدی نژاد با رد کردن توصیه های رهبری بطور کامل ولایت پذیریش رو زیر سوال برد
آخرین مصاحبه تصویریش هم که پخش شد همه چیز رو مشخص کرد
Iran, Islamic Republic of
نظر اکثریت مردم مهمه
Iran, Islamic Republic of
درود براحمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
حرفهاش واقعیت داره
خیلی کار کرد
واقعا
Iran, Islamic Republic of
حیف که افراد خوب ودلسوز مردم درجامعه ما جای ندارند خداوندنگهدارباشد
Iran, Islamic Republic of
شما خودتم برای مردم بکشی تهش طلبکارند!
مردم از همه عدالت و اخلاق و پاکدستی می خواهند اما خود چنین نیستند، ضمن انکه هر کس علم عدالتخواهی و پاکستی را بلند کند، حمایتش نمی کنند که اگر میکردند، باید مثل سال 57، بساط مفسدان و مسئولین مفسد و دروغگو برچیده میشد اما می بینید که سرو مرو گنده به ریش ملت می خندند! و مردم همه بهشون رای میدهند!
امام خمینی ره، ملت را نجات داد، عزت داد، آقا کرد اما باز مشتی بی مقدار در آرزوی امریکا و ربع پهلوی شبها برای فرزندانشان قصه می گویند!
Iran, Islamic Republic of
دكتر عبور اخر هم بكن تا بفهمند
Iran, Islamic Republic of
اگر عبور اخر را هم انجام بده سنگ روي سنگ بند نميشود داره رحم ميكند
Iran, Islamic Republic of
ایشون همه این سالها کجا بوده؟ کاش سال 84 رای میآورد و مملکت را نجات میداد... واقعا سال 84 و 88 اشتباه کردیم که بهش رای ندادیم!!!
Iran, Islamic Republic of
درود و سلام خدا بر دکتر احمدی نژاد عزیز که فقط بفکر مردم است .
اکبر آقا مشتی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قطعا : رانت خواران و باج بگیران و اقازاده ها در مقابل اراده مردمی شما سنگ اندازی خواهند کرد و مانع ایجاد خواهند کرد . اما باید گفت که مملکت دوباره به شما برای سازندگی نیاز مبرم دارد . این دولت فعلی (دولت تبخیر امید) وارد 7سالگی خواب و رکود و رخوت و رانت فعلا بسر می برد . علی برکت الله .
محمد
Iran, Islamic Republic of
نوکرتیم به مولا حاج محمود
Iran, Islamic Republic of
روحانی طوری مردم رو به مرگ گرفته که احمدی نژاد فکر کرده به تب سیاه راضی میشویم! ...
Iran, Islamic Republic of
دیگر فقیری در کشور نمی‌ماند؟! این یک شوی بزرگ تبلیغاتی است زیرا اون چندمیلیون معتاد داخل ایران که نصفشون با دزدی زنده اند! یک ماهه سهم خودشون رو میکشن دود میکنن میره هوا و باز روز از نو!
مجید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز الان کجای این صحبتهای ایشان عجیب و غریب است؟؟؟خط به خطش درست و دوای درد هست.
Iran, Islamic Republic of
یک نفر در زاهدان همین حرف رو چند وقت پیش گفت.بعد جوابش رو دادیم که همین شهرداایی که دست اونایی که تایید نمودید هست ببین چه بلایی بر سر مردم با این آسفالتا وپیاده روها و نمای داغون آورده
Iran, Islamic Republic of
تیترها طبق معمول با فوت و فن ژورنالیستی انتخاب شده. اما اگر متن را کامل بخوانید، حرف های ایشان منطقی است.
Moldova, Republic of
دکتر کار از کار گذشته و شیرازه از هم پاشیده و آشفته بازاریه که اون طرفش پیدا نیست. تورم ۲۰۰ درصد شده و نقدینگی بدون پشتوانه وحشتناک در حال رشد است. دکتر سال ۹۸ کل اقتصاد با تورم ۳۰۰ درصدی مواجه میشه و دلار قطعا بالای ۲۰ هزار تومان را رد می کنه.حال شما چگونه می خواهی وضع را کنترل کنی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها عادت کرده اند به قضاوت های سیاه و سفید
به قضاوت های همه یا هیچ
اما ما معلمان نمره صفر تا بیست می دهیم نمرات را هم با توجه به اهمیت سئوال تقسیم می کنیم
اگر کسی دو غلط املای داشت 2نمره کم می کنیم
برای نگذاشتن تشدید بیست و پنج صدم
و در نهایت
بالای ده را قبول می کنیم
Iran, Islamic Republic of
.... تو هنوز دوسال اخرت یادت نمیاد .... حالا رهبری حمایت میکرد میگفتیم ما هم حمایتت میکردیم یعنی به ذات قبولت نداشتیم و نداریم ....
