چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۴
۱۸۴

جهانگیری: همه انتقادات علیه دولت را در ۵ دقیقه جواب می‌دهم/ جناب معاون اول «زنو نابین»!

سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 676247
همه حرف های که علیه دولت زده می شود را میتوان ظرف 5 دقیقه جواب داد.
جهانگیری: همه انتقادات علیه دولت را در ۵ دقیقه جواب می‌دهم/ جناب معاون اول «زنو نابین»!
گروه سیاسی جهان نيوز: اسحاق جهانگیری طی توییتی نوشت: «همه حرف های که علیه دولت زده می شود را میتوان ظرف 5 دقیقه جواب داد. وقتی زمان آن برسد حتما جواب خواهیم داد. اما الان شرایط کشور به گونه ای است که هیچ موضوعی و هیچ دغدغه ای مهمتر از اداره کشور و رفع مشکلات زندگی مردم نیست. به همین دلیل ما به خاطر مردم و کشورمان باید برخی از ادعاها را تحمل کنیم»

اما ظاهراً تصویر سوپرمنی که روزنامه حزب سازندگی در ماجرای ورود «اسحاق جهانگیری» به بازار آشفته دلار از او منتشر کرد، اثر بطئی، اما عمیق خود را گذاشته است، به طوری که ماه‌ها پس از آن سوپرمن‌سازی، جهانگیری که روز‌های متمادی را در سکوت خبری گذرانده بود، با یک توئیت وارد کارزار رسانه شد و مخالفان فرضی خود را تهدید کرد که پنج دقیقه‌ای همه انتقاد‌های آنان را جواب می‌دهد. البته یکی از ده‌ها میراثی که دولت مستقر از دولت قبلی برده است، یعنی ارثیه «بگم‌بگم» در اینجا هم به کار جهانگیری آمد و او تأکید کرد که «وقتی زمان آن برسد، حتماً جواب خواهم داد.»

به گزارش جوان، ادعای معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه قدرت پاسخگویی به منتقدان را دارد، اما نمی‌خواهد جواب بدهد، میراثی از «زنو نابین» رئیس دولت نیز به حساب می‌آید! می‌داند و جواب نمی‌دهد!

طنز ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا رئیس‌جمهور و معاون اول او و مشاوران و معاونان همواره تند‌ترین اعتراض‌ها و پاسخ‌ها را به منتقدان خود داده‌اند، اما همین وضعیت «پاسخ دادن مداوم» را سکوت خود تلقی می‌کنند و وعده و تهدید پاسخگویی در زمان موعود می‌دهند.

رؤسای دولت‌های یازدهم و دوازدهم – خالقان برجام سوخته و اقتصاد آویخته – نه در پنج دقیقه که در ۵‌میلیون دقیقه هم قادر نخواهند بود حتی به یکی از این انتقاد‌ها که برجام یا اقتصاد باشد، جواب بدهند و اصولاً مردم پاسخ خود را در حوزه‌های اقتصاد و تعامل با امریکا و اروپا و «آنچنان رونق اقتصادی که ایجاد می‌کنند» و «اعتباری که به پاسپورت ایرانی می‌دهند» و «لغو بالمرّه تحریم‌ها» قبلاً گرفته‌اند و زحمت آقای معاون اول را کم کرده‌اند.

تأسف واقعی آنجاست که هیچ سیاستمداری در جهان، منتقدان خود را با «بروید به جهنم»، «به درک که می‌لرزید»، «بی‌شناسنامه‌ها» و حالا با «پنج دقیقه‌ای جواب‌تان را می‌دهیم» خطاب قرار نمی‌دهد و احترام به منتقدان، حداقل فهم سیاسی یک سیاستمدار است، اما وقتی سیاستمدار به ظاهر سوپرمن در واقع توهم دن‌کیشوتی داشته باشد، خود را بی‌نقص و عیب و جواب منتقدان را ساده و سهل می‌پندارد.

دیروز همزمان با توئیت مشعشع جهانگیری، هجمه بی‌سابقه‌ای علیه او در فضای مجازی شکل گرفت. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به کنایه نوشتند که جهانگیری به خوبی از عهده پاسخ پنج دقیقه‌ای به منتقدان بر‌می‌آید، زیرا او پیش از این در زمانی کمتر از این، عملیاتی محیرالعقول انجام داد و با اعلام «دلار فقط ۴۲۰۰ تومان و هرچه غیر از آن قاچاق است» موجبات ایجاد رانت ۱۸ میلیارد دلاری را برای سودجویان فراهم کرد و کسی که در یک دقیقه بتواند ۱۸ میلیارد دلار رانت ایجاد کند، چطور نتواند در پنج دقیقه جواب منتقدان را بدهد؟!

برای مردمی که چند ماه است حتی در یک فقره گوشت ۱۲۰ هزار تومانی پاسخی قانع‌کننده از دولت نشنیده‌اند و نمی‌توانند هضم کنند که چرا وقتی هفت برابر قاچاق ادعایی گوسفند، گوشت وارد کشور شده است، رئیس دولت، علت گرانی گوشت را ارزانی آن در داخل و قاچاق عنوان می‌کند، پذیرفتنی نیست که معاون رئیس‌جمهور سینه سپر کند و بگوید «می‌توانم جواب منتقدان را در پنج دقیقه بدهم، اما نمی‌دهم»!
شما از اقتصاد آویخته به بسته خیالی اروپا نگویید، از برجام هم نگویید، اما دست کم دو کلمه جواب ملت را بدهید که چرا قیمت گوشت سه برابر می‌شود، در حالی که نه قاچاق به آن اندازه است و نه عوامل دیگر، تغییری کرده است.

از سوی دیگر صبح نو نیز نوشته است: باید این سؤال مصرح را مطرح کرد که اسحاق جهانگیری در طول بیش از پنج سال حضور در جایگاه معاون اولی رییس‌جمهوری، آیا برای برگزاری یک نشست خبری نصف و نیمه با اصحاب رسانه، قدمی ولو کوچک برداشته است؟

سؤال دیگر این است که اسحاق جهانگیری به عنوان عضو مؤثر هیأت دولت، چند مرتبه برای حضور در صداوسیما جهت گفت‌وگوی مستقیم با مردم ایران، اقدام کرده است. از سوی دیگر جهانگیری به جای آنکه خود به شخصه بخواهد مسوولیت پاسخگویی به منتقدان را به دوش بگیرد بهتر است برای خالی‌ماندن جایگاه سخنگویی دولت که ماه‌های متمادی تداوم داشته، چاره‌ای عاجل بیدیشد.

جهانگیری سال گذشته در مراسم بزرگداشت سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با انتقاد از عملکرد صداوسیما در مقاطع مختلف از جمله پوشش اخبار اظهار داشت: «این ایام من به‌عنوان یکی از مسوولان کشور، با وجود اینکه بسیاری از دوستان توصیه می‌کردند صحبت نکنم، به صداوسیما اعلام کردم که می‌خواهم با مردم حرف بزنم؛ اما این رسانه بهانه‌های مختلفی از جمله مسائل فنی را مطرح کرد و این زمان به من اختصاص داده نشد.» 

پس از این، آقای علیرضا برازش، مدیر شبکه «یک» سیما در جواب جهانگیری گفت: «شنبه شب برنامه نگاه یک به درخواست جناب آقای جهانگیری به وی اختصاص پیدا کرد اما در آخرین ساعات معاون اول رییس جمهوری دربرنامه حضور پیدا نکرد و ما مجبور شدیم نگاه یک این هفته را از جدول پخش حذف کنیم. چگونگی درخواست دفتر معاون اول رییس‌جمهور ی و مذاکراتی که دراین زمینه صورت گرفته، مشخص و شفاف است و درصورت نیاز بیان خواهد شد.»

در ایامی که جدل میان جهانگیری و رسانه ملی بالا گرفته بود، آقای امیرابراهیم رسولی، یکی از فعالان عرصه رسانه، در کانال تلگرامی خود به پشت پرده حضور نیافتن آقای معاون اول در گفت‌وگوهای صداوسیما پرداخت و نوشت: «جهانگیری بجد از صداوسیما خواسته بود برای گفت‌وگوی او همه امکانات یک استودیو را به دفترش ببرند، یعنی یک واحد سیار چهار دوربینه و یک اس‌ان‌جی با حدود 60نفر عوامل و کلی هزینه؛ اما صداو‌سیما تأکید کرد که طبق پروتکل این کار فقط برای سران قوا انجام می‌شود و آقای معاون اول باید در استودیوی سازمان حضور یابد.»

به نظر می‌رسد، چهره‌های دولتی هم بایستی به جای طرح اظهاراتی مانند مطلب اخیر جهانگیری، خود را برای خدمت بیشتر به مردم خرج کنند. یقیناً عنوان چنین مطالبی در عرصه عمومی، نه‌تنها به ارتقای منزلت دولت در اذهان عمومی منجر نمی‌شود، بلکه با دامن زدن به تشویشات موجود، ورطه را برای کارآمدی بیشتر دولت تنگ خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقیهی
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری شما در خصوص از بین بردن 18 میلیارد دلار 4200 تومانی خزانه توضیح بده ، مابقی پیشکش.
Iran, Islamic Republic of
...
88
Iran, Islamic Republic of
ای کاش به جای اون جشن تولد کذایی که گرفتید، 5 دقیقه اش رو میذاشتید و جواب میدادید!!! البته برای دفاع از کارنامه خالی 5 دقیقه هم زیاده!!!!!!!!1
Iran, Islamic Republic of
داداش متهمتو بفرستی دادگاه خودش بزرگترین جوابه
Iran, Islamic Republic of
جناب جهانگیری ای فرمانده اقتصاد مقاومتی پیشنهاد می کنم در جواب منتقدین خیلی ساده بفرمایید زنونابین به پنج دقیقه نمیکشد که همه را جواب میدهی و افراد منتقد آردشان را کیسه میکنند.
Romania
...
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
ایشون !!! اگر میتونن تو 5 دقیقه جواب کارهای اخوی!!! رو مرحمت بفرمایند!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری قبلا شما در کمتر از یک دقیقه جواب همه منتقدان را یکجا میدادی و میگفتید همه تقصیرها از احمدی نژاد است حالا چرا به پنج دقیقه رساندی بگو تقصیر دلواپسان است تقصیر سپاه است که پالایشگاه ستاره خلیج فارس درست کرده.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان درسراسرکشور 10 درصد افزایش داده است.
افزایش قیمت کالاها و اجناس و... درسال 1397 بالای 10 درصد غیرقانونی است و دولت روحانی مقصر اصلی است.
درسال1397 درسراسرکشور قیمت کالاها، اجناس، تولید داخلی از20 درصد الی 300 درصد افزایش یافته است.
حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت اجازه نمی دهد سازمان تعزیرات بر بازار و قیمت ها نظارت کند.
دولت هیچ نظارتی بر واردات و توزیع کالاها ندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
100 هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پیرانشهر کشف شد آیا آمریکا مقصر است
مدیرکل گمرک تمرچین پیرانشهر گفت: 100 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران در مرز تمرچین این شهرستان کشف و ضبط شد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی به جای حل مشکلات اقتصادی مردم‌ و... عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
مسئولان به جای سخنرانی­‌های مداوم به فکر عمل و خدمت به مردم باشند.
ب
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا دولتی‌ها هیچ واکنشی به نابسامانی‌های اوضاع اقتصادی کشور نمی‌دهند ...
بي كفايتها
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
شما که چندین ساعت وقت داری بری در کاخ سعد آباد تولد بگیری شمع کیک فوت کنی 5 دقیقه وقت نداری از آبروی دولتت دفاع کنی؟!!!
Iran, Islamic Republic of
زیر بار تحمل مشکلات خدای نکرده کمرتون خم نشه...!!!!!!!!!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
11 ماه ازسال 97 گذشت متاسفانه چرا کسی با گران فروشان درسراسرکشور برخورد نمی شود و نمی کند شرم آوراست.
وزیرکشاورزی، دولت، دستگاه های نظارتی، دولتمردان، مسئولان ونمایندگان مجلس عامل اصلی افزایش قیمت ها مرغ، گوشت، میوه، کالای ها تولید داخلی درسراسرکشورهستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اجرا نشدن وعده مسولان اعتماد مردم را خدشه دار می کند.
اگر وعده های اجرا نشده و و یا نیمه تمام بماند، مردم به مدیران آینده نیز بی اعتماد می شوند.
Romania
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قیمت لبنیات و... درسراسرکشوردرسال 97 به صورت غیر قانونی افزایش یافت.
دولت روحانی برای حل مشکلات اقتصادی مردم وکشور برنامه ندارد.
دراین مدت 6 سال هیچ کاری برای مردم وکشورنکرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
گرانی بیداد می‌کند با این آشفته‌بازاری که دولت در اقتصاد کشور به‌وجود آورده وعده آقای رئیس‌جمهور مبنی بر ارزان شدن 20 درصدی اجناس در صورت امضاء و تصویب FATF ادعایی است که قرینه آن در قضیه برجام محک خورد. برجام موجب شد قیمت اجناس چند برابر بشود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت روحانی، دولتمردان درمورد دلیل گرانی وافزایش به مردم توضیح نمی دهند ادامه این رویه موجب نلرضایتی مردم شده است! ولی دولت روحانی ومسئولین به جای پاسخگویی سکوت کرده اند؟
چرا باید نظارت وکنترلی درکارنباشد.
بسیاری کالاهای وارداتی به دلار ارتباطی ندارد.
علت اصلی مشکلات اقتصادی درداخل است.
مسئولیت اصل واساس مشکلاتی که هم اکنون درحوزه اقتصادی درکشور ما بوجود آمده را باید درداخل جستجو کرد ونه درکشورهای اروپایی
مردم زیرفشارمشکلات اقتصادی هستند.
چه کسانی مقصرگران ومشکلات اقتصادی هستند.
روحانی درحل مسائل کشورناتوان است.
دولت روحانی هیچ برنامه ای حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور ندارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تورم به 80 درصد رسده اما دولت روحانی بی خیال است.
درحال حاضرتورم درکشور به 80 درصد رسیده متاسفانه دولت روحانی برای کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد و بی خیال است.
دولت اجازه نمی دهد سازمان تعزیرات بر بازار و قیمت ها نظارت کند.
دولت هیچ نظارتی بر واردات و توزیع کالا ها ندارد.
Romania
تورم سیصد درصد است
بابائی
Iran, Islamic Republic of
در تاریخ 97/10/2 مرغ در سراسرکشور به کیلویی 14 هزار تومان رسید. چرا مجلس اقدامی نمی‌کند؟ مرغ 5 هزار تومانی چرا باید سه برابر شود.
گرانی گوشت قرمز و مرغ باید مهار شود و ترمز آن برای همیشه کشیده شود، وزیر کشاورزی نباید اجازه دهد تولید گوشت در کشور با چالش مواجه شود. زمانی که تقاضا در کشور بالا است دولت اجازه صادرات این محصول را نباید بدهد.
علی‌رغم کاهش قیمت دلار، قیمت مرغ در حال پرواز است و دولت هم به فکر مصرف‌کننده نیست و بیشتر دغدغه تولیدکننده را دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قیمت میوه فصل چه ربطی به دلار و تحریم های امریکا دارد که مرتب بالا می رود؟ مشکل، ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی مدیریتی، بی نظارتی، بی نظمی وزیرکشاورزی، دستگاه های نظارتی، دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس در اداره امور جاری کشوراست.
Iran, Islamic Republic of
اگه جواب داشتین که شش ماهه دولتتون رو بدون سخنگو نمیذاشتین! در ضمن تو که اختیار تعویض منشی خودت رو هم نداری ،چه برسه به جوابگوئی!
مالک
Iran, Islamic Republic of
بمیرم برات!!!!!!

چقدر شما مظلومی.

مثل دختر مظلوم وزیر که فقط 200 میلیون لباس قاچاق کرده بود بخاطر فوق لیسانس بیکاریش!!!


همه دوولتتون اینجوری مظلومن !!!!!!!!
Romania
هنوز داری اقتصاد رو از ته چاه در میاری؟
هادی احمدی مشکنانی
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوبید شما!!!!!
این قدر که شما به فکر حل مشکلات مردم هستید واقعاً مردم دارن شرمنده شما می شن. تراخدا خودتونو زیاد خسته نکنید یکم به خانواده برسید
Iran, Islamic Republic of
!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دریک ثانیه هم میشه :همینه که هست می خای بخا نمی خای نخا
Iran, Islamic Republic of
زنونابین !
شهروند بازنشسته از تهران
Iran, Islamic Republic of
عذرخواهی به تنهایی چاره‌ساز نیست!

با تشکر از عذرخواهی معاون اول رئیس جمهوری از ملت به دلیل گرانی‌های اخیر، ایکاش دولت محترم در کنار این قبیل رفتارها حقوق کارمندان و بازنشستگان را هم به اندازه‌ای افزایش دهد که گرانی‌ها را جبران کند. چرا که عذرخواهی به تنهایی فایده‌ای ندارد و مشکلی را از حقوق‌بگیران حل نمی‌کند!

شهروند بازنشسته از تهران
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی حل مشکلات اقتصادی مردم، کشور و... چه شد؟
گرانی گوشت، مرغ، میوه و کالا های تولید داخلی هیچ ربطی به دلار و تحریم ندارد/ دولت، دولمتردان، مسئولان ونمایندگان مقصراصلی هستند.
دولت باید حقوق کارمندان، کارگران وبازنشستگان را متناسب با تورم افزایش دهد، نه 10 درصد.
تورم به 80 درصد رسیده اما دولت روحانی هنوز بی خیال است.
درحال حاضرتورم درکشوربه 80 درصد رسیده متاسفانه دولت روحانی کنترل تورم هیچ برنامه ای ندارد.
چرا دولت روحانی با مشکلات اقتصادی مقابله نمی کند؟
مسئولان نظارتی چه پاسخی دربرابراینکونه اغزایش قیمت ها دارند؟ چرا مسئولان نظارتی تاکنون سکوت کرده اند.
باید برخورد قاطع با افزایش قیمت ها در سراسرکشور انجام شود/ ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری نیست.
چرا تعزیرات با گران فروشان، کم فروشان ومحتکران قاطع برخورد نمی کند؟
چرا دستگاه های نظارتی دراین رابطه ساکت هستند؟
باید برخورد قاطع با افزایش قیمت ها در کشور انجام شود.
برخود با مفسدان اقتصادی خواسته همه مردم!
محتکران به عنوان مفسد اقتصادی محاکمه شوند.
Iran, Islamic Republic of
همه حرفها به کناردر ۱۰ دقیقه مشکلات راحل کنید
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تیم دولت، مشکل جدی دارد اما روحانی نمی‌خواهد تغییر دهد(خبر ویژه)
یک سایت حامی دولت نوشت: دولت دچار روزمرگی فزاینده است و حاضر هم نیست ریسک بکند و از افراد جدید استفاده کند.

تاریخ: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳


«فرارو» در تحلیلی با عنوان «فوبیای روحانی» می‌نویسد: شنیده‌ها حاکی از آن است که بالاخره حسن روحانی گزینه‌های مورد نظر خود برای چند وزارتخانه را پیدا کرده است، اما گویا نه تنها این افراد نتوانسته‌اند توجه منتقدان و حامیان دولت را به خود جلب کنند بلکه اعلام این اسامی زمینه‌ساز آغاز موج جدیدی از انتقادها به دولت شده است.
بعد از کش و قوس‌های فراوان که حسن روحانی حاضر به اعمال تغییرات در کابینه خود نبود بالاخره به دلیل استیضاح‌ها و تحت فشار قرار گرفتن از سوی مجلس مجبور شد برخی وزرا را تغییر دهد و وزرای جدیدی برای وزارتخانه‌های خود که این روزها با سرپرست مدیریت می‌شوند، انتخاب کند.
البته باز هم انتخاب‌های روحانی مورد انتقاد رسانه‌ها و فعالان سیاسی قرار گرفت. زیرا به نظر می‌رسد نه تنها روحانی قصد ندارد افراد جدید از خارج دولت وارد تیم خود کند بلکه در مواردی مانند شریعتمداری وزیر صمت که این روزها به شدت مورد انتقاد است و حتی صحبت از استیضاح وی شنیده می‌شود، ترجیح داد به جای آنکه وی را به عنوان حداقل کار ممکن از دولت خارج کند، او را به وزارت کار بفرستد.
نکته مهم در این میان آن است که به نظر می‌رسد روحانی تمایلی به انتخاب افراد جدید در کابینه ندارد و همین مسئله نگرانی‌های بسیاری همراه داشته است. زیرا منتقدان بر این باورند که مشکل اساسی دولت تیم فعلی است و روحانی تنها با چند جابجایی نمی‌تواند مشکلات موجود در کشور را که عمدتاً اقتصادی است رفع کند.
فرارو از قول علی تاجرنیا (از اصلاح‌طلبان) نوشت: چه این تغییر که در وزارت کار قرار است انجام شود و آقای شریعتمداری از وزارت صمت به این وزارتخانه می‌رود و چه باقی وزارتخانه‌ها که قرار است تغییراتی در آنها اعمال شود، برگرفته از رفتار دستپاچه دولت است و نه تنها پیشرفتی را رقم نخواهد زد بلکه به نوعی یک پسرفت خواهد بود و اعتماد عمومی را به شدت جریحه‌دار خواهد کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
هرگز با کاخ سفید مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با واشنگتن مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی تروریسم مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی القاعده مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی طالبان مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی گروهک تروریستی جیش الظلم مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی گروه تروریستی داعش مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی گروه های تروریستی مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی تروریست های منطقه خاورمیانه مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی مخالفان سوری مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی شورشیان سوریه مذاکره نخواهم کرد
هرگز با حامیان اصلی ارتش آزاد سوریه مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی رژیم سعودی مذاکره نخواهم کرد
هرگز با حامیان اصلی رژیم صهیونیستی مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی متجاوزان ائتلاف سعودی مذاکره نخواهم کرد.
هرگز با حامیان اصلی جنایتکاران جنگی مذاکره نخواهم کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا مردم ایران با آمریکا دشمن هستند؟
1 - ایرانی ها دلایل زیادی برای دشمنی با ایالات متحده دارند. تراثدیگ برخی از علل خصومت ایرانی ها با آمریکا را اینگونه برشمرده است.
2 - کودتای 28 مرداد که توسط واشنگتن مهندسی شده بود.

3 - حمایت آمریکا از حکومت دیکتاتور پهلوی.

4 - توقیف دارایی های ایران پس از انقلاب این کشور و تحریم های متعدد اقتصادی.

5 - حمایت از حکومت عراق در جنگ هشت ساله و تحویل سلاح های شیمیایی به صدام.

6 - هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران و کشتن 290 شهروند غیرنظامی و ...

7 - تنها دلیل حرکت دولت اوباما به سمت توافق هسته ای با ایران این بود که آمریکا به همکاری این کشور برای شکست دادن داعش _گروهی که با حمایت های دوست خوب واشنگتن یعنی ریاض رشد کرد_ نیاز داشت.

8 - تراثدیگ به ادامه یافتن خصومت مقامات آمریکا با ایران اشاره کرده و نوشته، اکنون هم سنای آمریکا علیرغم توافق هسته ای به تصویب تحریم های جدید علیه ایران رای قاطعی داده است.
9 - حمایت آمریکا ازگروهک تروریستی منافقین
10 - حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی
11 - حمایت آمریکا از رژیم سعودی
12 - حمایت آمریکا ازتروریسم
13 - حمایت آمریکا ازالقاعده
14 - حمایت آمریکا ازطالبان
15 - حمایت آمریکا ازداعش
16 - حمایت آمریکا ازجبهه النصره
17 - حمایت آمریکا ازگروه های تروریستی
18 - حمایت آمریکا ازمخالفان سوری
19 - حمایت آمریکا از ارتش آزاد سوریه
20 - حمایت آمریکا ازشورشیان
21 - حمایت آمریکا ازتروریست های منطقه
22 - حمایت آمریکا ازچند کشور دیگرجنایتکارعربی، رژیم جعلی صهیونیستی و کشور های اروپایی
23 - آمریکا، عامل آوارگی مردم دنیاست
24 - بسیاری ازآوارگان درخاورمیانه وجهان، قربانی مداخله جویی های آمریکا هستند.
Romania
دشمن اصلی مردم مسولین داخلی هستند
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها جنایتکار ازسال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران هستند، دولت روحانی از اتبدا مقصراصلی مذاکره با آمریکا جنایتکاراست.
آمریکا دشمن تاریخی مردم ایران است.
کشورهای اروپایی جنایتکار ازسال 1357 تاکنون دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی و دشمن درجه یک ملت ایران هستند مذاکره با کشورهای اروپایی، اهانت و خیانت به مردم ایران است.
آمریکایی ها، کشورهای اروپایی ها، گروهک تروریستی منافقین، سعودی ها، صهیونیست ها، تروریست های داعش و گروه های تروریستی برای ما یکی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی کشور ، دولت روحانی عامل اصلی است، نه تحریم ها آمریکا
كشف 35 هزار ليتر سوخت قاچاق در خرم آباد
بیش از 35 هزار لیتر سوخت قاچاق درخرم آباد کشف و ضبط شد

تاریخ: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهی استان پس از شناسایی محل دپو در یک انبار35 هزار و 800 ليتر سوخت قاچاق در خرم آباد کشف و ضبط کردند.
سرهنگ سيد علي ميراحمدی افزود:در بازرسی از محل نگهداری سوخت های قاچاق 27 هزار و 300 ليتر نفت سفيد و 8 هزار و 500 ليتر گازوئيل قاچاق دپو شده كشف و ضبط شد.
ارزش سوخت های کشف شده یک ميليارد و 900 ميليون است.
محسن
Iran, Islamic Republic of
تقصیر دولت قبل بود به تقصیر ترامپ ومنتقدین دولته تغییر یافت این کل جواب ایشونه
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی دراین 6 سال است پاسخ و توضیح نداده است و نمی دهد قاچاق کالا و قاچاق مواد مخدر چگونه وارد درسراسر کشور می شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان
۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ازانهدام ۲ باند و کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین با تلاش و اشراف اطللاعاتی ماموران پلیس خبر داد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی به ترکیه می رود/ به خاطر که ترکیه ازسال 2011 تاکنون یکی ازحامیان اصلی تروریست های داعش درسوریه، عراق، منطقه بوده است.
ترکیه عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درسوریه، عراق ومنطقه است.
ترکیه تروریست های خارجی را وارد سوریه و عراق کرده است.
ترکیه داعش را وارد سوریه وعراق کرده است.
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون به وضعیت جانبازان و ایثار گران و... توجهی نکرده است

تاریخ: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
بیانیه ۱۵۰ نماینده خطاب به رئیس‌جمهور برای رسیدگی به وضعیت جانبازان و ایثارگران
تعداد ۱۵۰ نفر از نمایندگان طی بیانیه‌ای درخواست خود را مبنی بر رسیدگی به وضعیت جانبازان و ایثارگران از رئیس‌جمهور مطرح کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امروز در صحن علنی مجلس ۱۵۰ نماینده در نامه ای به رییس جمهور تاکید کردند: از آنجایی که خدمات درمانی ایثارگران امری تخصصی است انتظار می رود دولت خدمات درمانی جانبازان و ایثارگران را متمرکز در بنیاد شهید انجام دهد.

