پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴۳

لاوروف: با سعودی‌ها برای ساخت نیروگاه اتمی مذاکره کردیم

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۹
کد مطلب: 675996
وزیر امور خارجه روسیه که در ریاض به سر می‌برد در کنفرانس خبری مشترک با وزیر مشاور در امور خارجه عربستان سعودی گفت که با مقامات این کشور درباره ساخت نیروگاه اتمی مذاکره شده است.
روسیه برای سعودی ها نیروگاه اتمی می سازد
به گزارش جها نیوز، «عادل الجبیر» وزیر مشاور در امور خارجی عربستان روز دوشنبه در کنفرانس خبری مشترک با «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه گفت که در این دیدار موضوعاتی نظیر تحولات در سوریه و یمن و موضوع فلسطین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

الجبیر در این کنفرانس خبری گفت که بازگشایی سفارت عربستان در دمشق به تحقق پیشرفت در روند سیاسی این کشور وابسته است و صحبت درباره بازگشت سوریه به اتحادیه عرب هنوز زود است.

وی افزود که عربستان همواره بر تمامیت ارضی سوریه و اهمیت راه حل سیاسی در این کشور تاکید کرده است.

لاوروف نیز در این کنفرانس خبری گفت که همکاری ما با سعودی‌ها در حال افزایش بوده و با ریاض به توافق رسیدیم که گام‌هایمان در بازار نفت را هماهنگ کرده و به دنبال تقویت همکاری با طرف سعودی در تمامی زمینه‌ها هستیم.

وزیر امور خارجه روسیه افزود که در دیدار با الجبیر تحولات سوریه و یمن و موضوع فلسطین بررسی شد و با یکدیگر در مبارزه با تروریسم همکاری می‌کنیم.

لاوروف درباره اوضاع سوریه گفت که به طرف‌های سیاسی در سوریه برای تشکیل کمیسیون قانون اساسی کمک می‌کنیم و این ملت سوریه است که درباره چگونگی ساختار سیاسی کشور خود تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی درباره موضوع فلسطین گفت که مسکو آماده میانجی‌گری میان اسرائیل و فلسطین بوده اما هر دو طرف برای این موضوع آماده نیستند و آمریکا با مطرح کردن طرح  «معامله قرن» به دنبال نابود کردن طرح دو دولت است.

وزیر امور خارجه روسیه اضافه کرد که مذاکراتی با سعودی‌ها برای ساخت نیروگاه اتمی داشته‌ایم و امیدواریم که در برنامه سعودی‌ها در بکارگیری از انرژی هسته‌ای در زمینه‌های غیرنظامی و مسالمت‌آمیز سهم داشته باشیم.

لاوروف سفر دوره‌ای به کشورهای عرب خلیج فارس از سوم تا هفتم مارس (۱۲ تا ۱۶ اسفند) آغاز کرده و قرار است طی این سفر با مقام‌های سعودی از جمله «سلمان بن عبدالعزیز»، پادشاه، «ابراهیم العساف»، وزیر خارجه و «عادل الجبیر»، وزیر مشاور در امور خارجه سعودی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، لاوروف بعد از عربستان به قطر، کویت و امارات می‌رود و قرار است در مورد مهمترین تحولات اوضاع منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا و نیاز به حل درگیری‌ها در این مناطق از طریق ابزارهای سیاسی و دیپلماسی مانند گفت‌وگوی فراگیر و توجه به دیدگاه‌های طرف مقابل رایزنی کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابائی
Iran, Islamic Republic of
عکسی که جنایت آل سعود را به دنیا نشان داد
تصویر منتشرشده از آثار جنایات موشک باران عربستان بر سر مردم مظلوم یمن.
بزرگترین نقض حقوق بشر در جهان؛
همکاری مدعیان حقوق بشر در کشتار مردم یمن!
کودک کشی ائتلاف متجاوز سعودی با چراغ سبزآمریکا جنایتکار درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
درحالی که رژیم متجاوز سعودی بر حملات خود به مردم بی پناه یمن افزوده است، مدعیان و سازمان های حقوق بشری غربی چشمان خودرا بر روی این جنایات بسته اند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای امنیت سازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم شورای حقوق بشرسازمان ملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
جلوی چشم سازمان عفوبین الملل عربستان و آمریکا غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
عاملان قتل عام مردم بی گناه یمن باید پاسخگوی جنایات خود باشند.
جلوی چشم سازمان ملل عربستان، آمریکا، امارات و اسرائیل غیرنظامیان را قتل عام می کنند.
بسیاری از کشورهای غربی همچنان به حمایت های تسلیحاتی و لجستیکی از ائتلاف سعودی ادامه می دهند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان، روز پنجشنبه (18 مردادماه) اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی در شهر ضحیان در استان صعده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند که در جریان آن دستکم 55 کشته و 77 تن دیگر زخمی شدند.
ریاض طی سه سال و نیم گذشته درگیر جنگی خونین در یمن بوده و مردم این کشور را پیوسته با انواع تسلیحات کشنده و غیرمتعارف هدف بمباران قرار داده است.
غربی ها باید پاسخگوی کشتار کودکان یمنی باشند
قتل عام کودکان یمنی توسط نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی، تاکید کرد که کشورهای غربی باید برای این کشتار، به جامعه جهانی پاسخگو باشند.
در حمله هوایی روز پنجشنبه نیروهای ائتلاف به شمال صعده در یمن، ده ها تن از سرنشینان یک اتوبوس کشته یا زخمی شدند که بیشتر سرنشینان آن کودک بودند.
نیروهای ائتلاف ( به سرکردگی ریاض ) صدها بار قوانین بین المللی را در جنگ یمن که تاکنون دهها هزار کشته بر جای گذاشته است، نقض کرده اند.
که کشورهای غربی باید به دلیل سکوت در برابر این گونه جنایات عربستان و متحدانش به جامعه جهانی پاسخگو باشند.
دولت فرانسه نیز که همواره یکی از تامین کنندگان سلاح برای نیروهای ائتلاف ضد یمن بوده است، در این جنایت شریک است و باید مواخذه شود.
همزمان با ادامه کشتار غیر نظامیان یمنی توسط نیروهای سعودی، فشارهای بین المللی بر رئیس جمهوری فرانسه برای کاهش حمایت پاریس از عربستان و امارات متحده عربی افزایش یافته است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
انگلیس جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
فرانسه جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
آلمان جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
ایتالیا جنایتکار یکی از بزرگترین فروشندگان سلاح به عربستان جنایتکاراست.
عربستان سعودی و متحدانش در حاشیه خلیج فارس شامل امارات متحده عربی، از مدتها پیش حلقه محاصره بنادر و فرودگاه های یمن را تنگ تر کرده و محدودیت های شدیدی در زمینه انتقال غذا و دیگر کالاهای اساسی به یمن به وجود آورده اند.
جنگنده های عربستان روز پنجشنبه اتوبوس حامل کودکان در شهر ضحیان واقع در استان صعده یمن را هدف قرار دادند. در این حمله دستکم 55 تن کشته و 77 تن دیگر زخمی شدند.
ائتلاف متجاوزان به سرکردگی عربستان سعودی، جنایتی وحشیانه در این منطقه در بازاری در شهر ضحیان مرتکب شد که این حمله حدود ساعت هشت و پانزده دقیقه صبح روز پنجشنبه گذشته رخ داد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
در این جنایت، پنجاه و یک نفر شهید و هفتاد و شش نفر زخمی شدند. در این حمله از جمله چهار مربی آموزشی به اضافه راننده اتوبوس کشته و زخمی شدند. علاوه بر این پانزده جسد ناشناس وجود دارد که هنوز هویت آنها مشخص نشده است. این اتوبوس حامل دانش آموزان قرآنی بود که به سفری تفریحی از مدرسه خود در مسجد جامع الکبیر در ضحیان به صعده می رفتند تا قبور شهدا را زیارت کنند و در مسجد امام هادی (ع) نماز بگزارند. در این محل که این جنایت صورت گرفته است همانطور که می بینید یک بازار وجود دارد که شهادت و زخمی شدن شماری از مردم بیگناه را که به بازار آمده بودند به دنبال داشت.
ما از جامعه بین المللی و در صدر آنها شورای امنیت می خواهیم کمیته تحقیقات بین المللی را به صورت بی طرف و مستقل تشکیل دهند تا درباره این جنایت که کشورهای ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی جلوی چشم جهانیان مرتکب آن شدند تحقیق کند. کشورهای ائتلاف سعودی بدون در نظر گرفتن قوانین و معاهدات بین المللی و با بی احترامی به آنها به این اقدام جنایتکارانه دست زدند و مدعی هستند که با رعایت حقوق بین المللی بشردوستانه و قوانین جنگی این اقدامات را انجام می دهند و کشتار ما را کشتاری مشروع و قانونی می دانند و ما شهروندان یمنی را شامل کودکان و زنان و کهنسالان را اهدافی نظامی به شمار می آورند.
کشورهای ائتلاف متجاوز به سرکردگی عربستان سعودی، قوانین و توافقنامه حقوق بشر و حقوق بین المللی بشردوستانه به ویژه توافقنامه حقوق بشر و توافقنامه حقوق کودکان را نقض می کنند و ما در وزارت حقوق بشر در جمهوری یمن از جامعه بین المللی می خواهیم این تجاوزگری علیه مردم یمن را متوقف کنند و به محاصره پایان دهند و عاملان این جنایات را در دادگاههای بین المللی محاکمه و مجازات کنند تا عبرتی برای همه کسانی باشد که تلاش می کنند حقوق غیرنظامیان را نقض کنند و مرتکب کشتار شوند مانند اقداماتی که در حال حاضر عربستان سعودی با تکیه بر پول خود انجام می دهد و دیگران را برای اینکه از جنایات آن حمایت کنند و بر آن سرپوش بگذارند بخرد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی می کشد.
امارات غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی می کشد.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکار دیگر با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار ازششم فروردین سال 94 بدون مجوز سازمان ملل، بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل و بدون مجوز دیگرسازمان های بین المللی اقدام به تجاوز نظامی به یمن کرده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
حمله متجاوزان سعودی علیه یمن جنایات جنگی است.
عربستان جنایتکار با بمباران ونسل کشی دریمن بزررگ ترین جنایات را انجام می دهد.
عربستان جننایتکار ازبمب های خوشه ای آمریکایی و انگلیسی درجنگ یمن استفاده کرده است.
چراغ سبز آمریکا به متجاوزان به یمن
حملات ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی به یمن و سکوت جامعه جهانی
عربستان و امارات با چراغ سبز آمریکا وارد این جنگ شده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
متجاوزان با محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن از طریق بستن گذرگاه های زمینی، دریایی و هوایی و بستن فرودگاه بین المللی صنعا و فرودگاه حدیده و تعز و بیشتر گذرگاه های مناطق شمالی باعث بحران بزرگ در بخش بهداشت شدند و با انتقال بانک مرکزی به عدن از سپتامبر سال 2016 و قطع حقوق به جنگ اقتصادی دامن زدند.
استفاده از سلاح هایی که از نظر بین المللی ممنوع است باعث ناهنجاری هایی در میان کودکان، سوء تغذیه، سقط جنین، زایمان زودرس و بیماری های متعدد شد و انتشار وبا هم جان چهار هزار یمنی را گرفت.
ما از سکوت جهانیان بسیار ناراضی هستیم و معتقدیم اگر علیه نایت ها و کشتار یمنی ها، حرکتی مردمی و بین المللی وجود داشت تجاوز در روزهای نخست پایان می یافت. وی همچنین از سانسور رسانه ای رویدادهای یمن و تحریف این رویدادها انتقاد کرد.
اگر سازمان ملل با متجاوزان هم تبانی نکرده باشد اما نقش آن در این جنگ بسیار منفی است. چون سازمان ملل و صلیب سرخ در یمن حضور دارند و جنایت ها و وضع انسانی را مشاهده می کنند. اما نه تنها اوضاع انسانی را بهبود نمی بخشند بلکه وضع بدتر هم می شود. علت سکوت جامعه جهانی این است که بسیاری از کشورها با فروش سلاح و باجگیری از عربستان در پرونده حقوق بشر از این تجاوز استفاده می کنند. اما مردم یمن قربانی این تجاوز هستند.
درخواست ایرانی ها برای توقف ارسال سلاح به عربستان و امارات
چرا غرب، تسلیحات عربستان را تحریم نمی کند.
غرب شریک جنایات عربستان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آنچه امروز درسوریه، لبنا، نوارغزه، فلسطین، عراق، افغانستان، پاکستان، لیبی، یمن، منطقه خاورمیانه وجهان دیده می شود منعکس کننده جنایات غرب است.
رزمنده ایرانی انگلیس را به ارسال سلاح به عربستان، امارات وبحرین متهم کرد
رزمنده ایرانی، آمریکا را به ارسال سلاح به کشورهای ائتلاف متجاوزسعودی وبمباران، قتل عام ونسل کشی در یمن متهم کرد.
دولت آمریکا که خود از بزرگترین تامین کنندگان سلاحهای ممنوعه به عربستان است.
آمریکا در3 سال گذاشته، 34 میلیارد دلار کمک نظامی دراختیارعربستان سعودی قرارداده است وهمچنان نیزادامه می دهد.
دولت انگلیس که خود از بزرگترین تامین کنندگان سلاحهای ممنوعه به عربستان است.
سران وحشی رژیم سعودی با دستور حمله به یمن مرتکب جنایات جنگی شده اند.
سیاست های بی شرمانه، نادرست وغلط عربستان جنایتکاردرمنطقه خسارت زیادی به مسلمانان زده است.
رژیم جنایتکارآل سعود مسئول کشتارمردم یمن ومنطقه و پیدایش داعش درمنطقه است.
بن سلمان جنایتکارجنگی است.
بن سلمان به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
آل سعود جنایتکارجنگی است.
آل سعود به علت جنایات جنگی دریمن باید محاکمه شود.
آمریکا ازتجاوز بن سلمان حمایت می کند.
آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت حمایت می کند.
آمریکا ازتجاوز نتانیاهو حمایت می کند.
آمریکا شریک جرم اسرائیل است.
آمریکا شریک جرم عربستان است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان و اسرائیل با مشارکت انگلیس مردم را می کشند
کشتار مردم غیر نظامی در یمن و سرزمین های فلسطین توسط عربستان و اسرائیل با حمایت و سلاح های انگلیس صورت می گیرد و رسانه ها در برابر آن سکوت کرده اند.

