جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

نکات آماری در مورد گلزنان استقلال/ یک نیمکت‌نشین بهترین است!

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب: 675986
کاپیتان دوم تیم فوتبال استقلال و یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان فعلی فوتبال ایران که سابقه حضور در جام جهانی را هم دارد، بهترین گلزن آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا است.
نکات آماری در مورد گلزنان استقلال
به گزارش جهان نيوز، فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا از دوشنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود و سه نماینده کشورمان هم در این رقابتها حضور دارند. استقلال یکی از سه نماینده ایران در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌باشد که در گروه C همراه با العین، الهلال و الدحیل رقابت می‌کند.

آبی پوشان نخستین بازی خود در این دوره از مسابقات را روز سه شنبه ۱۴ اسفند مقابل الدحیل انجام می‌دهند. شفر در حالی تیمش را راهی این مسابقات می‌کند که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی با آبی پوشان گرفته و با روحیه مضاعفی راهی این دیدار می‌شود.

در تیم فعلی استقلال تنها ۴ بازیکن با سابقه گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند که این ۴ بازیکن عبارتند از خسرو حیدری، وریا غفوری، مرتضی تبریزی و روح الله باقری.

در حالی که فرهاد مجیدی مربی فعلی استقلال بهترین گلزن آسیایی آبیها در تاریخ حضور آنها در این مسابقات می‌باشد، بهترین گلزن آسیایی این تیم که هم اینک در عضویت آن است و حداقل روی کاغذ این شانس را دارد تا به رکورد خود بیفزاید، خسرو حیدری می‌باشد.

حیدری در ۶ دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و در مجموع ۲۷ بار در این مسابقات بازی کرده است که در این تعداد بازی ۴ گل هم به ثمر رسانده است. حیدری از نظر گلزنی در آسیا بهترین عملکرد را در بین بازیکنان فعلی استقلال دارد.

وریا غفوری مدافع ملی پوش آبی پوشان نیز با ۲ گل آسیایی بعد از حیدری بهترین عملکرد را از این نظر در بین بازیکنان فعلی این تیم دارد. مرتضی تبریزی و روح الله باقری هم هر کدام یک گل آسیایی با پیراهن استقلال در کارنامه شأن دارند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *