جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۵۹
یادداشت حسین شریعتمداری//

درباره رفع جنگ علیه ایران به خاطر روحانی/ جای نگرانی داشت نه افتخار!

شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب: 676943
آقای روحانی فرموده‌اند؛ این تحلیل نیست بلکه واقعیت است که باید گفت کاش تحلیل بود تا باور نکنیم رئیس‌جمهور کلاش فرانسه توانسته است دروغ به این بزرگی را به رئیس‌جمهور کشورمان بقبولاند و ایشان هم این دروغ شاخدار را تحویل ملت بدهد!
درباره رفع جنگ علیه ایران به خاطر روحانی/ جای نگرانی داشت نه افتخار!
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان نوشت: این روزها کلیپی تصویری از سخنان آقای رئیس‌جمهور که روز چهارشنبه ۱۵ اسفند در جلسه برگزیدگان استان گیلان ایراد کرده‌اند دست به دست می‌شود و پرسش‌های فراوانی را در میان کاربران به دنبال داشته است. ایشان با لحنی آمیخته به افتخار می‌گوید: رئیس‌جمهور فرانسه (اولاند) در جمع خبرنگاران و در حضور من گفت که سال ۲۰۱۳ (۹۱) ما، هر ۵ کشور تصمیم قطعی گرفته بودیم که به ایران حمله کنیم و فقط درباره شرایط و زمانش بحث می‌کردیم، اما وقتی شما به ریاست جمهوری انتخاب شدید، دیدیم که شرایط دارد عوض می‌شود، دست نگه داشتیم! آقای روحانی نتیجه می‌گیرد که انتخاب ایشان کشور را از یک جنگ حتمی نجات داده است! و در این باره گفتنی‌هایی هست؛

۱- آقای روحانی فرموده‌اند؛ این تحلیل نیست بلکه واقعیت است که باید گفت کاش تحلیل بود تا باور نکنیم رئیس‌جمهور کلاش فرانسه توانسته است دروغ به این بزرگی را به رئیس‌جمهور کشورمان بقبولاند و ایشان هم این دروغ شاخدار را تحویل ملت بدهد!

۲- این ۵ کشور کدام کشورها بوده‌اند؟ آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان روی‌هم می‌شوند ۴ کشور آیا چین یا روسیه نیز قرار بود همراه آنان به ایران حمله کنند؟! اگر پاسخ مثبت است، کدامیک از آنها؟ چین یا روسیه؟!

۳- آمریکا و متحدانش همراه با شوروی سابق در جریان جنگ تحمیلی به ایران حمله نظامی کرده و نتوانسته بودند هیچ غلطی بکنند و این در حالی بود که ایران از نظر نظامی در ضعیف‌ترین دوران خود بود و آنها به مراتب قدرتمند‌تر از امروز بودند. بنابراین سؤال این است که وقتی در اوج قدرت از مقابله نظامی با ایران آن روز طرفی نبسته بودند چگونه امروز که ایران در اوج قدرت قرار دارد قصد حمله به این کشور را داشته‌اند؟! خود آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که حمله به ایران احمقانه است!