در این بیانیه آمده است: دولت در حالی به استناد ماده ۱۳ قانون جامع خدمات رسان به ایثارگران از ابتدای ۹۷ رویه منظم بیمه تکمیلی را به دستگاه های اجرایی محول نمود که زیرساخت های آن را تعبیه نکرده است، این موضوع موجب از بین رفتن آرامش روحی و روانی ایثارگران و بازنشستگان شده است، همچنین این موضوع سبب تغییر در درمان ایثارگران و جانبازان در مراکز درمانی شده است.

در ادامه این نامه بیان شده است: امروز برای جانبازان و ایثارگران بازنشسته با توجه به وضعیت خاص صندوق های بازنشستگی سردرگمی ایجاد شده است، از این رو به لحاظ شان و مقام والای ایثارگران دستور فرمایید تا خدمات درمانی جانبازان و ایثارگران در بنیاد شهید تمرکز کر ده و آنچه از بودجه که قرار است از هر مبلغی در اختیار وزارت خانه ها قرار گیرد به بنیاد شهید داده شود تا سردرگمی و دغدغه آنان مرتفع شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی به جای حل مشکلات عامل به وجود آمدن آنها بوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات مردم ایران و کشور و... نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.
دولت روحانی عامل اصلی مشکلات اقتصادی مردم درسراسر کشور است.
Iran, Islamic Republic of
از ماست که بر ماست حتی گرانی ماست که قوت غالب مردم است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مذاکره و برجام بیش از 100 میلیارد دلار به مردم ایران و کشور خسارت زد.
قرار بود با حل مسئله هسته ای تحریم ها بردشته شود اما دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی و دشمن درجه یک ملت ایران تحریم ها را بیشتر کرد.
دولت دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت درک نمی کند، نمی فهمد و نمی داند برجام یک توافق بین المللی است بدون پرداخت هزینه و خسارت از برجام به صورت غیرقانونی خارج می شود.
دولت بی ادب ترامپ حق صلاحیت مذاکره سیاسی و گفت وگو سیاسی را ندارد.
ترامپ آرزوهای خود را به گور می برد.
دولت ترامپ قابل اعتماد نیست.
آمریکایی ها جنایتکار قابل اعتماد نیستند.
آمریکا مورد اعتماد ما نیست.
هرگز با دولت ترامپ مذاکره نخواهم کرد.
دولت روحانی درمقابل فشارهای آمریکا ناتوان است.
ترامپ بدترین رئیس جمهورامریکا جنایتکاراست.
پیشنهاد دهندگان مذاکره با آمریکا و کشورهای اروپایی درک سیاسی ندارند.
اروپا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده است/ دولت روحانی مقصراصلی است.
اروپا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده است/ ظریف مقصراصلی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درجنگ تحمیلی هشت ساله رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با کمک های، حمایت های و پشتیبانی همه جانبه آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار با کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارمردم ایران را قتل عام کرده است.

درجنگ تحمیلی هشت ساله رژیم جنایتکارصدام دیکتاتور رئیس جمهور سابق عراق با کمک های، حمایت های و پشتیبانی همه جانبه آمریکایی ها جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار با کمک های مالی کشورهای عربی جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی جنایتکارعلیه مردم ایران ازسلاح های شیمیایی و انواع سلاح های ممنوعه ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی جنایتکاراستفاده کرده است.

ولی متاسفانه دولت روحانی و وزیرامورخارجه کشورمان ازسال 1392 تاکنون حامیان اصلی صدام دیکتاتور و حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین همه جانیه همکاری می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی: کسانی که به توافق نامه های بین المللی احترام نمی گذارند.
دونالد ترامپ غلط می کند پیشنهاد مذاکره می دهد.

دولت روحانی 6 سال است از مردم ایران عذرخواهی نکرده است.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
یعنی خدایی حاضرید 5 دقیقه برا مردم وقت بذارید؟!

اگه 5 دقیقه هم برای اداره مملکت وقت بذارید وضعیت خیلی بهتر از این میشه
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
🎂🎂🎂
Iran, Islamic Republic of
وقتی که برای جشن تولدت توی کاخ سعداباد صرف کردی رو ،برای جوابگوئی میذاشتی .
خون دل
...
Iran, Islamic Republic of
ما به جای 5 دقیقه به شما 50 روز فرصت میدیم جواب قانع کننده ای درباره برجام و گرانی های گوشت و طلا و... و کاهش ارزش پول ملی و کاهش عزت پاسپورت ایرانی و قراردادهای ننگین و تعطیلی فناوری هسته ای و ماهواره ای و هزاران مشکل دیگه بدهید ولی فقط جواب قانع کننده نه حاشیه سازی و هوچی گری
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دستگاه های نظارتی درکشورغیرقانونی است.
قیمت مرغ با خاطرناتوانی، کوتاهی، سکوت دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس به 15هزار تومان رسید.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حالا شما پنج دقیقه اداره امور کشور رو کنار بگذار و به انتقادات پاسخ بده. ما راضی هستیم!
Iran, Islamic Republic of
نمیخواد دفاع کنی عزیزم قیمتا داره جواب منتقدا رو میده
Iran, Islamic Republic of
شما یه شیراز اومدنت 180 میلیون برای این ملت آب میخوره جواب همینو بتونی این دنیا بدی من دیگه کاری با دولتت ندارم
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
روحانی باید بگوید دراین 6 سال چه کرده است.
جهانگیری باید بگوید دراین 6 سال چه کرده است.
ظریف باید بگوید دراین 6 سال چه کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس دراین زمینه سکوت کرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
ازرسانه ها درخواست می کنم مشکل اقتصادی مردم را پیگیری کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان ما که خارج مي روند کشور ميزبان به گروهک نفاق اجازه مي دهد در کنار ساختمان محل ملاقات تجمع کرده و عليه نظام جمهوري اسلامي شعار بدهند ولي دولت آقاي روحاني به ملت خودش اجازه نمي دهد که در سفر دولتمردان گستاخ خارجي به ايران صداي اعتراض خودشان را به گوش آنان برسانند. لطفا بنويسيد انفعال و بي عملي اين دولت در مقابل بيگانگان از حد گذشته است. براي اين بي دردي بايد فکري بشود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مسئولان دستگاه سياست خارجه کشور بايد دستشان آمده باشد که غربي ها هرگاه متوجه شوند رقيب آنها از موضع ضعف حرف مي زند گستاخ تر مي شوند و بايد در مقابل آنها مقاومت نشان دهيم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دولت و مسئولان بايد هر چه زودتر از اين چاهي که به دليل اعتماد به بيگانگان در آن افتاده اند بيرون بيايند و اجازه ندهند بيش از اين به کشور و ملت خسارت وارد بشود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وزير خارجه کشور اعطا کننده ميراژ به رژيم بعث عراق، پليس بد برجام و
ارسال کننده خون هاي آلوده به ايران و پناه دهنده به تروريست هاي آدم کش گروهک نفاق به کشور ما آمد که چه بکند؟ بايد دست از پا درازتر او را برمي گرداندند. نه اينکه فرش قرمز برايش پهن کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
به وجود مادران شهدا همچون مادر شهيد قاسمي دانا بايد افتخار کرد که در تداوم راه شهيدان در مقابل آن بازيگر حمايت کننده از جنايتکاران آشوبگر ايستاده اند. اينجا در سرزمين پاکان پرچمداران حق طلبي مادران وارسته شهدايي همچون شهيد قاسمي دانا هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
واقعا اگر اين جماعت اصلاح طلب، جريان داخل نظامند چرا مرتب از حرکات ساختارشکنانه و ضد امنيتي اراذل و اوباش اغتشاشگر، قداره کش، فتنه گر، جاسوس و... حمايت کرده و دشمنان ملت را به طمع واداشته اند؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
گر آقاي مسيح مهاجري مدير مسئول روزنامه جمهوري اسلامي جنايت هاي سران فتنه در سال 88 و ضربه اي را که به حيثيت نظام و کشور زده اند به خاطر منافع حزبي و گروهي فراموش کرده است ما مردم خباثت و جنايت هاي اين وطن فروشان را هرگز فراموش نخواهيم کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا امثال خانم ابتکار، که خواهان حضور زنان در ورزشگاه ها هستند، ابتدا از خود و خانواده شان شروع نمي کنند؟! بدون محافظ و امکانات و جايگاه ويژه به استاديوم بروند! چرا بايد ناموس مردم، که بي خبر از جو ورزشگاه هستند قرباني شوند؟! نخبگان بايد پشت پرده اين دين ستيزي ها را برملا کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
96/12/11 به بازارچه به اصطلاح خيريه اي در شهرک قدس رفته بودم ولي متاسفانه جز ابتذال، بدحجابي، رقاصي و ... چيز ديگري نديدم؟! چه کساني به بهانه خيريه، ابتذال را ترويج مي کنند؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
در فرهنگ کاسبان برجام، انتقاد از پيامبر و ائمه اطهار(ع) آزاد است ولي انتقاد از رئيس جمهور، نشانه کم عقلي است! بنابراين از نظر ايشان ملت ايران که همگي از گراني، رکود و تورم و ... انتقاد دارند جزو کم عقلان جامعه محسوب مي گردند؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
2 سوال از رئيس جمهور محترم دارم لطفا با صداقت بفرمايند که سال 92 راست مي گفتند يا امروز؟!
1- در سال 92 گفتيد، ملاک جيب مردم است، نه آمار و ارقام. پس چرا امروز به جيب مردم کار نداريد و آمار و ارقام ارائه مي کنيد؟
2- گفتيد از برخورد تند با منتقدين به خدا پناه مي بريد، ولي امروز يک فهرست بلندبالايي از شديدترين اهانت را در کارنامه خود داريد که کم عقلي آخرين لطف شما به آنهاست!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
8 سال جوانان اين مرزوبوم با دشمنان جنگيدند تا وجبي از اين خاک به اشغال اجنبي ها درنيايد اما در مجلس که صدا و خانه ملت است سخني درمورد واگذاري جزاير ايراني گفته شد که بي شرمانه بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترين خيانت آن است که عده اي سعي داشته باشند قسمتي از آب و خاک اين سرزمين را به ديگران هديه کنند. نماينده اي که خواستار واگذاري جزاير سه گانه کشور به يکي از جزاير امارات شده بود بايد مجازات شود.

