کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهیج ترین تفریحات را در این شهر ها تجربه کنید

14 اسفند 1397 ساعت 17:21



دبی
از دبی بعنوان یکی از شهرهای مدرن و لوکس یاد می شود همچنین می توان گفت این شهر از نظر تفریحی نیز بسیار مجهز است اما جدا از لوکس ترین و گران ترین تفریحاتی که دارد که تنها مرفهان می توانند تجربه کنند، تفریحات دیگری نیست در دبی موجود است که در تور دبی حتما باید آن ها را تجربه کرد.
 
تفریحاتی مانند چتربازی، بالن سواری، سافاری، پارک های آبی و پیست اسکی که جزء بهترین و مهیج ترین تفریحات دبی به حساب می آیند گردشگرانی که قصد سفر هیجان انگیزی را تجربه کنند می توانند به راحتی به تفریحاتی از این قبیل بپردازند.


آنتالیا
 
یکی دیگر از شهرهایی که می توانید به راحتی مهیج ترین تفریحات را در آن تجربه کنید شهر رویایی و زیبای آنتالیا است، آنتالیا که یکی از شناخته ترین شهرها به حساب می آید که با جمع آوری برترین تفریحات توانسته خود را در لیست پرطرفدار ترین شهرهای تفریحاتی قرار دهد.
 در سفر با تور آنتالیا می توانید نه تنها از سواحل و تفریحات آن لذت ببرید بلکه بسیاری از جاذبه ها و بناهای باستانی که وجود دارد بازدید به عمل آورید و با یک تیر چند نشان بزنید. نکته قابل توجهی که وجود دارد هزینه های تفریحات است که نسبت به دبی ارزان تر می باشند.
 

کیش
 
شاید برایتان مقدور نباشید که برای تجربه این تفریحات مهیج به خارج از کشور سفر کنید در این صورت اصلا نگران نباشید زیرا کلیه این تفریحات مهیج را می توانید در سفرتان با تور کیش تجربه کنید.
 جزیره زیبای کیش که سالانه میزبان بسیاری از مسافران عزیز می باشد با فراهم سازی تفریحات آبی مانند جت اسکی، غواصی، فلایبرد و.... و همچنین تفریحاتی نظیر چتربازی، سافاری و تفریحات دیگری از این قبیل توانسته نیاز بسیاری از گردشگران را برآورده کند. پس اگر علاقمند پرداختن به اینگونه از تفریحات هستید می توانید با کمترین هزینه آنها را در کیش نیز تجربه کنید
 
 


کد مطلب: 676253

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/676253/مهیج-ترین-تفریحات-این-شهر-تجربه-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com