۴- این ۵ کشور- به قول شما- با چه هدفی قصد حمله نظامی به ایران را داشته‌اند؟ آمریکا و متحدانش بارها اعتراف کرده‌اند که براندازی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک هدف استراتژیک در دستور کار دارند و این هدف استراتژیک با تغییر دولت‌ها در این کشورها تغییر نمی‌کند. اکنون این سؤال در میان است که دشمنان ایران در ریاست جمهوری حضرتعالی چه دیده بودند که از حمله نظامی منصرف شده بودند؟! آیا غیر از این است که احساس کرده بودند دولت حضرتعالی، اهداف و خواسته آنان را برآورده می‌کند و بر این تصور بودند، بدون آنکه هزینه‌های کلان حمله نظامی را تحمل کنند و به نتیجه‌ای هم نرسند، دولت جنابعالی تمامی آنچه می‌خواهند را در اختیارشان می‌گذارد؟! جناب روحانی! این ماجرا چه افتخاری دارد که با افتخار از آن یاد می‌فرمائید؟! اگر رئیس‌جمهور فرانسه راست گفته باشد که بسیار بعید است، جای دو سؤال جدی از رئیس‌جمهور محترم هست. اول آنکه چرا بلوف او را باور کرده‌اند؟! دوم اینکه چرا به جای افتخار، از اظهارات وی، نگران نشده و از خود نپرسیده‌اند چرا باید ریاست جمهوری من برای دشمنان ایران یک پیروزی تلقی شود؟! تا آنجا که تصور کنند آنچه را نمی‌توانستند با صرف هزینه کلان جنگ به دست آورند، بدون کمترین هزینه در اختیارشان قرار گرفته است؟!
جناب روحانی در حالی بلوف رئیس‌جمهور فرانسه را باور کرده است که در جلسه دیگری از سفر اخیر خود به گیلان، اظهار داشته «من متخصص مذاکره هستم»!

۵- جناب روحانی! دشمن به خوبی می‌داند درصورتی که حماقت کند و به حمله نظامی دست بزند، این دولت شما نیست که طرف مقابل آنها است بلکه با رزمندگان سلحشوری طرف هستند که مانند گذشته دمار از روزگارشان در می‌آورند.

۶- حضرتعالی بارها از «سایه جنگ»! سخن گفته‌اید ولی هیچوقت توضیح نداده‌اید منظورتان از آن چیست و مردم را از سایه کدام جنگ می‌ترسانید که برای رهایی از آن باید به شما رای بدهند! باید فاجعه برجام را بپذیرند! باید به معاهدات ذلت‌آفرین FATF و CFT و کنوانسیون پالرمو و... تن بدهند؟! گرانی لجام‌گسیخته را تحمل کنند؟! تورم کمر‌شکن را پذیرا باشند؟! فاتحه فناوری هسته‌ای را بخوانند؟! به جای چرخش سانتریفیوژها، چرخ معیشت آنان هم از حرکت بایستد؟! گوشت ۱۰۰ هزارتومانی بخرند (یعنی نتوانند بخرند)؟! و...

۷- آقای رئیس‌جمهور! مگر دشمنان ایران اسلامی جنگ را متوقف کرده‌اند؟! مگر ۷ سال در سوریه با ما نجنگیدند و سرانجام با حقارت مجبور به عقب‌نشینی نشدند؟! مگر با تمام توان در لبنان، عراق، افغانستان، فلسطین و... به جنگ با ما نیامدند و هیچ غلطی نتوانستند بکنند؟! تا آنجا که هنری کیسینجر می‌گفت هرکه سخن از حمله نظامی به ایران بکند باید به تیمارستان معرفی شود. و جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا، ادعای ترامپ را بلوف می‌داند و اذعان می‌کند که آمریکا توانایی حمله نظامی به ایران را ندارد. او فضاسازی‌ رسانه‌ای مبنی بر برنامه‌ریزی آمریکا برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را خیال‌بافی و داستان‌‌سرایی توصیف می‌کند، یعنی همان داستان‌سرایی و خیال‌بافی که رئیس‌جمهور وقت فرانسه برای جنابعالی کرد و متاسفانه شما آن را باور کردید و از اینکه روی کار آمدن دولت شما مانع حمله شده است با افتخار یاد کردید!

