پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
وزیر مهاجرت لبنان:

«نصرالله» انگشت روی زخم گذاشت

شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 676890
وزیر مهاجرت لبنان ضمن تقدیر از سخنان دبیر کل حزب الله لبنان در سخنان روز گذشته اش مبنی بر ضرورت مبارزه با فساد در لبنان، خطر مفسدان را همانند داعش توصیف کرد.
«نصرالله» انگشت روی زخم گذاشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، غسان عطا الله وزیر مهاجرت لبنان تاکید کرد: نبردهایی که ما به خاطر آزادسازی انجام دادیم با هدف حفظ کشور بود. وجود دشمن در سرزمین ما هدفش نابودی بود و وجود فساد در مؤسسات و نهادها نیز همان نقش دشمن را دارد.

وی افزود: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در سخنان روز گذشته خود درباره فساد دقیقاً به مشکل اشاره کرد و انگشت بر روی زخم گذاشت. ما در مبارزه با فساد نمی‌توانیم تأخیر کنیم زیرا شبیه جنگ آزادسازی است و باید هرچه سریع‌تر انجام شود به ویژه که ملت لبنان ناامید شده اند.

عطاالله گفت: حزب الله و جریان ملی آزاد لبنان مجدداً ثابت کردند که در یک جبهه هستند. ادامه شیوه حکومت قبلی ممکن نیست. مفسدان در لبنان شبیه داعش هستند و مردم از آنها می‌ترسند.

شایان ذکر است که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان روز گذشته در سخنانی اعلام کرده بود: مبارزه با فساد یک تکلیف و جهاد محسوب می‌شود و بدون شک ارزش آن کمتر از ارزش مبارزه با اشغالگران نیست. ما لبنانی‌ها در زمره افرادی هستیم که جگرگوشه‌های خود را برای حفظ میهن‌مان فدا کردیم و اکنون نیز در راستای همین هدف باید به مبارزه با فساد برویم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *