پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۲

ظریف: کاسه‌ صبرمان دارد لبریز می‌شود

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب: 676003
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای چندمین بار پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تائید کرده، هشدار داد که صبر ایران رو به پایان است.
ظریف: کاسه‌ صبرمان دارد لبریز می‌شود
به گزارش جهان نيوز، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: «بر خلاف دروغ‌گویی‌های مداوم نتانیاهو، ترامپ و همراهانش درباره ایران، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یک بار دیگر و برای چندمین بار، پایبندی ما به گفته‌مان و  به توافقی که آمریکا به صورت غیرقانونی نقض کرده تایید کرده است. به هر حال کاسه صبر ما دارد لبریز می‌شود.»

«یوکیا آمانو» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هفته پیش در چهاردهمین گزارش خود در خصوص راستی‌آزمایی اجرای برجام، پایبندی جمهوری اسلامی ایران به این توافق را تایید کرد.

در گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید شده ایران همچنان به محدودیت‌های کلیدی در فعالیت‌های هسته‌ای خود که در توافق سال 2015 با قدرت‌های اصلی جهان به آن دست یافته، پایبند مانده است.

بر اساس توافقی که سه سال پیش در شهر وین اتریش به دست آمد، ایران پذیرفت به مدت ده سال فعالیت‌های هسته‌ای خود را محدود کند. در مقابل، گروه موسوم به ۱+۵ (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین و آلمان) هم قرار بود تحریم‌های مرتبط با هسته‌ای ایران را رفع کند. دولت آمریکا اردیبهشت ماه امسال با «فاجعه‌بار» خواندن این توافق، از آن خارج شد و  تحریم‌های رفع‌شده ذیل این توافقنامه را بار دیگر علیه ایران اعمال کرد.

 با وجود خروج آمریکا از برجام، اجرای تعهدات ایران همچنان ادامه دارد و اتحادیه اروپا اعلام کرده که قصد دارد با تضمین منافع مالی ایران، برجام را حفظ کند. از زمان خروج آمریکا از توافق هسته‌ای، بسیاری از شرکت‌های اروپایی از بیم تحریم‌های آمریکا، بازار ایران را ترک کرده‌اند و پایبندی به برجام تا کنون مزیت چندانی برای ایران به همراه نداشته است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
کانادا بازهم به عربستان سعودی تسلیحات می فروشد.
عربستان عامل ناامنی درمنطقه و یمن است.
حمله هوایی عربستان به یمن نقض قطعنامه های شورای امنیت بود.
عربستان سعودی همراه با چند کشور دیگر هزاران بار به یمن حمله کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
نهاد های حقوق بشری دربرابرجنایات نیروهای خارجی دریمن نباید سکوت کنند.
حمایت آمریکا از رژیم سعودی حمایت ازتروریسم است.
بدترین پرونده حقوق بشری جهان منعلق به عربستان سعودی است.
آل سعود ازجنگ غیرقانونی دریمن دست برنمی دارد.
چرا القاعده به عربستان سعودی حمله نمی کند؟ القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان است!
چرا داعش به عربستان سعودی حمله نمی کند؟ داعش یکی ازدستگاه های دولت عربستان است!
عربستان باید نیروهای خود را ازیمن خارج کند.
بمباران یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی با حمایت مستقیم آمریکا صورت گرفته.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عریستان مرتکب جنایت جنگی دریمن شده است.
عربستان مرتکب جنایت علیه بشریت دریمن شده است.

عربستان جنایتکارشماره یک ازششم فروردین سال 94 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد.

عربستان جنایتکارشماره یک ازششم فروردین سال 94 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد.

عربستان جنایتکارشماره یک ازششم فروردین سال 94 تاکنون همراه با چند کشورجنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارغیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت اسرائیل می کشد.
ممد
Canada
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دلار بدون تعلیق برنامه هسته‌ای؛ 3500 با تعلیق برنامه هسته‌ای، 13 هزارتومان(خبر ویژه)
واقعیت‌های موجود نشان می‌دهد راهبرد مقاومت، بیش از راهبرد نرمش یکطرفه، موجب اقتدار فنی و اقتصادی ایران بوده است.

تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

امیرحسین ثابتی ضمن مقایسه‌ای آمار درباره واقعیت‌های موجود نوشت: در دوره‌ای که ظریف مذاکره می‌کرد، جنگ شد؟ خیر. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره می‌کرد جنگ شد؟ خیر. در دوره‌ای که ظریف مذاکره می‌کرد، تحریم‌ها لغو شد؟ خیر. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره می‌کرد، تحریم‌ها لغو شد؟ خیر.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، قیمت دلار چقدر شد؟ 13000 تومان. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، قیمت دلار چقدر شد؟ 3500 تومان.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، چند سانتریفیوژ داریم؟ 5000 عدد. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، چند سانتریفیوژ داشتیم؟ 19000 عدد.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، چقدر اورانیوم غنی شده داریم؟ 300 کیلوگرم. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، چقدر اورانیوم غنی شده داشتیم؟ نزدیک 10 تن.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، دانشمندان هسته‌ای کجا رفتند؟ شرکت آب و فاضلاب، در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، دانشمندان هسته‌ای کجا بودند؟ سازمان انرژی اتمی.
در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، مردم در صف گوشت ایستادند؟ بله. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، مردم در صف گوشت ایستادند؟ خیر. در دوره‌ای که ظریف مذاکره کرد، قیمت سکه چقدر شد؟ 4 میلیون و 600 هزار تومان. در دوره‌ای که جلیلی مذاکره کرد، قیمت سکه چقدر شد؟ یک میلیون و 200 هزار تومان.
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف کاسه صبرت از اینکه پالرمو تصویب نمیشه داره لبریز میشه ؟ تمام قرار داد ننگین در این دولت با غرب بسته شده فقط مانده مثل قاجاری ها سرزمین را بدهند البته برای بهتر شدن وضع اداره کشور ایران را به آمریکا بسپارید تا پنج قسمت کنه برایتان تا خوب اداره بسه مگر نه اقای ظریف خان؟
Iran, Islamic Republic of
آقای ظریف خیالتان راحت و خدارا شکر کاسه صبر شما از اقیانوس کبیر هم بیشتر است و هیچ وقت لبریز نمی شود حتی اگر فرزندان این آب و خاک از گرسنگی بمیرند
Iran, Islamic Republic of
ظریف گفته دیگر دارد کاسه صبرمان لبریز میشود باید گفت صبور باش مرد، صبور باش کین از نتایج سحر است هنوز موز و کیوی برجام را نوش جان نکرده ای.
Iran, Islamic Republic of
اقای ظریف کاسه شما ته ندارد غصه نخور لبریز نمیشه احتمال دارد بجای کاسه خمره باشه که تا الان لبیریز نشده
Iran, Islamic Republic of
دیگه کاسه صبرش لبریز شد
وایییی
قیمت خودکار نجومی میشه که
Iran, Islamic Republic of
نکنه زمان تصویب fatf رسیده هر وقت اولتیماتوم میدن اقدام بعدیشون عقب نشینیه
Iran, Islamic Republic of
عجب صبری خدا بهت داده واقعا هیچ وقت این کاسه سرریز نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
وای این عمو هنوز کاسه اش پر نشده