۸-  این تلقی نیز در برخی از اذهان شکل گرفته است که جناب روحانی برای دور کردن افکار عمومی از وعده‌های فراوانی که داده‌اند و تقریبا همه آنها بر زمین مانده است، بار دیگر به داستان خیالی سایه جنگ! روی آورده‌اند تا بازهم بفرمایند که اگر برجام فاجعه‌آفرین بود و اگر گشایش اقتصادی به دست نیامد، اگر تورم و گرانی افسار‌گسیخته به ملت تحمیل شد و اگر وادادگی در مقابل دشمنان به جای حفظ عزت ایران و ایرانی که قول آن را داده بودند نشست، اگر تاسیسات هسته‌ای تقریبا از بین رفت، اگر و اگر و اگر... در عوض قرار بود ۵ کشور متفقاً به ایران حمله کنند که روی‌کار آمدن دولت یازدهم مانع از آن شد!! و این بزرگترین دستاورد دولت کنونی است که ملت باید آن را قدر دانسته و بر صدر بنشانند! امید آنکه این تلقی درست نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نباتی
Iran, Islamic Republic of
سلام..... .روحانی کی دست بر خواهد داشت ؟
خدایا خودت کمک کن .
Iran, Islamic Republic of
سوال این است که اگر روحانی یقین یافته بود که آن ها در صدد حمله بوده اند، چرا پس از به قدرت رسیدن توانایی دفاعی هسته ای و موشکی و فضایی ایران را جمع کرد و مانورهای آمادگی نظامی دفاعی ایران را کنسل نمود؟
United States
جواب سوالتان داخل همین مقاله است. برای از بین بردن همه توان نظامی و هسته ای ایران مثلا میخواستند حمله نظامی کنن که....
یعنی مردم اگر بمیرند باز هم باید از رأی آوردن روحانی خوشحال باشند
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
روحانی در گیلان گفته اولاند در حضور من گفت ما5 کشور آماده جنگ با ایران بودیم ولی وقتی روحانی رأی آورد منصرف شدیم. این حرف روحانی که به استناد حرف اولاند آنرا بیان کرده است یعنی اگر برخی از مردم از گرسنگی، به گدایی و خدای نکرده به ... مجبور شوند یا حتی برخی به خاطر کمبودها بمیرند باز هم مردم باید خوشحال باشند که روحانی رأی آورد وگرنه به قول «اولاند» می خواستند با جنگ کنند. یعنی روحانی سایه جنگ را رفع کرد.
United States
...
سعید110
Iran, Islamic Republic of
.....!
Iran, Islamic Republic of
و ایضا نصف کردن بودجه ی دفاعی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پاسخ روشن است...وو!!
Iran, Islamic Republic of
..... ملت بزرگ و شهید پروز ایران حتی آن دولت شما که باب طبع آنها بود را هم از سر گذراند. بی دلیل نیست که در جامعه ایران همه موافقان شما یکی یکی در حال غلاف کردن هستند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دروغهای شاخدار
محمدرضا
United Kingdom
عالی بود عالی .
مخصوصا این جمله :این ۵ کشور کدام کشورها بوده‌اند؟ آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان روی‌هم می‌شوند ۴ کشور آیا چین یا روسیه نیز قرار بود همراه آنان به ایران حمله کنند؟! اگر پاسخ مثبت است، کدامیک از آنها؟ چین یا روسیه؟!
Iran, Islamic Republic of
جناب دیپلمات و متخصص مذاکره قبلا هم از این شاهکارها داشتند

موقعی که ترامپ به برجامشون جفتک زد روحانی برگشت گفت 5+1 حالا شد 5

کسی هم نبود بهش بگه عمو جان اون+1 آلمانه نه آمریکا
Iran, Islamic Republic of
پنجمی نفوذی های داخل کشور هستند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
گرچه خط فکری بابائی را قبول دارم ولی به خاطر کامنت های مسلسل وارش نه آنها را می خوانم نه مثبت می دهم ....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
برای مردم ایران و کشور به خاطر سیاست های نادرست و غلط دولت روحانی درمذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بیش از100 میلیارد دلار خسارت وارد شده است و همچنان نیزادامه دارد.
برجام تاکنون هیچ سود برای مردم و کشور نداشته است.
ظریف به خاظر مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بیش از 100 میلیارد دلار به مردم ایران و کشور خسارت زد.....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
معاون اول ریاست جمهوری اگر قادر است در 5 دقیقه جواب منتقدین دولت را بدهد پس چرا از حضور در مناظره تلویزیونی برای روشن شدن حقایق طفره می‌رود. اگر ایشان به فکر معیشت مردم بود به صورت دستوری دلار 4200 تومانی را حراج نمی‌کرد تا امروز قیمت دلار به 13 هزار تومان برسد و مردم این قدر دچار مشکل بشوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
برخی گروه‌های تروریستی در خاک عراق علیه ایران اقدام می‌کنند.
برخی گروه های تروریستی در خاک عراق علیه ایران اقدام می کنند آن ها گروه های ضد انقلاب هستند که از قبل هم تحرکاتی داشتند کما اینکه در یک سال اخیر اطلاعاتی به ما رسیده که آمریکایی ها و برخی کشورهای منطقه به آن ها کمک کرده و آن ها را تجهیز می کنند تا جایی که آمریکایی ها برای تحقق این امر پایگاهی در نزدیکی مرزهای ایران ایجاد کردند که حرکت مزورانه ای است ضمن اینکه این گروه ها تحرکاتی هم داشتند که با آن ها برخورد شد اما باید به این نکته توجه شود که تداوم اینگونه اقدامات وجه عراق را تخریب نکند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که درموقع مذاکره می گفتند مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی بسیارعالی است حالا لال شدند و خفه خون گرفتند.

کسانی که درموقع خصوص سازی می گفتند خصوص سازی درکشور بسیارعالی است حالا خفه خون گرفتند ولال شدند. خصوص سازی به ضرر مردم و کشور تمام شد مردم و کشور را گرفتار کرد عامل اصلی تمام افزایش قیمت درکشوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جواب ۵ دقیقه جهانگیری چه شد؟خیری نیست چرا؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ایران سابقه حمله به هیچ کشوری ندارد/آمریکا منشأ تروریسم است.
ایران سابقه حمله به هیچ کشوری ندارد/انگلیس منشأ تروریسم است
ایران سابقه حمله به هیچ کشوری ندارد/فرانسه منشأ تروریسم است.
ایران سابقه حمله به هیچ کشوری ندارد/عربستان منشأ تروریسم است.
ایران سابقه حمله به هیچ کشوری ندارد/امارات منشأ تروریسم است.
ایران سابقه حمله به هیچ کشوری ندارد/اسرائیل منشأ تروریسم است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مذاکره با آمریکا و کشور های اروپایی دولت روحانی مقصر است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آیا سازمان های بین المللی خیانتکار واقعا ازسال 2001 تاکنون درک نمی کنند، نمی فهمند و نمی دانند آمریکایی ها جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگر به اسم مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان، داعش و گروه های تروریستی بدترین جنایات و حشیانه، وحشی گری وغیرانسانی را انجام می دهند و همچنان نیزادامه دارد.
هیچ کشوری درسایه آمریکا جنایتکارشماره یک به عدالت و رفاه نرسیده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
99 درصد آمریکا همراه با چند کشور دیگرعامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسراسرجهان است.
99 درصد آمریکا همراه با چند کشور دیگرعامل اصلی جنگ درسراسرجهان است.
99 درصد آمریکا همراه با چند کشور دیگر عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم، القاعده، طابان، گروهک تروریستی منافقین، گروهک تکفیری جیش الظلم، داعش، مخالفان سوری، جبهه النصره و گروه های تروریستی درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان است.
آمریکا ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی حامی تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی است.
Iran, Islamic Republic of
احسن سردار قلم
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مرکزآمار ایران با چه حساب و کتاب نرخ تورم 9/7 درصد اعلام کرده است واین درحالی است که افزایش قیمت کالا و... داخل کشور از25 درصد والی 500 درصد رسیده است.
نرخ تورم واقعی بالای 50 درصد است ونه 9/7 درصد
چگونه ۷۶۰هزار شغل ایجاد شده است؟
Iran, Islamic Republic of
چگونه ۷۶۰هزار شغل ایجاد شده است؟

در شرایطی که به دلیل مشکلات ارزی و اقتصادی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور متأسفانه تعطیل شده است، چگونه اعلام میشود که فقط در ۳ ماهه بهار امسال ۷۶۰هزار شغل در کشور ایجاد شده است؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آیا دولت روحانی فقط تماشاچی است؟
آیا دولت روحانی باید دست روی دست بگذارد وفقط تماشاچی این اوضاع باشد.

