کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چوپان ایلامی نامزد چهره برتر مردمی سال ۹۷

18 اسفند 1397 ساعت 16:48

در پی گزارش خبرنگار فارس و معرفی «نورالدین توسلی» چوپان ایلامی، خبر آن به سرعت به تیتر اول خبرها در استان تبدیل شد و به فاصله زمانی کوتاهی یکی از برنامه‌های رسانه ملی به‌عنوان یکی از 10 چهره برتر مردمی از او نام برد.


به گزارش جهان نیوز، استان ایلام استانی کوهستانی با درختان سر به فلک کشیده‌ بلوط و طبیعتی زیبا است که مردمان‌ آن همواره حافظ این گنج سبز و امانت‌دارانی به حق برای نسل‌های بعد و همیشه پاسبانانی لایق و شایسته برای عروس زاگرس بوده‌اند.

پس‌از مهدی نظری، فعال زیست محیطی که به آقای درختی ایران نیز معروف است و اخیرا در روز درختکاری صد هزارمین اصله نهال خود را کاشت، این بار یک ایلامی طبیعت‌دوست دیگر پا در جای پای مرد درختی گذاشته است.

بعد از اینکه خبرگزاری فارس به معرفی «نورالدین توسلی» مرد 53 ساله اهل و ساکن روستای «قاضی‌خان سفلی» که در کنار شغل چوپانی تعداد صد تا دویست دانه و اصله نهال کاشته پرداخت، خبر آن به سرعت به تیتر اول خبرها تبدیل شد و به فاصله زمانی کوتاهی یکی از برنامه‌های رسانه ملی به‌عنوان ده چهره برتر مردمی از او نام برد.

حالا، چوپان طبیعت‌دوست برای به دست آوردن چهره مردمی سال باید در مصاف با ۹ چهره مردمی دیگر قرار گیرد تا در نهایت با رای مردم به ‌عنوان چهره مردمی سال مبدل شود و بار دیگر نام ایلام و مردمان طبیعت‌دوست ایلامی را بر سر زبان‌ها جاری سازد.


کد مطلب: 676915

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/676915/چوپان-ایلامی-نامزد-چهره-برتر-مردمی-سال-۹۷

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com