کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلودارزاده، عضو فراکسیون امید:

کارگران مجبور به فروش وسایل خانه شدند/ جنجال ویلای دختر نعمت زاده انتقام گیری بود/ برخی از نمایندگان تا مرز سکته پیش رفته‌اند/ خودم تازه از بیمارستان مرخص شدم/ بازندگان انتخابات در مسیر روحانی سنگ می‌اندازند

18 اسفند 1397 ساعت 13:45

در روزهای اخیر جنجال زیادی بر سر ویلای دختر آقای نعمت زاده در فضای رسانه و مجازی کشور رخ داده که جای تاسف زیادی دارد. من معتقدم اتفاقی که برای فرزند ایشان رخ داده تنها برای انتقام‌گیری سیاسی و رد گم‌کنی بوده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: سهیلا جلودارزاده، عضو فراکسیون امید و رئیس اتحادیه زنان کارگر در گفتگو با روزنامه آرمان گفته است: «وضعیت زندگی بسیاری از کارگران به شکلی شده که مجبور به فروش وسائل خانه و حتی کلیه خود شده‌اند... یکی از دوستان نماینده تعریف می‌کرد که یکی از کارگران شریف و زحمت‌کش به‌دلیل معوق ماندن حقوق خود برای تهیه شیر خشک فرزندش مجبور به دزدی از یک سوپرمارکت شده است». هرچند این نماینده اصلاح طلب اذعان دارد که به تازگی از بیمارستان مرخص شده و بسیاری از همکارانش در مجلس هم تا مرز سکته پیش رفته اند، اما هنوز در معرفی بانی این مشکلات معیشتی اسیر بازی های سیاسی است و اصرار دارد در این گرفتاری بماند. خانم جلودارزاده حاضر نیست این واقعیت را به مردم بگوید که عامل این حجم مشکلات اقتصادی چهارسال ناکارآمدی دولت یازدهم است که جدای از بکارگیری جمعی از مدیران کهنسال، اقتصاد کشور را به برجام پوچ شرطی کرد و در بزنگاه انتخابات دولت دوزادهم این خانم اصلاح طلب همراه با دوستانشان به حنجره های خود برای تمدید دولت ناکارآمد حسن روحانی آسیب زدند. همچنان که این فعال اصلاح طلب حاضر نیست به کارگرانی که سنگ آنها را بر سینه میزند بگوید که عامل بخش مهمی از مشکلات همین مجلس دهم و بازی های سیاسی فراکسیون امید است که به وظایف نمایندگی شان عمل نمی کنند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*مسئولان به حاشیه شهرهای بزرگ مانند تهران سفر کنند و از نزدیک وضعیت زندگی کارگران را مشاهده کنند. وضعیت زندگی بسیاری از کارگران به شکلی شده که مجبور به فروش وسائل خانه و حتی کلیه خود شده‌اند.

*یکی از دوستان نماینده تعریف می‌کرد که یکی از کارگران شریف و زحمت‌کش به‌دلیل معوق ماندن حقوق خود برای تهیه شیر خشک فرزندش مجبور به دزدی از یک سوپرمارکت شده است.

*در مرحله نخست ما باید این مساله را بپذیریم که تصمیم‌های سیاسی باعث شده وضعیت اقتصادی جامعه در چنین شرایطی قرار بگیرد. به همین دلیل نیز کسانی که با تصمیم‌های سیاسی خود باعث چنین وضعیتی شده‌اند باید مشخص کنند که منابع مالی افزایش حقوق کارگران از چه راهی تامین خواهد شد.

*وضعیت فروش نفت ایران در سال آینده کاهش پیدا خواهد کرد و این مساله در بودجه‌ای که دولت به مجلس تحویل داده نیز مشخص است. 

در شرایط کنونی عده‌ای تنها به منافع خود فکر می‌کنند و از شرایط تحریم‌ها سوء استفاده می‌کنند. امروز مشخص نیست که میلیاردها پول چگونه و از چه راه‌هایی مصرف می‌شود. در برخی مواقع نیز این پول‌ها ناپدید می‌شود.

*آقای نعمت‌زاده خدمات زیادی برای کشور انجام داده و همواره یکی از افراد تاثیرگذار در صنعت کشور بوده به شکلی که برخی وی را پدر صنعت ایران معرفی می‌کنند. با این وجود در روزهای اخیر جنجال زیادی بر سر ویلای دختر ایشان در فضای رسانه و مجازی کشور رخ داده که جای تاسف زیادی دارد. من معتقدم اتفاقی که برای فرزند آقای نعمت‌زاده رخ داده است تنها برای انتقام‌گیری سیاسی و رد گم‌کنی بوده است.

بیشتر بخوانید:
خدای یکتا را پرستش کنید و نماز اول وقت بخوانید
از هشت سال احمدی نژاد چیزی جز مخروبه تحویل ندادند


*وضعیت برای نمایندگان به اندازه‌ای سخت و دشوار شده که برخی از آنها تا مرز سکته نیز پیش رفته‌اند. خود بنده یکی از این افراد بوده‌ام که به‌تازگی از بیمارستان مرخص شده‌ام.

*وضعیت امروز جامعه نتیجه اعمال و رفتار دیروز مسئولان است. دولت آقای روحانی از ابتدا قصد داشت به بسیاری از نابسامانی‌های کشور رسیدگی کند و رویکرد مصلحانه‌ای در پیش گرفته بود. با این وجود عده‌ای تلاش می‌کنند دستاوردهای دولت را خراب کنند و در مسیر حرکت دولت تا آنجا که امکان دارد کارشکنی می‌کنند. همه این اتفاقات نیز برای کسب قدرت است.

*در همه کشورهای جهان جریان‌های شکست خورده انتخاباتی در طول چهار سال یا هشت سال تلاش می‌کنند کمبودها و نقصان‌های خود را پوشش بدهند و در این مدت اعتماد از دست رفته مردم را دوباره به سمت خود جلب کنند. این کار را نیز از راه‌های مدنی و با برنامه‌ریزی و ارائه راه‌حل برای مشکلات مردم انجام می‌دهند. با این وجود در کشور ما کسانی که در انتخابات شکست خورده‌اند از همان روز نخست به جای اینکه ضعف‌های خود را در مقابل مردم جبران کنند و تلاش کنند اعتماد مردم را دوباره به دست بیاورند در مسیر حرکت پیروز انتخابات کارشکنی و سنگ اندازی می‌کنند. این وضعیت برای دولت آقای روحانی نیز وجود داشته است.


کد مطلب: 676819

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/676819/کارگران-مجبور-فروش-وسایل-خانه-شدند-جنجال-ویلای-دختر-نعمت-زاده-انتقام-گیری-برخی-نمایندگان-مرز-سکته-پیش-رفته-اند-خودم-تازه-بیمارستان-مرخص-شدم-بازندگان-انتخابات-مسیر-روحانی-سنگ-می-اندازند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com