Iran, Islamic Republic of
تو کاره ای نیستی مهم اکثریت ملت هستند
محسن
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تکه تک تک نظیر نداره
مهدی
Australia
...
سیددلسوخته
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود رودل کردی چرت زیاد میگی
من طرفدار سرسختت بودم اومدی بوشهر خم شدم دستت رو به پاس خدمتت برای مردم بوسیدم
این تذهبون کجا داری میری برادر چرا راهت از ولایت و ولایتپذیری دور شده مگه تو همونی نبودی مه میگفتی سیبل نیزه هایی هستی که به رهبری میزنند و به تو اصابت میکنه
داداش من شفاف سازی خوبه شفافیت زندگی امام هم برکسی پوشیده نیست خودت هم آدم شفافی هستی اما سوال ؟ بی انصافی میکنی چرا؟ مگه از شفافیت حضرت آقا بی خبری یا خدایی ناکرده شک داری که نامی از ایشون نبردی بی انصافی نکن
دوست ندارم این حرف بزنم راستی هنوز که هنوزه داریم سنگ تو رو به سینه میزنیم از انتخاب تو هم پشیمون نبوده و نیستیم چرا بعضی وقها کارهایی میکنی یا حرفهایی میزنی که سر ما دوستدارانت از شرمندگی خم بشه علی الخصوص جلو افراد پستی از طیف ضدانقلابیون و ضدولایت فقیه ...
Iran, Islamic Republic of
امان از نفاق دورویی...
حسيني
Iran, Islamic Republic of
يخورده با دقت بخونيد همه مصاحبه رو. متاسفانه اين سايت همه مصاحبه رو نذاشته. ايشون ميگن دونفر اعلام عمومي کردند. من و امام ره بوديم. خب مقام معظم رهبري که جانمان فداش اعلام عمومي نکردند. کسي نگفت ايشون ساده زيست نيستن.
همين
حسيني
Iran, Islamic Republic of
به دور از هر موضعگيري لطفا همه اين مصاحبه رو پيدا کنيد بخونيد. بنظر استدلالاشون منطقي و با سند هست.
اين سايت گزينشي گذاشتن
Iran, Islamic Republic of
هیچکس مهمتر از مردم نیست
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
اون ممه رو لولو برد حاجیییییییییییییییی!
ابا.ضر
Iran, Islamic Republic of
دست از ساده اندیشی بردار،چرا پایان دولتش همه ی ایرانیان در ویلا زندگی نکردند.نکند منظورش از ایرانیان خاوری ،زنجانی ومرجان شیخ الاسلام و.... است که در دولتش به ویلای خارجی رسیدند
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
در دوره دولت نهم اوضاع اقتصاد خیلی خوب بود
ولی در دوره بعد مردم رو فروخت به چند نفر و پافشاری بر روی مواضعی که نباید . احمدی نژاد ادم اجرایی خوبی است ولی دید استراتزیک و بلند مدت ندارد به همین خاطر با رهبری زاویه گرفت
رهبری استراتژیک و نگاه وسیع به مسایل دارد
Iran, Islamic Republic of
همه بدن و فقط من خوبم
Iran, Islamic Republic of
آب بریز اونجات
مردی
Iran, Islamic Republic of
ان صبو بشکست ان پیمانه ریخت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مدیران دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مردم ایران، کشور و... نکردند وهمچنان ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در خود شیفتگی کم نظیره ...
رر
Switzerland
اين شخص را بايد به جرم اداره دل بخواهانه كشور خالي نمودن خزانه كشور در موقعي كه نفت بشكه اي ١٥٠ دلار بود و ارتشاء فساد و باند بازي و نابودي فرهنگ و ادب كشور و خالي نمودن موزه ها و فروش انها به خاجي ها محاكمه و به زندان طويل المدت محكوم كرد نه اينكه بيايد نيشش باز و به شعور ملت بخندد و ملت را دوباره تهديد كند!!!؟؟؟؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خداوند بر فرزند خلف و شایسته سرزمین ایران
بدانید دیگر مثل احمدی نژاد در این مملکت پیدا نخواهید کرد
به امید رییس جمهوری دوباره دکتر احمدی نژاد
بهار نزدیک است...
