جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نباید گذاشت عده‌ای با تزویر رأی مردم را بگیرند

چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 676473
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه کمیته خاص انتخابات در جبهه پایداری تشکیل شده، گفت: انتخابات را در چند سطح دنبال می‌کنیم.
نباید گذاشت عده‌ای با تزویر رأی مردم را بگیرند
به گزارش جهان نيوز، محمّد سلیمانی، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی، عصر امروز(چهارشنبه ۱۵ اسفند) در گردهمایی فعّالان جبهه پایداری تهران با بیان اینکه کمیته خاص انتخابات در جبهه پایداری تشکیل شده، گفت: انتخابات را در چند سطح دنبال می‌کنیم. یک سطح، مختص به شهر تهران است؛ چون ۳۰ نماینده دارد و شرایط رقابت شدیدی وجود دارد.

وی افزود: چند کلان‌شهر هم وجود دارد که در سطح دیگری پیگیری می‌شود و تدبیر خاصی باید برای آن‌ها اتخاذ کرد. شهرستان‌ها هم با توجه به شرایط اقلیمی، قومی، فرهنگی و اجتماعی خود را دارند که متناسب با آن باید برنامه‌ریزی کرد.

سلیمانی با بیان اینکه قرار شده برای انتخابات ۹۸ چند گام انتخاباتی برداریم، گفت: در هر گام اقداماتی را در سطح کشور مشخص می‌کنیم و در جهت پرشور شدن انتخابات تلاش می‌کنیم با هدف اینکه مجلس به دست صالحین بیفتد.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم مجلس انقلابی و ولایی نه در زبان بلکه در عمل تشکیل شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه برنامه‌های کمیته انتخابات مکتوب می‌شود و به شورای مرکزی داده می‌شود، گفت: پس از تایید برنامه، به عنوان منشور جبهه پایداری برای انتخابات اعلام می‌شود. شما هم باید کمک کنید و نظرات خود را برسانید چون در کف جامعه هستید و بهتر در جریان مسائل هستید.

سلیمانی درباره مجلس فعلی گفت: اخیراً یکی از دوستان را دیدم و وقتی درباره مجلس از او پرسیدم، گفت بدترین مجلس پس از انقلاب، مجلس فعلی است.

وزیر اسبق ارتباطات با بیان اینکه مجلس اگر درست عمل کند، کشور در مسیر صحیح قرار  می‌گیرد، گفت: نباید بگذاریم عده‌ای با تزویر و پول و شو، رای مردم را بگیرند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *