جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

آمریکا سامانه موشکی تاد را در فلسطین اشغالی مستقر کرد

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب: 676008
آمریکا سامانه دفاع موشکی «تاد» را در جنوب مناطق اشغالی فلسطین مستقر کرد.
آمریکا سامانه موشکی در فلسطین اشغالی مستقر کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از رویترز، وزارت دفاع آمریکا به تازگی به بهانه حضور در یک رزمایش، سامانه پیشرفته پدافند موشکی «تاد» را در جنوب مناطق اشغالی فلسطین مستقر کرده است.

در این ارتباط نیز یک سخنگوی نیروهای آمریکایی مستقر در اروپا اعلام کرد: عملیات استقرار پدافند موشکی تاد از چند روز قبل شروع شده و با هدف سنجش توانایی استقرار سریع چنین تجهیزاتی صورت می‌گیرد.

اگرچه این مقام نظامی اشاره‌ای به مدت زمان استقرار این سامانه موشکی نکرده اما گفته شده این سامانه به صورت موقت مستقر شده و ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است که این اقدام ربطی به هیچ تحول جاری مشخصی ندارد.

همچنین «جاناتان کانریکاس» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: استقرار موشک‌های تاد متفاوت از رزمایش‌های مشترک است و هدف بیش از هر چیز هماهنگی تاکتیکی است.

گفته شده در حال حاضر تمام اجزای سامانه دفاع موشکی تاد در یک پایگاه هوایی در نقب در جنوب مناطق شغالیمستقر شده و قرار است این تجهیزات به مکان دیگری انتقال یابد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
همکاری مدعیان حقوق بشردرکشتارمردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین وغزه شرم آوراست!
جلوی چشم دبیرکل بی ادب سازمان ملل خیانتکارآمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل خیانتکارآمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکارآمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به علت جنایات جنگی درفلسطین، نوارغز، لبنان، سوریه، یمن ومنطقه باید محاکمه شود.
درحال مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی درمنطقه هستیم.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان و هم پیمانانش به شکست در یمن اعتراف کنند.
اسرائیل و هم پیمانانش به شکست در سوریه اعتراف کنند.
آمریکا و هم پیمانانش ازسال 2001 تاکنون به شکست در افغانستان و منطقه اعتراف کنند.
آمریکا و هم پیمانانش ازسال 2011 تاکنون به شکست درسوریه و منطقه اعتراف کنند.