بابازیدی
Iran, Islamic Republic of
...
بابازیدی
Iran, Islamic Republic of
من انتظار نداشتم شما مطلب ما را منتشر نکنید.
خواهشا منتشر کنید.
بابازیدی
Iran, Islamic Republic of
کجای حرف من ایراد داشت دورغ بود که منتشر نمی کنید
آزادی بیان حق ماست
سید
Germany
همین منم منم ها بیچاره اش کرد.
ناصحی
Iran, Islamic Republic of
باز دوباره محمود توهم زده بقایی و مشایی و دیگر حلقه های منحرفش تو زندانن خودش هم خ دوست داره بره بیش رفقاش
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمود خان
Iran, Islamic Republic of
خیال پرداز ی یک سو همه را متهم کردن سوی دیگر
Iran, Islamic Republic of
مردم یادشان نرفته همین آقای منم منم در دور دوم ریاستش روزانه اجناس تغییر قیمت و افزایش داشت....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقن جالبه
Iran, Islamic Republic of
كوره عمو محمود سرعتت و كم بكن بد جور داري تخته گاز ميري ...ياتاق ميزني داداش
سید ذولفقار
Iran, Islamic Republic of
ایشون تا رفیقاشو نگرفتن ساکت بود، دوم اینکه ابتدا شعار مردمی داد و بنزین را که مجلس سالی 10 درصد مقرر کرده بود اضافه شود با صدای بلند گفت لازم نیست کشوری که نفت داره بنزین گران مصرف کنه تا دوسال و بعد دو سال 450 تومنش کرد، دلار هم در حکومت ایشون سیر صعوری طی کرد ایشون هم دو سال از زندگیش رو شفاف نکرد، خدا بداد رفیق بازان برسه، اینم مالی نیست، اینم هول خودشو رفیقاشو میزنه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در دوران دولت خاتمی مجلس اصولگرا که در راس آن حداد و توکلی بودند با مصوبه احمقانه قیمت را ثابت نگه داشت نه دولت احمدی نژاد برادر کمی مطالعه کن
احمد
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار اگه زندگیت شفافه پس حمایتت از دزدا ومختلسین محترم رو چه جوری باید تفسیر کنیم ؟
مالک
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
زنده باد محمود خان
دولت پاک؟
Germany
اگر هم همه بتونند در ریاست مجدد شما صاحب ویلا بشوند، اما هر ایرانی نمی تواند با مصوبه هیئت وزیران صاحب 16 هزار میلیارد تومان بشود که با آن برای خودش و دوستانش، دانشگاه درست کند.
Iran, Islamic Republic of
چرا نمی تواند؟ خوب هم میتواند؟ دانشگاه غیرانتفاعی... مجموعه فرهنگی... موسسه علمی ... موسسه تحقیقاتی... ...
Iran, Islamic Republic of
فرق16 هزار میلیارد و با 16 میلیارد میدونی چیه
با همین ماشین حساب دقیقت اوضاع مالی زندگیت رو به فنا ندی
ممد
United States
قیمت نفت را راست میگوید......با بحران سازی میتواند تا ۲۰۰ دلار ببرد بالا..... ماشالله.... دکتر برو دکتر.....
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر محمود
Iran, Islamic Republic of
الان که امن و امان شد؟ و قیمت نفت هم سر به فلک کشید و پاسپورت ما هم در جهان اعتبار پیدا کرد؟ در عربستان که ما را می کشند یا نوجوانان را تجاوز می کنند و...
United Arab Emirates
ایران مال تومیشداگرخسوخاشاک نمی گفتی دربین سیاسیون جسارت مال شماست.....
مهدی
Australia
باسلام
باگفتن این حرف (ایران مال تومیشداگرخسوخاشاک نمی گفتی دربین سیاسیون جسارت مال شماست.)
اینا میرسونه که شما تو دار دسته آقای موسوی بودید؟
دراین دولت تدبیرامید بیشتر از 50 بار بملت توهین شد ولی شما که
آقای دکتر گفت یک تعداد خسوخاشاک .
United Arab Emirates
من طرفدارتراختورهستم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد دلم برات تنگ شده
چکار کنم؟
خیلی دلم برات تنگ شده
Greece
...
مجید
United States
...
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
آره ویلاهای مسکن مهر
یک بیماری روانی وجود داره به نام نارسیسیم
نارسیسم= خودشیفتگی
کشور که هیچ اصولگرایان رو هم بر باد دادی محمود جان
مالک
Iran, Islamic Republic of
این بیماری رو تمامی اصولگراها دارن.