پراید به مرز 50 میلیون تومان رسید، سازمان حمایت مصرفکنندگان کجاست؟

پراید به مرز 50 میلیون تومان رسید، دستگاه نظارتی کجاست؟

پراید به مرز 50 میلیون تومان رسید، رئیس جمهورکجاست؟

پراید به مرز 50 میلیون تومان رسید، رئیس مجلس کجاست؟

پراید به مرز 50 میلیون تومان رسید، رئیس قوه قضائیه کجاست؟

پراید به مرز 50 میلیون تومان رسید، رئیس سازمان بازرسی کل کشورکجاست؟
Iran, Islamic Republic of
زمان احمدی نژاد هم میگفتن قراره جنگ بشه. همسرم که نیظامی نیرو دریاییه میگفت چطور میخواد جنگ بشه و ما بیخبریم! اگه بخواد خبری بشه اول ما خبر دار میشیم. یا اینکه زمان روحانی فیلم منفجر شدن ناو جنگی ایران تو اینترنت گذاشته بودن.مردم هم ساده
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مشخص شد که هدف از امضای برجام، گشایش اقتصادی برای ایران نبوده است بلکه این اقدام بی‌حاصل و بلکه خسارت‌زا برگرفته از توهمات عده‌ای درباره مقوله‌ای به نام «سایه جنگ» بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی دولت قبل را که در تحریم شورای امنیت بود تورمش را 43 درصد اعلام می‌کند. لابد دولت بعد هم تورم دولت ایشان را 169 درصد اعلام می‌کند! آیا واقعا ایشان متوجه‌اند که یک بازنشسته با 400 هزار تا یک میلیون یا 2 میلیون تومان حقوق در این تورم و گرانی افسارگسیخته چگونه زندگی می‌کند؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت اگر در حل مشکلات اقتصادی کشور عاجز است حداقل حقوق ما بازنشسته‌ها را زودتر پرداخت بکند. در این یک کار که نباید ناتوان باشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
یکشنبه 19 اسفند 1397- 3 رجب 1440ـ 10 مارس 2019ـ شماره 27241

عمران خان: به تروريست ها اجازه استفاده از خاک پاکستان عليه ديگران را نمي دهيم

«عمران خان» نخست وزير پاکستان اعلام کرد، با توجه به تعهدي که نسبت به ديگر کشورهاي جهان داريم عليه گروه‌هاي تروريستي عمليات انجام مي‌دهيم و اجازه نخواهيم داد هيچ کشوري از داخل پاکستان تهديد شود.

وي با بيان اين که به هيچ گروه شبه نظامي و مسلحي اجازه فعاليت در خاک پاکستان داده نخواهد شد، تصريح کرد: حزب تحريک انصاف براي عمل به اين هدف کاملا جدي است و با هرگونه تحرک گروه‌هاي افراط‌ گرا مخالفت خواهد کرد.در خبر ديگري، «شاه ‌محمود قريشي» وزير امور خارجه پاکستان گفت: دولت هند مجبور است تا برگزاري انتخابات سراسري در اين کشور، تنش با اسلام‌آباد را ادامه دهد و حتي تحت فشارهاي بين المللي و داخلي دست از ادامه تنش با پاکستان برنمي‌دارد.