رزمنده ایرانی : عربستان جنایتکاربزرگترین خطر در جهان است.
عربستان سعودی جنایتکار با حمایت وپشتیبانی آمریکا جنایتکاربزرگترین عامل خطر و تهدید در منطقه است.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت عربستان است.
داعش یکی ازدستکاه های دولت عربستان است.
عربستان سعودی یکی ازحامیان اصلی مالی تروریسم بین المللی است.
عربستان ازبزرگ ترین حامیان داعش درمنطقه خاورمیانه وجهان است.
عربستان سعودی به عنوان یکی ازبزرگترین حامیان گروه های تروریستی درمنطقه وجهان است.

کودک کشی سعودی جنایتکار با چراغ سبزآمریکا جنایتکاردرسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکارشرم آوراست.
موج گسترده محکومیت جنایت عربستان درحمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی
عربستان ومتحدانش حمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی مرتکب جنایات جنگی شده اند.
عربستان ومتحدانش حمله به اتوبوس دانش آوزان یمنی مرتکب جنایات علیه بشریت شده اند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
جنایت عربستان در یمن با چراغ سبز آمریکا انجام می شود/ ملت ایران پشتیبان مردم مظلوم منطقه است
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است.
رژیم سعودی با نظارت آمریکا تاکنون جنایات های بی شماری در حق شهروندان در کشورهای مختلف به ویژه یمن مرتکب شده است که در حقیقت این جنایات سعودی ها با چراغ سبز آمریکا انجام می شود.
دست عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم آلوده است
دست ائتلاف عربستان و همدستانش به خون هزاران یمنی مظلوم به ویژه زنان و کودکان آلوده است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
جنایت سازمان یافته علیه مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه یمن، حقوق بشرکجاست؟
شورای حقوق بشرسازمان ملل ازکمک تسلحاتی ممنوعه آمریکا و کشورهای اروپایی به ائتلاف متجاوز رژیم سعودی آگاه است
بابائی
Iran, Islamic Republic of
لعنت برترامپ
لعنت برآل سعود
لعنت برعادل الجبیر
جنایات وحشیانه عربستان و آمریکا در یمن نشان از درماندگی آنهاست
آمریکا وعربستان سعودی در برابر رزمندگان یمنی کاملا درمانده اند واز عصبانیت به هر جنایت وحشیانه ای در این کشور دست می زنند.
آل سعود و آمریکا عصبانی از اینکه نمیتوانند شبه نظامیان حوثی را شکست بدهند و بویژه بعد از تحمل شکست خفت بار در الحدیده یمن، وحشیانه به همه جا حمله میکنند و هیچ حرمتی را نگه نمیدارند،آنها به بیمارستانها، مدارس، بازارها، مراسم عروسی وحتی اتوبوس حامل کودکان حمله کرده ودهها کودک مظلوم وبیگناه را قطعه قطعه می کنندودر این میان سکوت سازمانها ومجامع بینالمللی در مقابل این فاجعه عظیم انسانی جای تاسف دارد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
تمام جنایتهای آل سعود/ از کمک 300 میلیون دلاری به داعش تا به خاک و خون کشیدن 7 هزار یمنی
با وجود اینكه آیت الله شهید نمر هیچگاه فعالیت مسلحانه و یا اقدامی تروریستی علیه رژیم سعودی سازماندهی نكرده بود و تنها از سیاست های ظالمانه حكومت انتقاد می كرد؛ باز هم وهابیون سعودی وجود او را بر نتافتند و با اعدام آیت الله نمر، سیاست تاریخی خود در كشتار مسلمان و شیعیان را وارد مرحله نوینی كردند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عادل الجبیرسگ هارآمریکا درمنطقه است.
هم عادل الجبیروحشی غلط می کند هم آمریکایی ها!
ما عربستان سعودی را تروریسم بین المللی می شناسیم.
ما عربستان سعودی را تروریستی دولتی می شناسیم.
رژیم جنایتکارآل سعود وحشی مررج اسلام آمریکایی است.
عربستان سعودی ثابت کرد که حامی داعش است.
داعش و عربستان سعودی یکی هستند.
القاعده یکی ازدستگاه های دولت تروریسم عربستان سعودی است.
داعش یکی ازدستگاه های دولت تروریسم عربستان سعودی است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی تروریسم بین المللی درکاراست.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان‌ جنایتکار، امارات‌ جنایتکار، بحرین جنایتکار، آمریکا جنایتکار‌ واسرائیل جنایتکار دریمن آدم می کشند، نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل متحد دنبال محکوم کردن ایران است شرم آوراست.
