پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲
سخنگوی نجباء:

تحریم امریکا جنگ روانی است

چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب: 676444
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء به تحریم آمریکا علیه این جنبش واکنش نشان داد و گفت: ما منافع مالی نداریم که با این تحریم ها آسیب ببینیم.
تحریم امریکا جنگ روانی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، سید هاشم الموسوی، سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباءبا تأکید بر اینکه تصمیم دولت امریکا مبنی بر تروریستی اعلام کردن مقاومت اسلامی نُجَباء، صرفاً اقدامی در راستای جنگ روانی است، اظهار داشت: ما هیچ منافع اقتصادی و مالی نداریم تا امریکا بخواهد آن را تحریم کند، بلکه دارایی ما جان‌فشانی‌های گسترده‌ای است که هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را مصادره کند.

«سید هاشم الموسوی» استانداردهای دوگانه امریکایی را به باد انتقاد گرفت و گفت: قانونی که از قاتلان مردم و کسانی که با ارّه به کشتار در کنسولگری‌ها می‌پردازند حمایت می‌کند، هیچ ارزشی ندارد و زیر پای مجاهدان لگدمال می‌شود.

وی تصریح کرد: موضع جنبش نُجَباء نسبت به امریکا و محور آن، موضعی ثابت و تغییرناپذیر است.

عضو ارشد سازمان بسیج مردمی عراق همچنین با تأکید بر عقب‌نشینی نکردن در مقابل فشارهای ظالمانه، خاطرنشان کرد: اندیشه تروریستی امریکا در سیطره بر دارایی ملت‌ها و نفوذ در دولت‌ها و آینده سیاسی کشورها نمود دارد.

الموسوی افزود: امریکا مشروعیت متهم کردن ما به تروریسم را ندارد و تصور اینکه بتواند اراده خود را بر ملت‌ها تحمیل کند، خیالی خام بیش نیست.

وی در پایان به تحریم «شیخ اکرم الکعبی» اشاره کرد و گفت: متهم نمودن دبیرکل نُجَباء به حمایت از تروریسم، اقدامی شکست‌خورده است که نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی در اراده ما برای مبارزه با تروریسم و دفاع از تمامیت ارضی کشورمان ایجاد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حضورنظامی آمریکا درسوریه غیرقانونی است.
نیروهای آمریکایی بدون مجوزسازمان ملل درسوریه حضوردارند.
نیروهای آمریکایی به جان جان ومال مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه حمله می کند.
بدون اجازه دمشق حضور نیروهای آمریکایی درسوریه نقض قوانین المللی است.
تنها عامل رسیدن داعش به سوریه، عراق و منطقه، حمایت های آمریکا است.
ائتلاف آمریکا با بمباران و نسل کشی درسوریه بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد و همچنان نیزادامه دارد.