همینها بودن که گفتن مقابل روحانی چوب خشک هم رای میاره!!!!!

ابروی سید رو هم بردن.
Iran, Islamic Republic of
اصولگرا ها در کدام انتخابات تا الان پیروز شدند.؟ که احمدی نژاد آۀنها را به باد داده باشه
Iran, Islamic Republic of
مردم مهمند نه اصولگراها
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
سلام برهمه
محمودخیلی کار کرد
خیلی تصمیم های درست هم داشت برای بالابردن
قیمت نفت هم درست میگوید
واین دولت بی عرضه هم به غرب واداده
اصولگراهاهم به اندازه خودش حمایت کردند نه بیشتر
ولی متاسفانه محمودرا شناختند
ودشمن از روانشناسی خودش وارد شد
والان خودش را دستیار امام زمان میداند
فهمیدند از کجا تحریکش کنند
عرفای بزرگ هم درپایان حمایت را ازاو برداشتند

الان از رفتارش خیلی چیزها مشخص است
اینکه الان شرق با او مصاحبه میکند
چون شرق عند فراما.....
خدا به خیر گرداند
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
جناب آقای احمدی نژاد و طرفداران ایشان ؛ باید قبول کنید شما (احمدی نژاد )در دوره اول خوب عمل کردی و ممنون و در دوره ی دوم هم در دوسال اول خوب بود وشاید بشود گفت در شش سال (4سال اول و2سال دوم)کارنامه تقریبا قابل قبولی داشتید اما در دوسال آخر دوره ی دوم 180 درجه چرخیدید وهمه امور را بخاطر لجاجت و ایضا مشایی که شاید به اندازه خدا قبولش داشتی و داری نمی دانیم چرا؟ رهاکردی و باید ببخشید مثل گاو نه من شیرده لگد زدی و همه آن حسنات را تبدیل به سیئه کردی و بنظر بنده شما از نظام اسلامی که حاصل زحمات آن عزیز سفر کرده و خون هزاران شهید پاک و مخلص است عبور کرده ای وبه ملی گرایی و لیبرال دمکراسی غرب روی آورده ای و خلاصه اینکه تمام شرایط حضور در این نظام مقدس را از دست داده اید وبا کمال کستاخی تو وهمفکرانت و طرفدارانت برقلب اسلام وروح امام راحل و عظیم الشان ره انقلاب اسلامی و یاد گارش اسلام ولایت فقیه چنگ میزنید و آب به آسیاب دشمنان این نظام مقدس الهی می ریزید و فردا ی قیامت در پیشگاه امام ره وشهدا جوابی نخواهید داشت.شما به برکت امام وشهیدان دو دوره بعنوان رئیس جمهور انتخاب شدید ومتاسفانه بنده هر دو دوره به شما رای دادم و خدا می داند که از این آرا ای که به شما دادهام پشیمانم ولی از اینکه در همه انتخاب ها حضور داشته ام افتخار می کنم.
Iran, Islamic Republic of
فک کنم ایشون ۸ سالی رییس جمهور بودن.اگه اشتباه نکرده باشم
Iran, Islamic Republic of
بودن احمدی نژاد برای شما هم خوب بود تا با تیترهایتون مردم را به سایت خود بکشونید
کشور در وضعیت بد اقتصادی است و جرات دارید تلنگری به روحانی بزنید و فقط بلد هستید بگید احمدی نژاد ان هم به این دلیله که ازادی بیان احمدی نژاد به شما یاد داد تا جرات پیدا کنید
Iran, Islamic Republic of
واقعآ بی بدیل است. استاد ارتباط با مردم است.
Iran, Islamic Republic of
درود بر محمود خان
حمید
Iran, Islamic Republic of
مواردمثبت ومنفی هرکس را باهم ببینیم.
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
هنوز سال های 90 و 91 یادمون نرفته ، اگر می تونستی کاری کنی 8 سال کشور دست شما بود همون موقع اینکار رو می کردی، چهارسال اول بد نبود ولی 4 سال دوم ....