عربستان جنایتکار همراه با چند کشورجنایتکاردیگرازششم فروردین سال 94 تاکنون غیرنظامیان را با بمب های ساخت آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی، اسرائیل جنایتکار، کانادا جنایتکارمی کشد.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
مسلمانان دنیا باید رفتن به مکه را تعطیل کنند.
رژیم مسلمان کش آل سعود لیاقت اداره حج را ندارد.
سعودی ها بی شخصیت ازکاری که درفاجعه منا انجام دادند پشیمان می شوند.
رژیم مسلمان کش آل سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد ازخون شهدای منا نمی گذریم.
مکه رفتن کمک به جنایتکاران است.
مکه رفتن کمک به تروریست های منطقه است.
مکه رفتن رفتن خیانت به خون شهدا فاجعه منا است.
عربستان ثابت کرد که حامی تروریسم است.
تروریسم وعربستان یکی هستند.
تمام تروریست های سوریه وعربستان یکی هستند.
داعش وعربستان یکی هستند.
القاعده وعربستان یکی هستند.
مردم ایران جنایات عربستان سعودی را فراموش نمی کنند.
رژیم جنایتکارآل سعود نجس وحشی مررج اسلام آمریکایی است.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
پول مکه خرج تروریسم می شود.
پول مکه خرج القاعده می شود.
پول مکه خرج طالبان می شود.
پول مکه خرج داعش می شود.
پول مکه خرج جبهه النصره می شود.
پول مکه خرج تکفیری ها می شود.
پول مکه خرج گروه های تروریستی می شود.
پول مکه 8 سال است خرج زنان ودختران ترکیه، عراق وسوریه می شود.
حمایت عربستان جنایتکار ازگروه های تروریستی وتکفیری ها صدای مردم دنیا را درآورد.
عربستان جنایتکار ازتروریست ها حمایت می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار ازسال 2001 تاکنون عامل جنگ، بی ثباتی و ناامنی درافغانستان است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی جنگ درافغانستان است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی جنگ درافغانستان است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی پیدایش تروریسم درافغانستان و منطقه است.
آمریکا همان تروریسم بین المللی است.
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان طالبان است
آمریکا همان داعش است.
آمریکا جنایتکارعامل اصلی انفجاردرافغانستان است.
داعش با هدایت آمریکا ومتحدانش دست به اقدامات تروریستی می زند.
داعش متسب آمریکا، عربستان سعودی، امارات واسرائیل است و مدیریت، هدایت، کمک، حمایت وپشتیبانی این چهار کشور دست به اقدامات تروریستی می زند.
آمریکا ومتحدانش ازتروریست های داعش درافغانستان و منطقه حمایت می کنند.
آمریکا جنایتکارداعش را وارد افغانستان کرده است.
بابائی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ایتالیایی: عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد
روزنامه ایتالیایی: عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت ایتالیا می کشد
شنبه 9 دی 1396 - 14:45
مطبوعات ایتالیا از جمله روزنامه لارپوبلیکا امروز (شنبه) با بازتاب دادن گزارشی از روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز درباره فروش تسلیحات ایتالیایی به عربستان سعودی نوشتند: ریاض در یمن از بمب های ساخت ایتالیا برای کشتن غیر نظامیان استفاده می کند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد
ننگ برسازمان مللی که دراختیارچند کشورجنایتکاراست.
وجامع حقوق بشری خفه خون گرفتند وکاری نمی کنند.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا و اسرائیل وعربستان ومزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
دلارهای باد آورده نفتی عربستان سعودی درمدت 7 سال است درخدمت تروریست ها وحامیانشان!
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازتروریسم درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
سیاست های نادرست وغلط عربستان سعودی علیه همسایگان خود خصمانه است.
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازداعش درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازگروهک تروریستی منافقین درمنطقه وجهان حمایت می کنند.

باردیگرتاکید می کنم، آمریکا وهم پیمانانش ازگروه های تروریستی درمنطقه وجهان حمایت می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
...
بابائی
Iran, Islamic Republic of
آمریکا دیگران را متهم به نقض حقوق بشرمی کند درحالی که هرساله شهروندش درخشونت های مسلحانه کشته می شوند.
آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشردردنیاست.
آمریکا حق دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
شهروندان آمریکایی درتیراندازی های داخل این کشوربیشترازنظامیان آمریکایی کشته می شوند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
قراردادهای تسلیحاتی محرمانه عربستان و انگلیس پس از مرگ خاشقجی
قراردادهای تسلیحاتی محرمانه عربستان و انگلیس پس از مرگ خاشقجی
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
....
بابائی
Iran, Islamic Republic of
عربستان جنایتکاراز روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی جنایتکار و با کمک و چراغ سبز آمریکا جنایتکار، درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان جنایتکاربه یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 50 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
ومجامع حقوق بشری از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون خفه خون گرفتند، کاری نمی کنند وسکوت اختیارکرده اند.
واین درحالی است که مدعیان دروغین حقوق بشر وسازمان های بین المللی از روز ششم فروردین سال 94 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی نمی کنند، خفه خون گرفتند وسکوت اختیارکرده اند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
از سازمانهای خیانتکار مدعی حقوق بشری سوال میکنم، آیا مردم سوریه وعراق که 4 سال است زیر بمباران وحشیانه ائتلاف بین المللی جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار، قتلعام میشوند انسان نیستند؟! چرا سازمانهای خیانتکار مدعی مدافع حقوق بشر خفقان گرفتهاند؟
بابائی
Iran, Islamic Republic of
اسرائیل باید از بین برود.
عربستان باید ازبین برود.
مردم مظلوم یمن امروز در حال قتل عام هستند و تحت بدترین شرایط زندگی میکنند. آنها زیر بمباران عوامل آمریکا، انگلیس، فرانسه و عوامل منطقهای آنها و سایر جنایتکاران هستند و آنها چون خودشان اهل جنگ نیستند دهها گروه جنایتکار را استخدام کردند و به جان ملت مظلوم یمن ریختند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
که سعودی ها جنایتکارهمراه با چند کشورجنایتکاردیگر بیش از999 میلیارد دلار به سرکردگی آمریکا جنایتکاردرسوریه، لبنان، عراق، یمن و منطقه هزینه کردند اما درقبال این هزینه ها چه چیزی به دست آوردند؟ عربستان جنایتکارعامل ناامنی درمنطقه و یمن است. حمایت ازیمنی ها واجب شرعی است. عربستان درمنطقه و یمن حامی حامی القاعده و داعش است. آمریکا، اسرائیل، عربستان و امارات به شکل مستقیم درمنطقه، سوریه، عراق، لبنان و یمن مداخله می کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
طی سال 2018؛
جنگنده های عربستان با حمایت آمریکا در سایه سکوت سازمان های بین المللی بیش از 15 هزار مرتبه یمن را بمباران کردند
یحیی السریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که جنگنده های ائتلاف سعودی سال 2018 میلادی در 15 هزار و 353 نوبت مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.