بزرگترين خيانت آن است که عده اي سعي داشته باشند قسمتي از آب و خاک اين سرزمين را به ديگران هديه کنند. نماينده اي که خواستار واگذاري جزاير سه گانه کشور به يکي از جزاير امارات شده بود بايد مجازات شود.

بزرگترين خيانت آن است که عده اي سعي داشته باشند قسمتي از آب و خاک اين سرزمين را به ديگران هديه کنند. نماينده اي که خواستار واگذاري جزاير سه گانه کشور به يکي از جزاير امارات شده بود بايد مجازات شود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نمايندگان مجلس بايد خودشان جواب نماينده اي که خواستار واگذاري يکي از جزاير سه گانه به امارات شده است را قاطعانه بدهند تا ديگر در خانه ملت سخني بر ضد منافع ملي گفته نشود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رئيس فيفا به سراغ موضوع انحرافي حضور زنان در استاديوم هاي ورزشي رفته است. به نظر مي رسد بين افراد معلوم الحال در داخل و بيگانگان در خارج هماهنگي وجود دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
به دنبال سپردن پروژه هاي شرکت عمليات اکتشاف نفت به پيمانکاران خارجي، دو سال است که کارگران ايراني شاغل در اين پروژه ها اخراج و بيکار شده اند. زماني که از مسئولان پرسيده مي شود پس وضعيت کارگران چه خواهد شد کارگران را تشويق به تظاهرات مي کنند! واقعا در اين مملکت چه خبر است؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
شوراي شهر تهران کدام يک از مشکلات پايتخت را حل کرده که به فکر تغيير نام خيابان کارگر به نام مصدق افتاده است؟ حضرت علي(ع) چه زيبا فرموده اند که وقتي مسئولين جامعه مسائل اساسي را رها کرده و به مسائل فرعي مشغول مي شوند شاهد عقبگرد و اضمحلال در آن جامعه خواهيم بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
در جاده مخصوص کرج؛
کشف ۲ سوله مواد آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته آیا آمریکا مقصراست
دو سوله محتوی مواد آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته کشف و پلمب شد

تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵

این دو سوله در جاده مخصوص کرج با حضور مأموران آگاهی، معاون دادستان تهران و معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران ضبط شد و همه کالا‌های موجود در این دو سوله پس از رأی دادگاه معدوم خواهد شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: قرار بود در این سوله‌ها پنل‌های خورشیدی ساخته و نگهداری شود، اما بیش از ۴۴ نوع انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته نگهداری می‌شود که تاریخ مصرف برخی از این اقلام بیش از ۱۰ سال گذشته است.

میران اسماعیلی افزود: موجودی این انبار به هیچ نهادی اعلام نشده است و معاونت غذا و دارو از وجود این دو سوله هیچ اطلاعی نداشته است و همه محتویات این دو انبار باید معدوم شود.

وی گفت: با توجه به اینکه این مواد مصرف انسانی دارد در فضایی به طور کامل غیربهداشتی نگهداری می‌شود که لاشه‌های کبوتر‌ها و گرد و خاک فراوان در این سوله‌ها موجود است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران هم در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: ارزش تقریبی این کالا‌ها که بیشتر هم وارداتی است ۲۰ میلیارد تومان است.

مهران ولایی افزود: مردم توجه کنند که اقلام آرایشی و بهداشتی را فقط از اصناف و داروخانه‌ها تهیه کنند و بیشتر این اقلام که در مترو‌ها و حاشیه خیابان به فروش می‌رسد به هیچ وجه خارجی نیست و تقلبی است و مصرف آن موجب عوارض پوستی و التهابی می‌شود.

در این دو سوله مقادیر بسیار زیادی تیوپ انبار شده بود که نشان (برند) تیوپ‌ها خارجی بود و هر ماده‌ای که بخواهند می‌توانند درون آن پر کنند.

ولایی درباره این موضوع هم گفت: مردم تصور نکنند که هر ماده آرایشی بهداشتی که به نام نشان‌های (برند) معروف توسط دست فروش‌ها توزیع می‌شود اصل است.

در نهایت این دو سوله به دستور معاون دادستان تهران پلمب شد و اقلام موجود در آن پس از نظر دادگاه معدوم خواهد شد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جاسازی محموله کالای قاچاق زیر بار ضایعات پلاستیکی
محموله هفت میلیارد ریالی کالای قاچاق در نایین کشف و ضبط شد .

تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامي شهرستان نایین گفت: ماموران مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد شرافت این شهرستان هنگام کنترل خودرو هاي عبوري سبک وسنگين به يک دستگاه کاميون کشنده ولوو مشکوک و در بازرسی از آن این میزان محموله قاچاق را کشف و ضبط کردند .

سرهنگ صادق کاظم زاده افزود: در این بازرسی بیش از 160گوني مويز ، 138 گوني مغز بادام ، 20 گونی گردو ، 78 گونی مغز فندق و چهار عدد یخچال و فریزر قاچاق در زير بسته ضايعات پلاستيکي کشف شد.
وی گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و پرونده ی آن ها به مراجع قضایی تحویل داده شد .
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشف 47هزار ترقه در اصفهان
بیش از 47 هزار ترقه دست و غیر مجاز در اصفهان کشف و ضبط شد .

تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح تشدید با توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز ، در بازرسی ماموران انتظامی استان از مراکز صنفی این شهرستان ، بیش از 47 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و ضبط شد .

سرهنگ حسن ياردوستي با بیان اینکه در این بازرسی ها یک خودرو حمل این مواد توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد افزود: این واحد های صنفی نیز با دستور قضایی پلمپ و پرونده ی آن ها به مراجع قضایی تجویل داده شده است .

وی گفت: طرح تشديد با توزيع كنندگان مواد محترقه غيرمجاز به صورت ويژه در دستور كار قرار دارد و با هر گونه رفتار مغاير با قانون كه مخل نظم و امنيت عمومي است، برخوردي قاطع صورت خواهد گرفت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وقتی وزیرخارجه عربستان سعودی اعلام می کند ایران حامی تروریسم است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟

وقتی وزیرخارجه امارات اعلام می کند ایران حامی تروریسم است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟

وقتی وزیرخارجه بحرین اعلام می کند ایران حامی تروریسم است و رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه سکوت می کنند آیا باز هم آقایان باید منتقدان خوشبینی به غرب را ترسو و بزدل بنامند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
که امارات جنایتکار به همراه عربستان سعودی از گروه‌های تروریستی در منطقه حمایت می‌کند.
امارات تروریسم دولتی انجام می‌دهد و از گروه‌های تروریستی در منطقه حمایت می‌کند.
امارات غیرنظامیان یمنی را را بمب های ساخت آمریکا می کشد.
جنایت جنگی امارات دریمن شرم آوراست.
حملات هوایی امارات دریمن جنایات جنگی است.
امارات شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
آمریکا همچنان به ائتلاف متجاوز سعودی درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیار ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرداده است.
امارات با بمباران ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات را انجام می دهد.
اقدام امارات دربماران یمن با حمایت آمریکا شرم آوراست.
شرم آوراست که دولت امارات با حمایت آمریکا مردم یمن را بمباران می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
داعش سلاح‌های آمریکایی در اختیار دارد.
سلاح‌های داعش در عراق ساخت صهیونیست‌ها است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کانادا بازهم به عربستان سعودی تسلیحات می فروشد.
عربستان عامل ناامنی درمنطقه و یمن است.
حمله هوایی عربستان به یمن نقض قطعنامه های شورای امنیت بود.
عربستان سعودی همراه با چند کشور دیگر هزاران بار به یمن حمله کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
نهاد های حقوق بشری دربرابرجنایات نیروهای خارجی دریمن نباید سکوت کنند.
حمایت آمریکا از رژیم سعودی حمایت ازتروریسم است.
بدترین پرونده حقوق بشری جهان منعلق به عربستان سعودی است.
آل سعود ازجنگ غیرقانونی دریمن دست برنمی دارد.
چرا القاعده به عربستان سعودی حمله نمی کند؟ القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان است!
چرا داعش به عربستان سعودی حمله نمی کند؟ داعش یکی ازدستگاه های دولت عربستان است!
عربستان باید نیروهای خود را ازیمن خارج کند.
بمباران یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دلار بدون تعلیق برنامه هسته‌ای؛ 3500 با تعلیق برنامه هسته‌ای، 13 هزارتومان(خبر ویژه)
واقعیت‌های موجود نشان می‌دهد راهبرد مقاومت، بیش از راهبرد نرمش یکطرفه، موجب اقتدار فنی و اقتصادی ایران بوده است.

تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵



امیرحسین ثابتی ضمن مقایسه‌ای آمار درباره واقعیت‌های موجود نوشت: در دوره‌ای که ظریف مذاکره می‌کرد، جنگ شد؟ خیر. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره می‌کرد جنگ شد؟ خیر. در دوره‌ای که ظریف مذاکره می‌کرد، تحریم‌ها لغو شد؟ خیر. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره می‌کرد، تحریم‌ها لغو شد؟ خیر.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، قیمت دلار چقدر شد؟ 13000 تومان. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، قیمت دلار چقدر شد؟ 3500 تومان.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، چند سانتریفیوژ داریم؟ 5000 عدد. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، چند سانتریفیوژ داشتیم؟ 19000 عدد.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، چقدر اورانیوم غنی شده داریم؟ 300 کیلوگرم. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، چقدر اورانیوم غنی شده داشتیم؟ نزدیک 10 تن.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، دانشمندان هسته‌ای کجا رفتند؟ شرکت آب و فاضلاب، در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، دانشمندان هسته‌ای کجا بودند؟ سازمان انرژی اتمی.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، مردم در صف گوشت ایستادند؟ بله. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، مردم در صف گوشت ایستادند؟ خیر. در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، قیمت سکه چقدر شد؟ 4 میلیون و 600 هزار تومان. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، قیمت سکه چقدر شد؟ یک میلیون و 200 هزار تومان.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا حرف روحانی در ربط دادن قیمت گوشت به FATF درست نبود؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت است.
داعش شماری از زنان ربوده شده ایزدی را به عربستان انتقال داده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
داعش زنان ایزدی را در حراجی در عربستان می‌فروشد.
داعش زنان ایزدی را در حراجی در عربستان می‌فروشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
نظاميان آمريکايي به خاطرکمک، حمایت و پشتیبانی ازتروریسم، طالبان، داعش و گروه های تروریستی در افغانستان مي‌مانند
براي ادامه ماموريت کمک، حمایت و پشتیبانی ازتروريسم، طالبان، داعش و گروه های تروریستی نيروهاي آمريکايي در افغانستان باقي خواهند ماند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سعودی ها اسپانسر تروریسم در ایران هستند.
سعودی‌ها اسپانسر تروریسم در ایران هستند.
عربستان اسپانسر این تیم‌های تروریستی است.
سعودی ها بزرگترین اسپانسر تروریسم در جهان هستند.
همه می دانند سعودی ها منبع مالی تروریسم هستند.
سعودی ها حامی مالی تروریسم هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
بهرام قاسمی وزارت امور خارجه را ترک می‌کند
بهرام قاسمی تایید کرد که به زودی سمت سخنگویی وزارت امور خارجه را ترک می‌کند.
بهرام قاسمی وزارت امور خارجه را ترک می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: بهرام قاسمی تایید کرد که به زودی سمت سخنگویی وزارت امور خارجه را ترک می‌کند.

این دیپلمات ارشد کشورمان که حدود دو سالی است، مسئولیت سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه را بر عهده دارد، در حاشیه نشست خبری روز گذشته‌اش با خبرنگاران داخلی و خارجی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا تأیید کرد که بزودی این سمت را ترک می‌کند و فرد جدیدی جایگزین او خواهد شد.

‎ طبق اخبار منتشر شده بهرام قاسمی به زودی بعد از طی مراحل تشریفاتی و انجام پروتکل‌های رایج اداری به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران عازم پاریس خواهد شد و مسؤولیت سفارت ایران در این کشور اروپای غربی را برعهده خواهد گرفت.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وقتی مشخص شده است که برجام دستاوردی نداشته و نخواهد داشت چرا مسئولان باز هم بر آن تاکید میکنند! آیا وقت آن نرسیده است که یک بار هم به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» فکر کنیم؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وقتی مشخص شده است که برجام دستاوردی نداشته و نخواهد داشت چرا مسئولان باز هم بر آن تاکید میکنند! آیا وقت آن نرسیده است که یک بار هم به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» فکر کنیم؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سعودی‌ها جنایتکار علنی گفتند جنگ را به داخل ایران می‌بریم
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سکوت، کوتاهی، ناتوانی عامل اصلی جنایت، خیانت های وتجاوزهای عربستان سعودی است.
امریکا شریک جنایات عربستان سعودی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا عامل جنگ در افغانستان است.
آمریکا عامل جنگ در عراق است.
آمریکا عامل جنگ در نوارغزه است.
آمریکا عامل جنگ در لبنان است.
آمریکا عامل جنگ در فلسطین است
آمریکا عامل جنگ در سوریه است
آمریکا عامل جنگ در لیبی است.
آمریکا عامل جنگ در پاکستان است
آمریکا عامل جنگ در یمن است
آمریکا عامل جنگ در منطقه خاورمیانه است.
آمریکا عامل جنگ در جهان است.
القاعده و بنلادن نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند
القاعده و بنلادن نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند
تروریسم نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
داعش نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
جبهه النصره نتیجه آمریکائی ها هستند.
تروریست های سوریه نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
تروریست های داعش درسوریه وعراق نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
مخالفان سوریه نتیجه اقدامات آمریکایی ها هستند.
تکفیری ها نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
گروهک تروریستی منافقین نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
گروه های تروریستی درمنطقه خاورمیانه وجهان نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
جنایات رژیم صهیونیستی نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
جنایات عربستان سعودی نتیجه اقدامات آمریکائی ها هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایت ها، خیانت های وتجاوزهای آمریکا وهم پیمانانش درسوریه، عراق، یمن، افغانستان، پاکستان ومنطقه خاورمیانه به خاطرسکوت، کوتاهی، ناتوانی، بی نظمی، بی عدالتی وخیانت های به اصطلاح کشورهای اسلامی و به ویژه سازمان های به اصلاح بین المللی هستند.
حمله پهپادهای آمریکایی در شمال غربی پاکستان دو کشته بر جای گذاشت

شبکه پرس تی وی اعلام کرد در حمله پهپادهای آمریکایی به منطقه شمال غربی پاکستان، دو نفر کشته شدند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چگونه عفو بین الملل بعد از چند سال تحریم ها نقض حقوق بشردرک کرده است.
آمریکا وغرب بیش از10 سال است ایران تحریم کرده است جزء نقض حقوق بشرمحسوب نمی شود و عفو بین الملل تاکنون خفه خون گرفتن! ولی عربستان سعودی جنایتکارقطرتحریم کرده است صدای عفو بین الملل را درآورد.
آمریکا وغرب به جای کمک به سوریه / کمک به تروریست های سوریه کرده است.
آمریکا وغرب درمدت 8 سال است سوریه را تحریم کرده است عفوبین الملل تاکنون خفه خون گرفتن!
عملکرد نهاد های بین المللی خلاف قوانین بین المللی است.
ادعای فرمانده تروریست های سوریه : آمریکا به ما سلاح می دهد.
آمریکا وغرب به جای کمک به سوریه، دمشق را تحریم کرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی عامل اصلی حادثه تروریستی تهران مسئول است وباید پاسخکو باشد.
ایران باید پاسخ دندان شکنی به عربستان سعودی بدهد.
عربستان تروریست به ایران می فرستد؟
دخالت عربستان به ایران عبور خطوط قرمز است.
عربستان شریک تروریسم وداعش است.
رژیم جنایتکارآل سعود یک جنایتکارجنگی است.
آل سعود وداعش یک هدف را دنبال می کنند.
مبارزه با آل سعود، دفاع ازاسلام است.
آل سعود علت جنایات جنگی درمنطقه خاورمیانه باید محاکمه شود.
آل سعود پای خود را ازگلیمش درازترکرد.
ازآمریکا وآل سعود انتقام می گیریم.
پول مکه خرج تروریسم می شود.
پول مکه خرج داعش می شود.
ارتباط عربستان با تروریسم آشکاراست.
ارتباط عربستان با داعش آشکاراست.
جنگ عراق،یمن سوریه، لبنان، غزه، افغانستان، پاکستان ویمن و... با پول عربستان تامین می شود.
عربستان مرتکب جنایت جنگی درمنطقه خاورمیانه شده است وباید مجازات شود.
عربستان فرقی با داعش ودیگرگروه های تروریستی ندارد.
عربستان ازتکفیری ها بدتراست.
مردم ایران جنایات عربستان را فراموش نمی کنند.
دربرابراشغالگری عربستان سکوت نمی کنیم.
رژیم جنایتکارآل سعود مررج اسلام آمریکایی است.
آمریکا وعربستان همچنان حامی تروریسم وداعش هستند.
آمریکا ثابت کرد که حامی تروریسم وداعش است.
عربستان ثابت کرد که حامی تروریسم وداعش است.
آمریکا وعربستان به داعش سلاح می دهند و به آموزش نیروهای آنها کمک می کنند.
رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد بی شرمانه خفه خون گرفت! ازتجاوزآمریکا وعربستان حمایت می کند.
سوپرمن
Iran, Islamic Republic of
مگه شک دارین....؟؟؟؟!!!!
خوب وقتی بشه تمام مشکلات مملکت روبایه برنامه ی (۱۰۰)روزه حل کرد،
وتمام تحریمهاروهم« بالمره» ویهویی برداشت،
خوب پاسخ به همه ی انتقادات( درظرف۵دقیقه)دیگه کاری داره...؟!
عایا......
بابائی
Iran, Islamic Republic of
به عنوان بزرگترین دارنده مخازن گاز جهان در صادرات گاز سهم یک درصدی در جهان داریم اما در واردات سنگ پا و خلال دندان و لوازم آرایشی رکورددار جهان هستیم! آقای رئیسجمهور برجام قرار بود این دستاوردها را داشته باشد؟ آیا مجلس قصد ندارد دلیل این دستاورد درخشان برجامی را از آقای زنگنه بپرسد؟!
بابائی
Iran, Islamic Republic of
وای به روزی که خامنه ای حکم جهادم دهد .ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.عربستان وارباب اوامریکا وملیجک انها اسراییل سیلی محکمی نیاز دارندتابفهمند که با دم شیر نباید بازی کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اعتماد مسئولان به دموکرات‌های آمریکا به دلیل تحلیل غلط‌شان بود
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشور ما هیچ آقا بالاسری ندارد
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان به سرکردگی آمریکا بیش از999 دلار برای تروریسم، القاعده، طالبان، گروهک تکفیری جیش الظلم، گروهک تروریستی منافقین، صدام دیکتاتور، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری و گروه های تروریستی هزینه کرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
حادثه تروریستی درتهران، اهواز، چابهار و شرق کشور برگ دیگری درکارنامه سیاه وننگین آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار، فرانسه جنایتکار، عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار و اسرائیل جنایتکار است.
سازمان های بین المللی شریک جرم جنایات آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله و حمله تروریستی هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و ناتو ازسال 2001 تاکنون درتجارت مواد مخدر افغانستان نقش دارند.
آمریکایی ها جنایتکار ازسال 2001 تاکنون به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی سر می دهند.
آمریکا جنایتکار به دنبال جنگ با داعش نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.