«چودري فؤاد حسين» وزير اطلاع‌رساني پاکستان نيز، عادي سازي روابط با هند را از اهداف مهم کشورش دانست و گفت: اسلام آباد تمايل دارد اختلافات خود با هند از جمله درباره جامو و کشمير را از طريق گفتگو حل کند. در چنين شرايطي، سفيران هند و پاکستان که پس از افزايش تنش بين دو کشور براي مشورت به دهلي نو و اسلام آباد فراخوانده شده بودند، پس از کاهش تنش به محل ماموريت خود بازگشتند.از سويي، ارتش هند يک فروند پهپاد پاکستان را در امتداد مرز بين المللي ميان دو کشور در ايالت راجستان ساقط کرد.
Netherlands
خودشیفتگی بیماری درمان ناپذیریست
مخصوصا این اصلاحطلبان بی هنر بیسواد عجب در این بیماری غرقند
سرور
Iran, Islamic Republic of
روحانی اگر قیمت توان این را داشت که گوشت را از ۱۲۰ تومان به ۳۰ تومان برگرداند من همه حرفهای وی را باور می کنم.
Iran, Islamic Republic of
رفیق، مثل اینکه تو خیلی از جنگ خوشت میاد، نکنه دوباره مخوای ایران نابود بشه
111
Russian Federation
میشه بگی بار اول ایران چه موقع و در زمان چه کسی نابود شد که الان دوباره این اتفاق میخاد بیافته ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه از آدمهایی که از سیاست هیچ نمی دانند بپرسی میدونن کشور پنجم اسرائیل بوده است.
111
Russian Federation
اسرائیل که کشور نیست !!!!!!!!!!!
ناشناس
Japan
بنده در آغاز پیروزی روحانی به همه ی دوستان اعلان کردم که کمر ایرانی ها خواهند شکست و بیاد داشته باشید که روحانی روزی مانع بزرگ در پیشر علمی خواهند شد و کشور بدست لبرالها افتاده , سرمایه و دارایی ایران اسلامی به یغما خواهند رفت. و امروز بعد از شش سال گفته های من عملی شد , خدا از دوسال دیگری که باقی مانده است همه را از دست این فرسوده های منحرف نجات بخشد
محمد
Iran, Islamic Republic of
برای اولین بار با اقای شریعتمداری موافقم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز دیر حاج حسین رو شناختی. او فردی بسیار زیرک و دقیق است و منافع ملی را می بیند
Iran, Islamic Republic of
برای اولین بار کار درستی انجام دادی
محمدرضا
از خدا می خواهیم به این دولت تدبیر و امید یه کم تدبیر عنایت فرماید.ملتی که چهل سال است با آمریکا و ایادی آنها مبارزه می کند چه باک دارد از چن کشور که بدروغ بگویند حمله میکنیم...
ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیل زیبایی بود
دست مریزاد اقای شریعتمداری ...
ماجدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
فرانسه ورفقاش اگه جرات حمله به ایران روداشتن بایدببن سالهای ۸۴تا۹۱حمله می کردن...!!!
متاسفانه بجای اینکه توی دهان این فرانسوی گستاخ زده شود،یاوه گویی های اوباافتخارتکرارمی شود....!!!!
Iran, Islamic Republic of
کاسبان جنگ اب وصابون بیارم!!!
Iran, Islamic Republic of
حاج حسین با بصیرت ممنونیم از مقاله جالبت امیدماریم علمای با بصیرت هم به میدان بیایند وجلوی بلوف ها را بگیرند
Iran, Islamic Republic of
ویل دورانت گفته "هیچ تمدنی از بیرون مغلوب نخواهد شد مگر آنکه ابتدا از درون نابود شده باشد"...
علی
آقای روحانی اونی که داره با ملت میجنگه و خون ملت رو توی شیشه کرده شما و دولت شماست نه 5 کشور ترسو و بزدل، با ملت عاقلانه، محترمانه و مهربانانه رفتار کن، بالاخره سایه جنگ و تهدید و فشار دولت شما از سر ملت برداشته خواهدشددیری نخواهد کشید که نتیجه همه ی ظلمها و ستم هایی که برمردم نموده اید از سلول سلول وجودتان درخواهدزد. ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
معناش اینه که این خودش با بی تدبیریها وبی کفایتی ها کشور را از بین می بره
Iran, Islamic Republic of
...
انصاری
Iran, Islamic Republic of
...
Sweden
...