Iran, Islamic Republic of
محمود خان همیشه خوب بود و همراه ملت
Netherlands
شما وقتی شهردار تهران بودید دقیقا یادم هست وقتی خدمت آقا رسیده بودید با جان و دل داشتید بیانات ایشان را یادداشت میکردید همان لحظه از شما خیلی خوشم آمد و با خودم گفتم احمدی نژاد میداند که نظرات آقا چقدر کارساز و مهم است و میلیونها نفر دیگر هم این کار شما را دیدند و خوششان آمد ولی بعد از حاشیه های متعددی که مشایی برای شما بوجود آورد نه تنها دیگر از این یادداشتها خبری نبود بلکه در مقابل بهت و حیرت دلسوزان نظام در مقابل توصیه حکیمانه آقا که شما را به عدم نامزدی در انتخابات دوره دوازدهم نصیحت کردند دوباره نامزد شدید ! و حالا کار را به جایی رسانده اید که خودتان را با امام مقایسه می کنید؟! لطفا جلوی آینه بروید و یک نگاهی به خودتان بیندازید و ببینید چرا و چگونه به این حال و رو.ز افتادید و چه عواملی در سقوط شما دخیل بوده و هستند ؟ شما تا خودتان را بازیابی نکرده و اصلاح نکرده اید لطفا در مورد هیچ چیزی اظهار نظر نکنید چون هم خودتان را بیشتر خراب می کنید و هم اصولگرایان را که زمانی حامی شما بودند و البته میزان حال فعلی افراد است.شما با این گونه حرفها خدمات بی شمار و ارزشمند خودتان را هم زیر سئوال می برید. من زمانی عضو ستاد انتخاباتی شما شده بودم البته بصورت افتخاری و از طرف اعضای اصلی بعد اینکه یک هفته قبل انتخابات دولت نهم مقاله ناگفته هایی از پسر آهنگر روستایی یعنی شما را در روزنامه محلی نوشتم و اثر فوق العاده ای در شهرستان ما داشت. این را در پایان گفتم که فکر نکنید هر کسی که امروز از شما انتقاد می کند دشمن شماست ! بلکه مانند بقیه دوست دیروز شماست که به حال و روز امروز شما و موضع گیری های عجیب و غریبتان افسوس می خورد.
Iran, Islamic Republic of
سوپرمن وارد میشود
لطفا بشمارید کلمه "من" را ایشان در همین مصاحبه چند بار استفاده کرده اند
من خوبم بقیه بد
Iran, Islamic Republic of
....
SAABER
United States
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دک تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتر احمدی نژاد براووووووووووووووووو رئیسجمهور سابق تلخک امروز
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عشقی و تنها کسی هستی که ما به تو بیدار شدیم
یک مشت فامیل دور هم سالهاست ملت را دور زده اند
زنده باشی و سلامت ای دلاور
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر محمود
Iran, Islamic Republic of
اگه از اول انقلاب تا حالا یکی بفکر مردم فقیر بیچاره بوده باشه اول رجایی بود وبعدش همین داش محمود خودمونه .زنده باد داش محمود
مردم
Iran, Islamic Republic of
راست می گوید چون توانسته و انجام داده . مرد عمل احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل اخراجی ها!؟
ابو علی
Iran, Islamic Republic of
از بعد ریاست جمهوری حضرت آقا، رئیس جمهوری به پرکاری و دغدغه مندی احمدی نژاد نیومده این رو من قبول دارم و همیشه از کارنامه ایشون دفاع کردم اما همین احمدی نژادی که خودش رو ولایی میدونسته و تابع ولایت فقیه ولی الان با ولایت و رهبری زاویه داره من این احمدی نژاد رو ولو اینکه خدمات زیادی انجام داده باشه قبول ندارم . این حرفم رو کسایی میفهمن که بصیرت سیاسی و انقلابی داشته باشن. من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
قدرت طلب نباش.....اجازه ظهورو بروز افراد دیگر رو بده...به قول خودت ......خیلی بده.....که یک نفر اینهمه برای رسیدن به قدرت حرص بزنه.
حس اعتماد به نفس و استکبار ستیزیت خوب بود .اما جنجال افرین بودی.دوبار اومدی دیگه.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
درسته......مختاری ولی نیا . مثل ترامپ به خودت عجب داری.
والسلام
مسلم
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگه چرا در زمان ریئس جمهوریش این همه شعار رو که مردم بهش دلبسته بودن به یک باره اجرایی نکرد؟....