کشورهای اروپایی جنایتکار ازسال 2001 تاکنون به دروغ شعار مبارزه با تروریسم، القاعده، طالبان و گروه های تروریستی سر می دهند.
اروپا جنایتکار به دنبال جنگ با داعش نیست و فقط به دنبال منافع خودش است.
سازمان ملل ازکمک آمریکا واروپا به داعش آگاه است.
شورای امنیت سازمان ملل ازکمک آمریکا واروپا به داعش آگاه است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک آمریکا واروپا به داعش آگاه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی و امارات از گروهک تروریستی جیش الظلم درپاکستان حمایت می کنند.
عربستان و امارات در حمله تروریستی نیکشهر دست داشتند.
جنایات گروه های تروریستی جیش الظم مورد حمایت عربستان و متحدانش باید مانند جنایات نازی‌ها ثبت شود.

ایران انتقام خون شهدای حادثه تروریستی امروز در نیکشهر را می گیرد.
ایران ازعاملان حادثه تروریستی امروز در نیکشهر انتقام می گیرد.
نیروهای مسلح کشورمان به قدرت انتقام خون شهدای این جنایت کور را می گیرند.
ازعربستان و امارات انتقام می گیریم
Iran, Islamic Republic of
پول مسلمانان عامل اصلی جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی سعودی ها جنایتکار منطقه خاورمیانه، یمن وسراسرجهان است.
پول مکه خرج تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان می شود.
Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی پدر واقعی و مادر واقعی تروریسم درسراسر جهان است.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
داعش یکی از دستگاه های دولت عربستان سعودی است.
گروهک تروریستی جیش الظلم یکی ازدستگاه های دولت عربستان سعودی است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا تروریسم بین المللی است.
آمریکا همان داعش است.
آمریکا داعش جهانی است.
آمریکا فرقی با داعش ندارد.
حمله آمریکا به بوکمال سوریه
جنگنده های آمریکا مواضع نیروهای سوری را در البوکمال در استان دیر الزور در شرق سوریه هدف قرار دادند.
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی آمریکا را به دلیل فروش انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت متهم کرد.
که واشنگتن قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و در جنگ یمن به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهد.
آمریکا ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
Iran, Islamic Republic of
رزمنده ایرانی آمریکا را به دلیل فروش انواع سلاح های ممنوعه و بمب های خوشه ای به حامیان اصلی تروریسم به نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت متهم کرد.
که واشنگتن قطعنامه 2231 شورای امنیت را نقض کرده و در جنگ یمن به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح می دهد.
آمریکا ازمداخله گری و فروش سلاح به حامیان اصلی تروریسم دست بردارد.
آمریکا انواع سلاح های ممنوعه اختیارائتلاف عربی به سرکردگی عربستان قرارداده است!
آمریکا همچنان به ائتلاف عربستان درجنگ یمن سلاح می دهد.
آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
Iran, Islamic Republic of
دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور آمریکا جنایتکار دهانت را ببند و به مشکلات مردم آمریکا رسیدگی کن.
آمریکا داعشی ها را ازدیروالزور خارج کرد.
آمریکا بزرگترین حامی دولتی تروریسم درجهان است.
آمریکا بزرگترین کشور حامی تروریسم درجهان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
99 درصد ترکیه عامل اصلی جنگ درعراق وسوریه است. 99 درصد ترکیه تروریست ها به سوریه اعزام کرده است.
99 درصد ترکیه به تروریست های سوریه را تسلیحات وسلاح داده است.
99 درصد ترکیه مورد نیازهای تمام تروریست های سوریه را تامین کرده است.
وامروز مشکلات منطقه خاورمیانه به خاطر حمایت ترکیه ازتروریست های سوریه بوده است.
ترکیه درپی نجات تروریست ها درشمالی سوریه وعراق است.
آقای ظریف شما متاسفانه ازسال 1392 تاکنون همه جانبه با سران بی ادب ترکیه همکاری می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رسوایی آمریکا در جنگ یمن/ امارات شبکه توزیع سلاح به تروریست‌ها
چهارشنبه 17 بهمن 1397 - 18:16
سازمان عفو بین الملل اعلام کرد: امارات سلاح های خریداری شده از غرب را به گروه های تروریستی تحویل داده است و همچنین با استفاده از این سلاح ها علیه مردم یمن جنایت جنگی رخ داده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
سخنان ترامپ درباره ایران شرم آوربود
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می خواهد جای صدام دیکتاتور را درعراق بگیرد!
کاخ سفید داعش را به وجود آورد.
آمریکا با داعش مهربان است.
واشنگتن با داعش ارتباط دارد.
دوستان ترامپ بی ادب داعش را ایجاد کردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش همچنان تهدید تروریستی بزرگی است.
داعش ازسال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا وعربستان دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش منتسب آمریکا وعربستان سعودی است وبا مدیریت، هدایت، کمک، حمایت و پشتیبانی این دو کشور دست به اقدامات تروریستی می زند.
آمریکا حامی گروه تروریستی داعش درمنطقه است.
عربستان سعودی حامی مالی گروه تروریستی داعش درمنطقه است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
چرا وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار ازسال 2011 تاکنون، نفت داعش را تحریم نمی کند؟
داعش چگونه با نفت قاچاق، سلاح وارد می کند؟
شرکت های فناوری آمریکایی ازداعش حمایت می کنند.
آنچه امروز درمنطقه دیده می شود منعکس کننده جنایات آمریکا است.
ارتباط آمریکا داعش آشکاراست.
آمریکا جنایتکارجنگی است و باید محاکمه شود.
قطع حمایت مالی عربستان وامارات تنها راه نابودی داعش.
آمریکا، عربستان و امارات همچنان حامی تروریسم وداعش هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قطع حمایت مالی عربستان و امارات تنها راه نابودی داعش
قطع حمایت مالی عربستان و امارات تنها راه نابودی داعش
چهارشنبه 11 آذر 1394 - 18:43
اقدامات داعش فقط اسلام‌هراسی را تغذیه می‌کند و این امر بهترین هدیه برای داعش و دیگر افراط گرایان است. ما قبلاً هم این وضعیت را دیده‌ایم و مردم خوب اروپا و خارومیانه هم اکنون با موج دیگری از بی‌خردی روبه‌رو شده‌اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشف انبارهای سلاح‌ آمریکایی داعش در دیرالزور

10 آبان 1397 ساعت 21:05

منابع سوری از کشف انبارهای مهمات و تسلیحات آمریکایی متعلق به گروه تروریستی داعش در حومه دیرالزور خبر دادند.

نیروهای ارتش سوریه توانستند به انبارهایی دست پیدا کنند که حاوی مهمات و سلاح‌های ساخت آمریکاست، این انبارها متعلق به گروه تروریستی داعش بوده که پس از فرار از المیادین در حومه دیرالزور به جا مانده بود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
کشف سلاح‌های آمریکایی در مقر داعش

8 مرداد 1397 ساعت 0:36

تلویزیون سوریه از رسیدن نیروهای ارتش سوریه به بخش‌های شمالی شهرک الشجره در حومه درعا خبر داد.

تلویزیون سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور به بخش‌های شمالی شهرک الشجره در حومه درعا رسیدند و این در حالی است که تروریست‌های داعشی در حال فرار به سمت شهرک‌های "القصیر" و "الکویا" در غرب شهرک الشجره هستند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
انتقال 5900 داعشی به افغانستان توسط آمریکا

22 آذر 1396 ساعت 10:09

یک مسئول ارشد افغانستان از فرار بیش از 5900 تروریست تکفیری گروه داعش از عراق و سوریه و انتقال قریب الوقوع آنها به کشورش خبر داد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکار، امارات جنایتکار، رژیم صهیونیستی جنایتکار، سودان جنایتکار، پاکستان جنایتکار، مصرجنایتکار، برخی کشورهای اروپایی جنایتکاربه سرکردگی آمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار ازششم فروردین سال 94 تاکنون دریمن آدم می کشند، دونالد ترامپ نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت رئیس جمهور آمریکا جنایتکار سگ دست نشانده آل سعود دنبال محکومت کردن ایران است شرم آوراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اکنون وقت آن فرا رسیده است که دیوان بین المللی کفیری که صلاحیت قضایی برای رسیدگی به جنایات جنگی دارد سیاستمدارانی را که مسئول این فاجعه انسانی درسوریه، عراق، یمن ومنطقه خاورمیانه هستند به پای میزکحاکمه دراین دیوان بین المللی بکشاند.
افزایش فروش تسلیحات بریتانیا به عربستان درجنگ یمن.
فروش بمب وموشک های بریتانیایی به عربستان ازآغازجنگ یمن 500 درصد افزایش یافته است.
عربستان سعودی سه سال است به همراهی امارات، بحرین، سودان، اسرائیل و با حمایت آمریکا، انگلیس وفراتسه با بمباران، قتل عام ونسل کشی دریمن بزرگ ترین جنایات وحشیانه وحشی گری را انجام می دهد وهمچنان نیزادامه دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تروریسم ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از القاعده ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از طالبان ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از گروهک تروریستی منافقین ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تروریست های داعش ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از جبهه النصره ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از مخالفان سوریه ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از گروه های تروریستی ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تکفیری ها ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از تروریست های منطقه خاورمیانه ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از رژیم سعودی ادامه می دهد.
واشنگتن به حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

آمریکا شریک جرم جنایات سعودی ها درجنگ یمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی عربستان دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی امارات دریمن است.
دولت ترامپ حامی جنایات جنگی اسرائیل دریمن است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مردم جواب دندان شکنی به آمریکا جنایتکار شماره یک و رئیس جمهور اوباش آن خواهند داد. هرکس نتواند این حیوان وحشی را رام کند ایران و ایرانیان می توانند.
ازهرکسی که علیه آمریکا جنایتکارشماره یک ایستادگی کند، همه جانبه حمایت می کنیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مسابقه آدمکشی بین آمریکا و داعش درسوریه، عراق ومنطقه!
ترکیه ازاستفاده ازسلاح شیمیایی را به تروریست ها آموزش داده
اروغان ازترامپ خواست درسوریه اقدام نظامی کند.
حمله آمریکا به سوریه با هدف حمایت ازتروریست ها صورت گرفته است.
آمریکا شریک داعش و النصره است.
سازمان های بین المللی باید توضیح و پاسخ بدهند آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل با کدام قانون و مجوز به سوریه حمله کردند؟
حمله به سوریه اقدامی تجاوزکارانه است.
حمله واشنگتن به سوریه کمک تروریست ها بود.
تجاوز آمریکا به سوریه عبور از خطوط قرمزاست.
حمله آمریکا به سوریه، اجرای قانون جنگل حقوق بشرآمریکایی بود.
حمله آمریکا به سوریه به قواعد حقوقی سازمان ملل است.
ترامپ حق نداشت به سوریه حمله کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رژیم جنایتکارآل سعود با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا، کشورهای اروپایی و اسرائیل و در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از12 هزار نفر را درمنا قتل عام کرده است ولی متاسفانه ومجامع حقوق بشری تاکنون کاری نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند؟
واین درحالی است که آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، کشورهای عربی جنایتکار، مدعیان حقوق بشرخیانتکار و سازمان های بین المللی خیانتکار تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیراسنانی سعودی ها جنایتکارنمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند.
دلار نجس سعودی ها جنایتکار دهان مدعیان حقوق بشر خیانتکار را دوخته است.
دلار نجس سعودی ها جنایتکار دهان سازمان های مدعی حقوق بشر را دوخته است.
دلار نجس سعودی ها جنایتکار دهان سازمان های بین المللی خیانتکار را دوخته است.
ابو علی
Iran, Islamic Republic of
فرار رو به جلو یعنی این
Iran, Islamic Republic of
من تایید می کنم . زیرا جمله اول احمدی نژاد مقصر است دوم رئیسی رئیس جمهوری می شد کشور..... بود و خدا شکر در کشور همه چیز ارزانتر از خاج است
فکر نکنم یک دقیقه هم بشه تازه یه عده افراد مجازی هم هورا می کشن .
Iran, Islamic Republic of
شما باید به مردم پاسخ بدهید دستاوردهای برجام کو...
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of

جهانگیری ازسال 1392 تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، بیکاری جوانان و... نکرده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اروپا نوکرآمریکا درجهان است.
برجام مردم ایران را گرفتار کرده است.
برجام عامل اصلی مشکلات اقصادی کشوراست.
برجام تاکنون هیچ سود برای مردم و کشور نداشته است. ...
Iran, Islamic Republic of
بابائي خودش يك خبر گزاريه
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
دولتمردان ما که خارج مي روند کشور ميزبان به گروهک نفاق اجازه مي دهد در کنار ساختمان محل ملاقات تجمع کرده و عليه نظام جمهوري اسلامي شعار بدهند ولي دولت آقاي روحاني به ملت خودش اجازه نمي دهد که در سفر دولتمردان گستاخ خارجي به ايران صداي اعتراض خودشان را به گوش آنان برسانند. لطفا بنويسيد انفعال و بي عملي اين دولت در مقابل بيگانگان از حد گذشته است. براي اين بي دردي بايد فکري بشود....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
As
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دیشب وقتی تو سرما روی موتور میلرزیدم و دعا میکردم زودتر برسم خونه ،زن و مردی جوون با یه بچه مریض تو پتو پیچیده کنار خیابون نشسته بودند توجه منو جلب کرد
نمیدونستم چطوری به برادرم بگم وایستا ببینینیم اینا غریبن تو تهران که تو این سرما کنار خیابون نشستن تا اینکه از صدای گریه من برادرم موتور متوقف کرد تا علت گریه منو بدونه ،برگشتیم جایی که اونها بودن
دختر 3 سالشون مریض بود از قائن آورده بودنش تهران دکتر
و پول نداشتن شب برند مسافر خونه
آقای جهانگیری اونجا بود که با تمام وجودم خواستم خدا انتقام این ملت مظلوم از شما دولتی های بگیره آرزو میکنم هیچ وقت مورد رحمت پروردگار قرار نگیرید
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آقا اجازه !!!
من جواب بدم
تقصیر دولت قبل قبله (:
بگم بگم
Iran, Islamic Republic of
"یکی از ده‌ها میراثی که دولت مستقر از دولت قبلی برده است، یعنی ارثیه «بگم‌بگم»"...
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
سلام
Iran, Islamic Republic of
باعرض پوزش، جناب جهانگیری عزیز اما فکر نمیکنید زمان اعلامی کمی طولانی باشد. مردم یادتان هست؟ همین یک جمله کافی است بقیه وقت را بگذارید برای جشن تولدتان. راستی هوای نیاوران چطور است؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
باعث همه بدبختی های اقتصادی از روزی شروع شد که جنابعالی برای خود ستایی دلار را گران وبه اصطلاح تک نرخی فرمودید.
Iran, Islamic Republic of
اقایان دولتی جواب ندارند وگرنه فرصت وفرصت سوزی زیاد دارند.
سعید
Iran, Islamic Republic of
مردم تهران باید جوابگو باشن که این روحانی رو رئیس جمهور کردن .
بدبخت اون احمدینژاد چقدر پشت سرش حرفا کفتیم
Iran, Islamic Republic of
...
علی
United States
من که ...خسته شدم.
دیگران را نمیدانم.
دماغ خرطوم فیلی
Iran, Islamic Republic of
...
بوسجین
Denmark
...
حسین حسین زاده فومنی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
...
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
رفتارمعاون اول رئیس‌جمهورشرم آوراست
قیمت همه اجناس و کالاها چند برابر شده ولی معاون اول رئیس‌جمهور مصاحبه می‌کند و می‌گوید نمی‌گذاریم شب عید مردم خراب بشود! دولتمردان تجاهل می‌کنند یا عقل و شعور ملت را به سخره گرفته‌اند؟ رفتار معاون اول رئیس‌جمهوردراین زمینه شرم آوراست.
Iran, Islamic Republic of
پنج دقیقه تکرار کنی زنونابین جواب همه منتقدین یکجا داده میشود.
اعتراض
Iran, Islamic Republic of
صدام دیکتاتور در جنگ تحمیلی هشت ساله با انواع سلاح های ممنوعه، بمب های و سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا و کشورهای اروپایی به سرکردگی واشنگتن درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک مردم ایران قتل عام کرد، مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت روحانی، ظریف، عراقچی و مسئولین دنبال محکوم و متهم کردن ایران است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...