Iran, Islamic Republic of
مگه کم کار کرد بعضی جاها هم نگذاستند
Iran, Islamic Republic of
جان عمو محمود ول كن ديگه چهار قواره زمين كشاورزي مانده ميكارن گندمي در مياد ي لقمه نون بخوريم با ويلا از نون خوردن نندازمان
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جان عمو محمود ول كن ديگه چهار قواره زمين كشاورزي مانده ميكارن گندمي در مياد ي لقمه نون بخوريم با ويلا از نون خوردن نندازمان
Iran, Islamic Republic of
جان عمو محمود ول كن ديگه چهار قواره زمين كشاورزي مانده ميكارن گندمي در مياد ي لقمه نون بخوريم با ويلا از نون خوردن نندازمان
Iran, Islamic Republic of
توانش رو داره
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر راحمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدي نژاد وعده های افسانه ای شما فقط در بازیهای کامپیوتری قابل انجام است.
اگر دهها میلیون هکتار منابع طبیعی را بین میلیونها نفر تقسیم کنید چطور می توانيد بر فعالیتهای مجاز و غیرمجازشان نظارت کنید. وانگهی اگر این منابع سوءاستفاده و تخریب شد، چگونه و با کدام نیرو می خواهید زمین را از افراد بازپس بگیرید.
به جای این قبيل سخنان فانتزي و اخبار ماورایی اگر با توکل واقعی به خدا پيش می رفتید حالا نزد ملت در جایگاه والایی بودید.
سعید
Iran, Islamic Republic of

احمدی نژاد به فکر مردم بود ...
Iran, Islamic Republic of
او بر خواهد گشت
امید
Iran, Islamic Republic of
مگه رفته بود که برگرده ؟ او همیشه هست همیشه
Iran, Islamic Republic of
ممکن است ضعف‌هایی داشته باشم اما هیچ‌کدام از تصمیمات دولت اشتباه نبوده است.
Iran, Islamic Republic of
سؤال بیش از 80 میلیون ایرانی اینه که " این فرد چرا آزادانه اظهار فضله میکنه "
Iran, Islamic Republic of
فقط از طرف خودت حرف بزن .بیش از هشتاد درصد مردم حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
حق بااحمدی نژاد است
Iran, Islamic Republic of
از روز اول من درگیر بانک‌ها بودم. من اصلا سیستم بانکی الان را قبول ندارم
Iran, Islamic Republic of
احمدي نزاد فقط ژست و ادعاي شفافيت دارد، عملكردش به هيچ عنوان شفاف نيست.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عملکرد الان خوب شفاف است
Iran, Islamic Republic of
اللهم عجل ولیک فرج
Iran, Islamic Republic of
تو اول خوندن نوشتن یاد بگیر بعد نظر بده!
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر راحمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
مرد عمل احمدی نژاد.
عاطف
Iran, Islamic Republic of
...
به به معجزه هزار سوم کی بودی تو؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
افتخار ایران حاج محمود.
Iran, Islamic Republic of
راست می گوید احمدی نژاد به درد مردم می رسید و بسیاری از مردم محروم برایش دعا می کنند
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله محمود
بوسجین
Denmark
خدایی تنها مسئول طراز اول است که نه کاخ دارد و نه فرزندانش در خارج می چرند و شفاف و شفاف زندگی کرده و می کند ای کاش حداقل سایر مسئولین اگر توان مدیریتی و سواد لازم را برای انجام وظایف نداشتند کاربلد نبودند حداقل این صفت این اقا را داشتند الان در این شرایط گرفتار نبودیم
سیدعلی
United States
به نظر میاد آقای احمدی نژاد اشتباه کرده
چون درستش اینه که فقط یک نفر شفافیت دارد واون یک نفر هم خود این فرد خودشیفته است
از این اظهارات بی ارزش ایشان انسان تعجب نمی کند
بلکه تعجب از کسانی است دنباله رو چنین فردی هستند
Iran, Islamic Republic of
اکثریت مردم ایران حاج محمود را دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
خیلی از مخالفان احمدی نژاد مثل آن شخص متعصب کوری هستند که نه آمار را قبول دارند نه علم را.!!
Iran, Islamic Republic of
آقاي احمدي، شما شخصا سرمربي تيم ورزشي ميذاشتي و برميداشتي، چطوري در قضيه بابك زنجاني دخالتي نداشتي؟؟!!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
بدبخت بيچاره كه دين خودش را به خاطر ديگران از دست بدهد.بشقاب غذاى امام زمان سلام الله عليه را چه كرديد؟!
Iran, Islamic Republic of
.....
محمد علي
Iran, Islamic Republic of
از بعد ریاست جمهوری حضرت آقا، رئیس جمهوری به پرکاری و دغدغه مندی احمدی نژاد نیومده......
Iran, Islamic Republic of
خدایی راست گفته است.